Eeyore Skrevet 22. juni 2007 #3341 Del Skrevet 22. juni 2007 Uff Vennen... Vet hvordan du har det, og det er kjedelig, urettferdig og ikke noe gøy Du får slukke sorgene med en kaffe/baileys i helgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 22. juni 2007 #3342 Del Skrevet 22. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3343 Del Skrevet 22. juni 2007 Skal jobbe hele helgen jeg Eeyore.. Takk for trøst alle sammen, det hjelper virkeli!! Nå har jeg fått hjem smertestillende, så nå kan bare dumme tanta komme. Jeg kjenner nok den er på gang, mensverken herjer allerede, så en skal tro jeg holder på å eksplodere. For sikkerhets skyld (ja, for jeg vil jo ikke ødelegge ett foster hvis det skulle vært noen der) har jeg tatt en billigtest i dag, som var negativ. Skal ta en i kveld før jeg tar tabletten min for å være 100 prosent sikker. Er nervøs for sånn der. Kiropraktoren min sier jeg kunne trenge en god natt søvn nå, og han skal holde ryggen min i sjakk sånn at det kan komme en spire der snart. Jeg rekker ikke alle dagbokrundene siden jeg snart begynner på jobb, men tenkte ta det i natt jeg Tusen takk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3344 Del Skrevet 22. juni 2007 Åååå jeg har helt glemt at vi har bestillt en uke til syden 14 juli :juhu: Det skal bli såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå deilig å komme sei ned til en 40 varmegrader, parasolldrinker og gøy Har IKM 17 juli, hvis alt kommer i rute denne gangen, og drikker ingen alkohol før da. Tenkte få Impala til å melde fra hvordan testingen gikk der nede Nå fikk jeg plutseli bedre humør da.. Positiv tenking, folkens, positiv tenking. Veeldig viktig egentli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 22. juni 2007 #3345 Del Skrevet 22. juni 2007 Det har alt å si vennen :) Regner med det blir godt med og avslapping :) Ha en fin helg! Jeg venter på den nye komfyren min, og en ny mobil dukker opp i morgen! blir en bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #3346 Del Skrevet 22. juni 2007 Hadde du glemt at du skulle til Syden Bra du har det å se fram til vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 #3347 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) en uke i sol og varme gjør underverker for kropp og sjel godt at humøret har tatt seg litt opp, vil ikke at solstråla skal være lei seg ha en fin helg, da - til tross for at det er en jobbehelg Endret 22. juni 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #3348 Del Skrevet 22. juni 2007 Åååå jeg har helt glemt at vi har bestillt en uke til syden 14 juli :juhu: Det skal bli såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå deilig å komme sei ned til en 40 varmegrader, parasolldrinker og gøy Har IKM 17 juli, hvis alt kommer i rute denne gangen, og drikker ingen alkohol før da. Tenkte få Impala til å melde fra hvordan testingen gikk der nede Nå fikk jeg plutseli bedre humør da.. Positiv tenking, folkens, positiv tenking. Veeldig viktig egentli. Det blir deilig det Klart jeg kan si fra hvordan testinga går. Har tilgang på nett den uka, selv om vi er på ferie. Og uka etter er vi jo sørpå, og da må vi bare treffes Ha det fint på jobb vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. juni 2007 #3349 Del Skrevet 22. juni 2007 Så deilig med syden-tur da. Det har du virkelig fortjent!!!!!! Håper du får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3350 Del Skrevet 22. juni 2007 Det har alt å si vennen Regner med det blir godt med og avslapping Ha en fin helg! Jeg venter på den nye komfyren min, og en ny mobil dukker opp i morgen! blir en bra helg. Blir en bra helg for deg Viktig å se de positive tingene, det er helt sikkert. Hadde du glemt at du skulle til Syden Bra du har det å se fram til vennen Hadde ikke glemt vi skal til syden, men jeg hadde glemt å si det her... *skammer sei* Det blir helt topp en uke i sol og varme gjør underverker for kropp og sjel godt at humøret har tatt seg litt opp, vil ikke at solstråla skal være lei seg ha en fin helg, da - til tross for at det er en jobbehelg En blir litt skuffet uansett om en er aldri så forberedt. Har alltid ett lite håp likevell.. Under har skjedd før.. Men nå er det bra, nå kan tanta bare komme. Det blir deilig det Klart jeg kan si fra hvordan testinga går. Har tilgang på nett den uka, selv om vi er på ferie. Og uka etter er vi jo sørpå, og da må vi bare treffes Ha det fint på jobb vennen Å gjett om jeg gleder meg til den uka vi skal treffes Vi gleeeeder oss veldig til det!! :juhu: Så deilig med syden-tur da. Det har du virkelig fortjent!!!!!! Håper du får en super helg Tusen takk, det skal bli helt topp med 7 dager i varme, sol og gode drinker (med eller uten alkohol ) til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. juni 2007 #3351 Del Skrevet 23. juni 2007 det er klart man blir skuffet - selv om en er foreberedt ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3352 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, det er klart, Petra. Det ligger i underbevisstheten at man alltid har ett håp uansett. I dag er IKM dag, og jeg venter. Kommer nok i kveld. Tempen synker stadig nedover, så jeg vet den kommer. Negative tester. Ha en flott lørdag og st.Hans stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 23. juni 2007 #3353 Del Skrevet 23. juni 2007 hei vennen Ha en fin helg, til tross for dårlig vær og jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 #3354 Del Skrevet 23. juni 2007 Håper du får en fin dag på tross av vær, jobbing og tanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. juni 2007 #3355 Del Skrevet 23. juni 2007 Går tempen din gradvis nedover når mensen er på vei? Hos meg har jeg høy temp den ene dagen for deretter å våkne med en skikkelig tempdipp på IKM-dagen. Er jo bra å være forberedt, men det er kjipt når mensen dukker opp uansett. Alltid like kjipt. Kjenner meg igjen hos deg. Jeg er også realist - jeg vet at jeg sannsynligvis ikke blir gravid. Men likevel så har jeg alltid et lite håp hver måned. Når mensen kommer med brask og bram og smerter, kviser, kilo og hele pakka, så er det like kjipt hver eneste gang! Håper du får en fin helg tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3356 Del Skrevet 23. juni 2007 hei vennen Ha en fin helg, til tross for dårlig vær og jobbing. Her er det faktisk ganske bra vær Ha en flott helg du og Håper du får en fin dag på tross av vær, jobbing og tanta Takk takk, like så Går tempen din gradvis nedover når mensen er på vei? Hos meg har jeg høy temp den ene dagen for deretter å våkne med en skikkelig tempdipp på IKM-dagen. Er jo bra å være forberedt, men det er kjipt når mensen dukker opp uansett. Alltid like kjipt. Kjenner meg igjen hos deg. Jeg er også realist - jeg vet at jeg sannsynligvis ikke blir gravid. Men likevel så har jeg alltid et lite håp hver måned. Når mensen kommer med brask og bram og smerter, kviser, kilo og hele pakka, så er det like kjipt hver eneste gang! Håper du får en fin helg tross alt. Den gikk gradvis nedover denne gangen, men det har ikke skjedd mer enn en gang tidligere. Det som var så rart var at den har sunket i 4 dager, og det har aldri skjedd.. Vi har det nok ganske likt vi, Kylling. Her er det full pakke i dag. Bare vent du, vennen min! Det er snart vår tur til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3357 Del Skrevet 23. juni 2007 Dag 1 pp 17. Ja, tenk 17 j...a perioder. Det hadde jeg aldri innbillt meg den dagen jeg kasta pillebrettet nei.. Men akk, ny pp nye muligheter, og jeg er som vanlig optimist. enn så lenge. Mensen kom med ett brak egentli. Jeg har vært så dårli på jobb i dag at jeg klarte knapt holde meg oppreist. Noe jeg aldri har opplevd før noen gang. Er fremdeles slik. Jeg håper det er kroppen som rensker sei skikkelig, slik at jeg kan få noe ett bittelite egg kan feste seg på.. (lov å håpe iallefall) Ha en flott kveld alle. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juni 2007 #3358 Del Skrevet 23. juni 2007 Har dere vært inne på tanken med prøverør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3359 Del Skrevet 23. juni 2007 Vi har tenkt på prøverør, Annie, og det kommer det til å bli og.. Vi avventer egentli på svar fra Purvis nå om prøvene har blitt bedre. Skal gi det til over sommeren, så søker vi. Både Purvis og Kvinneklinikken kan søke oss inn, og jeg tror faktisk vi får Purvis til å gjøre det... Hadde bare lyst å gi det en sjanse til siden vi har gjort så mye i det siste. Har jo vært hos Heilpraktiker og. Har ingenting skjedd til august, så blir søknaden sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. juni 2007 #3360 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvilken klinikk tror du dere vil bruke dersom dere må ta prøverør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå