Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Kjipe mensen :(

:klem:

Ja.. J...a mensen :(

Slutta, eller... jeg hadde en PAUSE når jeg gikk gravid og så lenge jeg amma. Men begynte på igjen, jeg hadde jo bare en pause... :sjenert::ler:

Jeg har lyst å slutte. . Men det er jaggu ikke lett. . :sjenert:

En god :klem: til deg Liljen.. Kan vel hevde med rett at jeg vet hvordan du har det! :forvirret:

Blir det kanskje prøverør på dere også sier du? Vi får følge hverandre da. Håper du har en fin kveld på tross av den kjipe tanta. :kose:

Det går mot prøverør her og.. vi skal følge hverandre kylling. En dag skinner solen på oss og :)

Vet også hvordan du har det Vennen, og det føles blodig urettferdig noen ganger. Men en dag blir det vår tur også skal du se :klem:

Av og til føles det utrolig urettferdig. . Men en dag blir det vår tur. Det er jeg sikker på. Som jeg skreiv til Kylling, en dag skinner sola på oss og :) Bare vent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg tror jeg vet hvrodan du har det, men kan iallefall prøve å sette meg inn i den frustrasjonen det må innebære :troest: Er så urettferdrig at veien fram mot noe som er ønsket så sterkt skal være så lang for noen :tristbla:

Prøver å trøste meg med at den som venter på no godt, venter ikke forgjeves. .

tusen takk :klem: til deg og

:kose:

hei vennen - kjipern at den dumme tanta dukket opp igjen...

her har du ihvertfall en stor :klem: fra meg

Tusen hjerteli :) Det varmer.

:klem: til deg og.

Innom med en kjempe :klem: jeg, det har du nemlig fortjent!!!

Å så snill du er. :klem: til deg og.

Å selvsagt :klem: til dere andre og. så snille dere er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Og tusen takk for hilsener. Det er virkeli en sann glede å komme iinn til så mangen fine ord. Virkeli. :)

Nå er jeg på dag 3 i pp 16. Prøver å være positiv, men tror egentli inderst inne jeg har mista litt trua.

Vi er iallefall på den sunne linjen nå. Spiser fornuftig. Lite/ingenting brød, pasta, poteter eller ris. Sjokolade og snop en gang i uken.

Mannen tar sine vitaminer, ferdi med pergo og antibiotika.

Røyken er vi og flinke med. Dato for røykeslutt er satt, og det nærmer sei. :)

Sliten i dag. Jobba godt over 10 timer siden 5 i morges, så det blir ikke rare innlegget dette.

ha en flott kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er med kostholdet! Og snart røykeslutt også, dette hørtes jo knallbra ut. Ha en fin kveld du også, Liljen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir vår tur også vennen. Og med det sunne kostholdet og røykeslutten dere blir det ikke lenge til tenker jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Så kjipt med mensen igjen da, men du var jo forberedt på at den kunne komme også denne gangen, siden medisinene til mannen din kanskje ikke har funket enda :klem:

Bra at dere spiser sunt, det kan jo ha noe å si det også. Også kan det vel ikke skade å være litt forsiktig med alkohol. Det virker jo som det anbefales å ikke drikke når man prøver heller.

Takk for oppdateringer mens jeg har vært borte :)

Håper du har det bra, også må vi få tatt oss en prat snart igjen :)

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Oi, så flinke dere her. Kan ikke si det samme om meg selv, her jeg sitter med tom&jerry kjeksen min :ler: Men, jeg skal prøve å være flinkere jeg og. Kanskje skrive opp hva jeg spiser. Veldig morsomt for dere som leser :ler:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så flinke dere er! Skulle ønske jeg også klarte...

Mensen er noe dritt! Lykke til med ny pp.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er med kostholdet! Og snart røykeslutt også, dette hørtes jo knallbra ut. Ha en fin kveld du også, Liljen! :klem:

Vi prøver så godt vi kan :)

Ja, det blir vår tur også vennen. Og med det sunne kostholdet og røykeslutten dere blir det ikke lenge til tenker jeg :klem:

Får håpe det ikke tar så lang tid til nå.. Litt lei av å vente :sjenert:

Hei vennen :klem:

Så kjipt med mensen igjen da, men du var jo forberedt på at den kunne komme også denne gangen, siden medisinene til mannen din kanskje ikke har funket enda :klem:

Bra at dere spiser sunt, det kan jo ha noe å si det også. Også kan det vel ikke skade å være litt forsiktig med alkohol. Det virker jo som det anbefales å ikke drikke når man prøver heller.

Takk for oppdateringer mens jeg har vært borte :)

Håper du har det bra, også må vi få tatt oss en prat snart igjen :)

Stooor :klem:

Blir lite alkohol denne pp ja..

Vi må snart ha en prat snart ja :)

Å takk takk :klem: tilbake

Oi, så flinke dere her. Kan ikke si det samme om meg selv, her jeg sitter med tom&jerry kjeksen min :ler: Men, jeg skal prøve å være flinkere jeg og. Kanskje skrive opp hva jeg spiser. Veldig morsomt for dere som leser :ler:

Ha en fin kveld :klem:

Jeg er ikke så veldig flink, men prøver å unngå det. Ingen krise hvis jeg skulle komme til å spise en brødskive en dag altså :ler:

Så flinke dere er! Skulle ønske jeg også klarte...

Mensen er noe dritt! Lykke til med ny pp.

God helg! :klem:

Vi har jo akkurat begynt, så veldig flinke har vi ikke vært enda :)

Men vi prøver virkeli :)

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å oppdaterer meg! Kjipt at det ikke ble klaff denne gangen heller :klem:

Håper du får en flott helg!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja VELDIG lei av å vente... :tristbla:

Men vi får kose oss i helgen i alle fall :klem:

Det må vi. I helgen er det kaffi og bayles på programmet. Dog bare en kopp siden jeg har jobbehelg, men likevell :) Jeg har innfunnet meg med tanken; den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves :)

Synes ikke denne prøvinga er stort annet enn venting jeg... :sjenert:

Kos deg i helga :klem:

Helt sant. !! Lei av å vente..

Innom å oppdaterer meg! Kjipt at det ikke ble klaff denne gangen heller :klem:

Håper du får en flott helg!!!!!!!

Kjipt er forbokstavene, men liljen gir aldri opp :)

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nå er det bare en time til jobbehelgen begynner. Ryggen holder på å ta knekken på meg, men det hjelper kanskje å gjøre noe. For sent å sykemelde sei..

Har kjøpt Dong Quai jeg.. Kunne ikke dy meg. Må prøve det og. Skader ikke. Det står at det hjelper mot menssmerter og, så da skader det iallefall ikke.

Jeg har også kjøpt friele sin koffeinfrie traktekaffi, og den var knallgod faktisk :) Nå er jeg på koffeinfritt, og jeg er veldig glad for det :juhu: Nå er vi i gang.

Røykingen er det verre med, men det er ikke sånn at jeg røyker 20 røde prins til dagen. Her er det ultra light, under en 10 pakning til dagen.

Så barnevogna vi skal ha i går. Den SKAL jeg ha, selv om mangen andre har den. Quinny freestyle 3XL. Vi var helt enige i det. Mannen syns og den var kjempefin.

Ha en strålende helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Så barnevogna vi skal ha i går. Den SKAL jeg ha, selv om mangen andre har den. Quinny freestyle 3XL. Vi var helt enige i det. Mannen syns og den var kjempefin.

:Nikke: Den er kjempefin!!! Har den selv til Jørgen og er kjempefornøyd!!! Vi kommer til å beholde vognen vår, får forhåpentligvis bruk for den igjen ;)

God helg!!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :)

Godt å "se" deg.

Håper det går bra med ryggen på jobb da, og at du ikke blir værre :klem:

Ønsker deg en helt strålende helg, og nå er finværet på vei også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuuppa! Jeg er endelig innom på en oppdateringsrunde. Merker jeg ikke har like mye PC-tid som før akkurat nå.

Håper du har en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vi. I helgen er det kaffi og bayles på programmet. Dog bare en kopp siden jeg har jobbehelg, men likevell :) Jeg har innfunnet meg med tanken; den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves :)

Det er veldig sant Vennen!

Har kjøpt Dong Quai jeg.. Kunne ikke dy meg. Må prøve det og. Skader ikke. Det står at det hjelper mot menssmerter og, så da skader det iallefall ikke.

Må bare si at det ikke hjalp så mye på mine menssmerter, men nå er jo jeg bare glad for å få de da, siden det er et tegn på EL ;)

Kos deg masse med kaffe&bayles i helgen, og håper ryggen din ordner seg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...