Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. juni 2007 #3301 Del Skrevet 15. juni 2007 Dette var gode nyheter ja! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. juni 2007 #3302 Del Skrevet 15. juni 2007 Jøss.. Jeg har en innebygd skepsis til alternativ medisin og behandling, men dette hørtes jo kjempebra ut! Så flott at dere kan få hjelp. Har troa på at spiren snart sitter hos dere, det ville vært helt fantastisk! Endometriose er forresten livmorslimhinne som vokser steder det ikke skal vokse, f.eks på eggstokkene. Ikke alle får tette eggledere av dette, det er såvidt meg bekjent mer vanlig med manglende eggløsning. Trodde jeg iallfall. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. juni 2007 #3303 Del Skrevet 15. juni 2007 :juhu: så flott med gode nyheter!!! nå håper jeg du får en strååålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 #3304 Del Skrevet 15. juni 2007 Så spennende! Gode nyheter Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. juni 2007 #3305 Del Skrevet 15. juni 2007 Det var jo en spennende "legetime" så flott at han sannsynligvis kan hjelpe dere med barnløsheten deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #3306 Del Skrevet 15. juni 2007 Kos deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. juni 2007 #3307 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg er også en liten skeptiker i forhold til det alternative, men dette hørtes da flott ut Ha ei fin helg Liljen-vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. juni 2007 #3308 Del Skrevet 16. juni 2007 Så utrolig bra! Nå blir det spennende framover ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. juni 2007 #3309 Del Skrevet 17. juni 2007 Håper du har hatt en fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2007 #3310 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Håper du har hatt en fin frihelg, og at du får en fin uke vennen Endret 18. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2007 #3311 Del Skrevet 18. juni 2007 Ha en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. juni 2007 #3312 Del Skrevet 19. juni 2007 Har du tatt ferie Liljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3313 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei alle Nei jeg har ikke tatt ferie.. Men vi har ikke vært hjemme. I går var vi en snartur hos Purvis for å avlevere prøve 2. Det var bare rett inn og rett hjem. Ble en del mil i bil kan en trygt si. Ellers er jeg flink å ta dråpene mine. Spent på å se om det hjelper. Kan ikke tenke meg det har blitt klaff denne gangen etter den meldingen jeg fikk, så jeg tar ikm med knusende ro. Nå skal vi ut igjen. Mannen er blodgiver, så dit skal han, jeg skal en tur til mammsen og kose meg. Jobb igjen i morgen. Da er det 9 dager jobb i ett strekk. Må ta dagbokrunde siden jeg.. Ha en fin kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. juni 2007 #3314 Del Skrevet 19. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3315 Del Skrevet 19. juni 2007 Jah, da rakk jeg en kort dagbokrunde likevell. Glemte helt å fortelle om kjøpet mitt i dag. Verdens beste og kuuuuuleste pute sjekk denne: U-pute til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 19. juni 2007 #3316 Del Skrevet 19. juni 2007 Oi, det var en spesiell pute!!! Takk for gode ord i dagboka mi, Liljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. juni 2007 #3317 Del Skrevet 19. juni 2007 Har dere vært hos Purvis igjen? Og jeg som hadde tenkt å spørre når dere skulle dit, så kanske vi kunne ha tatt en lunsj eller noe... Ja, ja, vi får ha det tilgode da Når får dere svar på de prøvene? Ikke slit deg ut med jobbing da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3318 Del Skrevet 19. juni 2007 Oi, det var en spesiell pute!!! Takk for gode ord i dagboka mi, Liljen. Ååå jeg kan bare ikke vente med å legge meg altså Må prøves!! Har dere vært hos Purvis igjen? Og jeg som hadde tenkt å spørre når dere skulle dit, så kanske vi kunne ha tatt en lunsj eller noe... Ja, ja, vi får ha det tilgode da Når får dere svar på de prøvene? Ikke slit deg ut med jobbing da Ja, det ble en hastetime (for vi bestiller alltid slikt i siste liten, typisk oss ) Var bare i hovedstaden 11 timer. Klart vi skal ta lunsj :juhu: Det har jeg veldig lyst til!! Neste gang måå det inn i programmet. Får svar på prøvene innen neste torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 #3319 Del Skrevet 20. juni 2007 Har dere vært innafor igjen Dere er gærne altså Slitsom jobbeperiode da. Ikke slit deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. juni 2007 #3320 Del Skrevet 20. juni 2007 Oi, oi, her har det skjedd litt siden sist jeg var her inne Virker jo utrolig lovende dette her da. Jeg har absolutt tiltro til alternativ medisin, har sett det selv at det har noe for seg. Er jo mer vanlig andre steder i verden, men her i Norge er vi jo født som skeptikere Håper virkelig dette kan føre til klaff, hadde vært vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå