Impala Skrevet 4. april 2007 #2901 Del Skrevet 4. april 2007 Hei snuppa, og takk for sist Var kjempekoselig på søndag, både jeg og mannen koste oss masse Nå må dere kommer på besøk til oss snart også ja Grattis med ny bil Blir nok deilig tenker jeg. Dumt at det manglet ryggesensor da, kan de ikke installere det i ettertid da? Vi fyker nordover i morgen, og jeg regner med å få en sms uansett om tanta kommer eller ikke Skal selvfølgelig krysse alt jeg har, som vanlig Ha en fortsatt strålende påske vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. april 2007 #2902 Del Skrevet 4. april 2007 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. april 2007 Forfatter #2903 Del Skrevet 5. april 2007 Hei hei. Ja, så ble det atter en negativ test her. Nå er det bare å vente på tanta som kommer i løpet av dagen. Denne gangen er jeg sikker på EL, og den testen var positiv for nøyaktig 14 dager. Eeyore: Var ikke så spennende dennen gangen heller.. Frida Frosk: Påsken skal nok bli fin, selv om jeg testet negativt. Impala: Jeg sender deg en sms. Det var utrolig koseli på søndag. Nå kommer vi også snart på besøk til dere. Ryggesensoren kan monteres på etterpå ja Capricorn: Tusen takk, håper den blir ekstra fin for deg til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. april 2007 #2904 Del Skrevet 5. april 2007 Så leit med negativ test Men tro meg, EN dag så kommer det til å bli din tur til å stå med en positiv test og juble Til det skjer så må man bare gjøre det beste ut av det og nyyyte det at man er to Veien kan føles lang til en graviditet, det syns jeg også men så er det så utrolig mye å glede seg over underveis Stor påskeklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. april 2007 #2905 Del Skrevet 5. april 2007 Æsj, så dumt med negativ test vennen. Håper humøret holder seg likevel, du er veldig flink til å være positiv synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. april 2007 Forfatter #2906 Del Skrevet 6. april 2007 Hei hei Ja, nå har mensen kommet.. Tror vi begynner på pp 14 nå. Mister ikke motet vi. Har iallefall bestemt oss for at prøverør skal vi prøve om ikke naturen vil det. Har vært på fest nå vi, og jeg var sjåfør. Mannen er riimeli rund i kantene, så han sovna før det var gått 5 min av kjøringen hjem som tok 1 time. Skal putte meg i seng jeg og nå God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. april 2007 #2907 Del Skrevet 6. april 2007 Æsj, så klaffa det ikke denne ganga heller for deg. Men jeg beundrer deg virkelig for stå-på-viljen og motet ditt. Ja, dere skal bli foreldre en gang - og derfor er det så bra at man kan få hjelp til det dersom naturen ikke strekker til. Håper du får en fin langfredag og at mannen ikke er altfor dårlig i dag! Stor til favorittliljen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. april 2007 #2908 Del Skrevet 6. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. april 2007 #2909 Del Skrevet 6. april 2007 Æsj, virkelig dumt med mensen altså Så urettferdig at det liksom aldri skal klaffe Men når Liljemannen får sjekket seg hos d Pruvis skal du se at det blir fart på sakene Har dere satt dere på venteliste til prøverør allerede? Langfredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. april 2007 Forfatter #2910 Del Skrevet 6. april 2007 God dagen Kylling: stå-på-viljen er kanskje ikke så sterk som den kommer frem her. Jeg holder ærli talt på å miste motet og trua nå. Er jo kommet i pp 14 uten så mye som en eneste nestenpositiv test.. Mannen er dritdårli i dag Pi@: tusen takk tilbake Eeyore: Ja, jeg og syns det er en smule urettferdig nå, skal innrømme det.. Har ikke satt oss opp på venteliste til prøverør, bare pratet mye om det. Nå holder jeg på å steke brød (halvstekte) i ovnen. Mannen stod opp en time før meg, men klarte likevell ikke lage noe frokost. Vondt i hodet, kvalm osv.. som man reder, så ligger man sier jeg bare Ha en flott langfredag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. april 2007 #2911 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg skjønner du har en god grunn til å mobbe mannen litt i dag? Synd med mensen, men krysser fingrene for neste PP. Er det lang ventetid for prøverør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2007 #2912 Del Skrevet 7. april 2007 *oppdaterer meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 #2913 Del Skrevet 7. april 2007 Hei vennen Dumt med mensen da, men ikke gi opp, snart er det deres tur. Og dere er jo allerede i systemet, så dette ordner seg Håper dere har det fint (du er vel på jobb?), og kos dere resten av påsken Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. april 2007 #2914 Del Skrevet 7. april 2007 Hvordan går det i Lilje-heimen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 8. april 2007 #2915 Del Skrevet 8. april 2007 Kjedelig med mensen Men det vil skje!!! Dermed basta!!!! Kos deg med de siste påskedagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. april 2007 #2916 Del Skrevet 8. april 2007 Sier som de andre at en dag er det deres tur også, men urettferdig er det at det skal ta så lang tid. Imponert over hvor positiv du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. april 2007 #2917 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er også veldig imponert over hvor positiv du er og hvilket pågangsmot du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2007 #2918 Del Skrevet 10. april 2007 Lenge siden sist nå... Har vært null og niks på KG de siste ukene, men skal skjerpe meg nå... Synd å høre om mensen igjen... Men godt å høre at du er så positiv! (Jeg har sikkert sagt den hundre ganger før, men 14 ble vårt lykketall ) :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. april 2007 #2919 Del Skrevet 10. april 2007 Takk for koselig chat i går Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. april 2007 #2920 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) En stooor til verdens beste Liljen Endret 11. april 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå