Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig med en avslapningskveld da. Vi har vært på jobb begge to i dag, så er litt småslitne begge to. Så jeg sitter med data på fanget og følger halvveis med på tv'n, og Mannen sitter og spiller dataspill :ler: Lørdagskvelden sin det :ler:

Får rote litt i filmene etterpå og se om det er noe jeg vil se.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, jeg har da oppdaget at om 2 dager har dagboka mi 1 års dag.. :tristbla: Det er litt trist at den ennå ligger i prøvedagbøkene, hvilket jeg håper skal ordne sei snart. Mye har skjedd i løpet av det året, og jeg har aldri kunnet forutse dette..

Trodde det skulle være "fort gjort" dette her. Hmm så feil man kan ta :forvirret:

Formen er mye bedre. Jeg har vært støl i livmorområdet siden mensen begynte, og det har ennå ikke gitt sei. Kan ikke tenke meg at jeg er gravid med den mensen jeg hadde, så det bekymrer meg faktisk litt. Kanskje det er kroppen som har begynt å fungere etter lang tids ppillebruk før prøvestart :klø:

Det er en ting jeg lurer på. Bør jeg kutte kaffi helt tro?

Jeg har og lest en plass at siden mannen har dårlige svømmere, bør vi "spare" og ikke ha sex oftere enn hver 3 - 4 dag for å få litt "futt" i dem. Det tenkte vi prøve på. Kan jo ikke skade da.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Ja, jeg har da oppdaget at om 2 dager har dagboka mi 1 års dag..  :tristbla:  Det er litt trist at den ennå ligger i prøvedagbøkene, hvilket jeg håper skal ordne sei snart. Mye har skjedd i løpet av det året, og jeg har aldri kunnet forutse dette..

Trodde det skulle være "fort gjort" dette her. Hmm så feil man kan ta  :forvirret:

Formen er mye bedre. Jeg har vært støl i livmorområdet siden mensen begynte, og det har ennå ikke gitt sei. Kan ikke tenke meg at jeg er gravid med den mensen jeg hadde, så det bekymrer meg faktisk litt. Kanskje det er kroppen som har begynt å fungere etter lang tids ppillebruk før prøvestart :klø:

Det er en ting jeg lurer på. Bør jeg kutte kaffi helt tro?

Jeg har og lest en plass at siden mannen har dårlige svømmere, bør vi "spare" og ikke ha sex oftere enn hver 3 - 4 dag for å få litt "futt" i dem. Det tenkte vi prøve på. Kan jo ikke skade da.

Ha en strålende dag

Kan ikke skade å prøve :) Både med kaffen og "spare" på svømmerne til mannen.. :)

Håper du får en fortsatt fin søndag. Koselig å se at du følger med i dagboka mi, forresten :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått bedkjed om å "spare" soldatene, helst 4-6 dager før EL, men det er jo litt vanskelig å beregne da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Alle håper vel at det skal være "fort gjort" å få til en liten en. Men det er dessverre ikke slik for mange av oss. Men til slutt så ordner det seg jo for de fleste, man må bare bruke litt lengre tid :klem:

Så rart at du enda er støl i livmorområdet :klø: Det var aldri jeg så lenge. Men det er sikkert en logisk forklaring på det :klem:

Håper ellers at det står bare bra til med deg. Har vært lite pc på meg på kveldstid. Må jo utnytte det fine været mens det er her :)

Stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en mandagsklem. :klem:

Trist at det skal ta så lang tid, men nå får dere hvertfall hjelp og du skal se at det ikke er lenge før spiren sitter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei hei. Innom med en liten mandags :klem: Tror de fleste nesten "regner" med at det skal være fort gjort, og at man blir gravid med en gang. Slik er det jo ikke, men man hører kanskje ikke om (de mange) som faktisk må vente en stund før det skjer.. Er jo ikke så mange som hyler rundt seg at "jeg er prøver, men det tar visst litt tid dette her".. Men du skal se at det ordner seg snart, og er jo veldig bra at dere får hjelp fra flinke folk. Ønsker deg masse, masse lykke til. Du er kjempeflink :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom med en stor mandags :klem:

hmm, jeg tror ikke det er nødvendig at du kutter ut kaffen, men når spiren sitter så bør man jo kutte ned - så du kan kanskje redusere inntaket litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har da oppdaget at om 2 dager har dagboka mi 1 års dag..  :tristbla:  Det er litt trist at den ennå ligger i prøvedagbøkene, hvilket jeg håper skal ordne sei snart. Mye har skjedd i løpet av det året, og jeg har aldri kunnet forutse dette..

Trodde det skulle være "fort gjort" dette her. Hmm så feil man kan ta  :forvirret:

Kjenner følelsen veldig godt ja. Utrolig slitsomt at det skal ta så lang tid...

Stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kan ikke skade å prøve :) Både med kaffen og "spare" på svømmerne til mannen.. :)

Håper du får en fortsatt fin søndag. Koselig å se at du følger med i dagboka mi, forresten  :sjenert:

Jeg er godt i gang med "sparingen" ja :sjarmor:

Vi har fått bedkjed om å "spare" soldatene, helst 4-6 dager før EL, men det er jo litt vanskelig å beregne da :ler:

Ja, veldig vanskeli å beregne.. :forvirret::ler:

Hei vennen :)

Alle håper vel at det skal være "fort gjort" å få til en liten en. Men det er dessverre ikke slik for mange av oss. Men til slutt så ordner det seg jo for de fleste, man må bare bruke litt lengre tid :klem:

Så rart at du enda er støl i livmorområdet :klø: Det var aldri jeg så lenge. Men det er sikkert en logisk forklaring på det :klem:

Håper ellers at det står bare bra til med deg. Har vært lite pc på meg på kveldstid. Må jo utnytte det fine været mens det er her :)

Stoor :klem:

Må nyte været, for nå blir det kaldt igjen :sur:

Innom med en mandagsklem.  :klem:

Trist at det skal ta så lang tid, men nå får dere hvertfall hjelp og du skal se at det ikke er lenge før spiren sitter.  :)

Får håpe det. I går var det 1 år siden jeg oppretta dagboka mi her..

Hei hei. Innom med en liten mandags :klem: Tror de fleste nesten "regner" med at det skal være fort gjort, og at man blir gravid med en gang. Slik er det jo ikke, men man hører kanskje ikke om (de mange) som faktisk må vente en stund før det skjer.. Er jo ikke så mange som hyler rundt seg at "jeg er prøver, men det tar visst litt tid dette her".. Men du skal se at det ordner seg snart, og er jo veldig bra at dere får hjelp fra flinke folk. Ønsker deg masse, masse lykke til. Du er kjempeflink :klem:

Tålmodighet er en kunst. Det har jeg funnet ut iallefall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom med en stor mandags :klem:

hmm, jeg tror ikke det er nødvendig at du kutter ut kaffen, men når spiren sitter så bør man jo kutte ned - så du kan kanskje redusere inntaket litt?

Ååå gjett om jeg ble glad nå. ER såå kaffisugen nå!! Da lager jeg meg en eneste kopp kaffi :kaffe: :sjarmor:

tusen takk, :klem: tilbake

Men Toblerone og jeg har blitt enige om at etter utredning kan man egentlig begynne på pp1 igjen :ler:

STOOOOR :klem:

Å?? Da er jeg på pp 2 nå :hoppe: hørtes myyyye bedre ut!! :)

Kjenner følelsen veldig godt ja. Utrolig slitsomt at det skal ta så lang tid...

Stooooor  :klem:

Ja, gjett om.. Det står 2007 på navnene våre vet du ;)

:klem: tilbake

Har du det travelt for tida?

Tja, ikke så veldig. Har faktisk hatt fri.. Måtte reduserer litt på KG rett og slett. Roe ned stresset. Her skal alt prøves. :)

Og selvsagt store :klem: til dere alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet.. Lenge siden. Helt siden lørdag tror jeg.. :sjenert:

Men jeg måå prøve å fokusere litt mindre på prøvingen. Det har ikke klaffet enda (og den 20 er det ett år siden pilleslutt) , så vi må prøve å leve litt utenom all prøvingen. Blir jo ikke helt borte, jeg er bare ikke innom å skriver hver dag.

Fikk positiv EL test i dag. Strimmel der teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Tror det er slutt på sparingen til mannen i kveld :sjarmor:

Hvis jeg har forstått riktig, er det når EL testen begynner å bli negativ det er el skjer :) og det blir i morgen, da er det best å ha friske soldater på plass :)

Nå blir det en liten dagbokrunde her før jeg drar på jobben

Ha en strålende mandag alle snupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...