angelou Skrevet 20. juni 2007 #3321 Del Skrevet 20. juni 2007 Håper mannens prøver er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3322 Del Skrevet 20. juni 2007 Har dere vært innafor igjen Dere er gærne altså Slitsom jobbeperiode da. Ikke slit deg ut Gærne og gærne.. Må man så må man Skal ikke slite meg ut nei. Oi, oi, her har det skjedd litt siden sist jeg var her inne Virker jo utrolig lovende dette her da. Jeg har absolutt tiltro til alternativ medisin, har sett det selv at det har noe for seg. Er jo mer vanlig andre steder i verden, men her i Norge er vi jo født som skeptikere Håper virkelig dette kan føre til klaff, hadde vært vel fortjent Håper virkeli og det kan føre noe med sei. Hadde vært utrolig Håper mannens prøver er bra Håper vi og. Har en god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #3323 Del Skrevet 20. juni 2007 Følger iallefall spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3324 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei angelou Ja, her er det bare å henge med altså Neida, jeg har mista litt troen for lenge siden, og kan ikke helt se for meg selv med mage lenger. Men man mister aldri håpet. Nå har jeg vært hos frisøren. Satt 2 timer i frisørstolen. Klipp og strip. Ble bra. Håret mitt var langt og slitt, så jeg klippet hele 20 cm nesten. Men fyyyy så herli det var med litt nytt!!! Ha en flott kveld alle stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #3325 Del Skrevet 20. juni 2007 Å, frisøren gjør underverker Skjønner godt at du har mistet litt troen jeg, er ikke noe rart det. Så da får vi andre her ha troen for deg!!!! Og håpe med deg - er så urettferdig at veien skal være så lang for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3326 Del Skrevet 20. juni 2007 Det var virkeli deilig å få stellet håret sitt litt. Godt dere håper for oss. Jeg tror det går som det har gått alle pp før, tanta kommer lørdag.. Den kommer alltid 14 dpo som regel. Seinest 15 dpo. 1 time til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. juni 2007 #3327 Del Skrevet 20. juni 2007 en tur til frisøren innimellom er ikke så dumt, nei jeg har ikke gitt opp håpet når det gjelder dere, Liljen. deres tur kommer den også!! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3328 Del Skrevet 21. juni 2007 en tur til frisøren innimellom er ikke så dumt, nei jeg har ikke gitt opp håpet når det gjelder dere, Liljen. deres tur kommer den også!! stor Godt du har håpet, vennen Setter pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3329 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei hei Rar i magen, men det kan komme av dråpene jeg tar. De jeg fikk av helpraktikeren. Vet ikke helt hva jeg skal skrive i dag, tom for ord plutseli. Ha en flott dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. juni 2007 #3330 Del Skrevet 21. juni 2007 Vet ikke helt hva jeg skal skrive i dag, tom for ord plutseli. Ha en flott dag stor Forvirret? Forhåpningsfull, men allikevel "realist"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. juni 2007 #3331 Del Skrevet 21. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #3332 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei vennen Jeg gir aldri opp håpet om at det klaffer for dere snart Du må bare sende sms eller ringe hvis du føler for å prate altså. Sjelden jeg ikke har tid til det Håper du får en fin helg, og at mensen holder seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 22. juni 2007 #3333 Del Skrevet 22. juni 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #3334 Del Skrevet 22. juni 2007 Innom med en stor klem til Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3335 Del Skrevet 22. juni 2007 Forvirret? Forhåpningsfull, men allikevel "realist"? Realist er rette navnet.. takk takk, du er snill Hei vennen Jeg gir aldri opp håpet om at det klaffer for dere snart Du må bare sende sms eller ringe hvis du føler for å prate altså. Sjelden jeg ikke har tid til det Håper du får en fin helg, og at mensen holder seg unna Mensen kommer den, helt sikkert. Tusen takk, vennen, kan være jeg tar kontakt Innom med en takk takk. Innom med en stor klem til Liljen takk takk Og selvsagt masse tilbake til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3336 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei hei Og tusen takk for koselige innlegg. Dere er så snille. Grunnen til jeg skreiv jeg var realist, annie, er for det går i det samme hver eneste måned. Få mensen, være skuffet, vente på EL, EL kommer, rimeli høyt oppe i humør, forhåpningsfull, kjøre på, og så kommer den verste tiden, Bare ett par dager etter EL, begynner den uindelige symptomjakten, Er så spent at en sprekker, tempen stiger, tempen synker, en blir megaskuffet, får mensen... Hver måned har det vært sånn i 16 pp (snart 17. ) Nå har tempen sunket gradvis i 3 dager, så den som kommer å forteller meg at det er håp, har ikke sett tempen min. Nå er den på coverline, så i morgen er tanta her. Har ringt legen for å få smertestillende til natten. Nå har det gått månedsvis uten at jeg har tatt noen ting som helst, får kjeft av kiropraktor for jeg tvinger meg selv, så i natt har jeg tenkt å sove godt (Jeg tar jo selvsagt ingenting uka før EL og etter EL) Ha en flott dag alle, og tusen takk for gode meldinger. Sorry at innlegget er negativt skrevet i dag, men jeg er ikke i så veldig godt humør for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #3337 Del Skrevet 22. juni 2007 Skjønner deg godt jeg Liljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #3338 Del Skrevet 22. juni 2007 Næmmen vennen da Vet ikke hva jeg skal si lengre, men du var vel forberedt på at det ikke ville klaffe denne gangen også. Nå har dere jo fått mer hjelp, og det er klart at det kommer til å hjelpe Men jeg skjønner skuffelsen din, men du kommer over det denne gangen også, det må man jo bare. Jeg er som sagt her hvis du trenger å prate, så ikke nøl med å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3339 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg var forberedt på at det ikke skulle klaffe, men kunne ikke la være å bli skuffet likevell. En ser jo månedene flyr forbi pp etter pp uten noen som helst tegn på at det har vært så mye som en liten befruktning en gang.. Men men.. En må aldri gi opp. Jeg SKAL bli gravid i år, sånn er det!! Fortsetter dagbokrunden min siden, skal til kiropraktor igjen nå kl 10.30 så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #3340 Del Skrevet 22. juni 2007 Klart du skal bli gravid!! Blir deilig med en tur til kiropraktoren da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå