Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Hei snuppa, og takk for sist :kyss:

Var kjempekoselig på søndag, både jeg og mannen koste oss masse :)

Nå må dere kommer på besøk til oss snart også ja :)

Grattis med ny bil :hoppe:

Blir nok deilig tenker jeg. Dumt at det manglet ryggesensor da, kan de ikke installere det i ettertid da?

Vi fyker nordover i morgen, og jeg regner med å få en sms uansett om tanta kommer eller ikke :klem: Skal selvfølgelig krysse alt jeg har, som vanlig :klem:

Ha en fortsatt strålende påske vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Ja, så ble det atter en negativ test her. Nå er det bare å vente på tanta som kommer i løpet av dagen. Denne gangen er jeg sikker på EL, og den testen var positiv for nøyaktig 14 dager.

Eeyore: Var ikke så spennende dennen gangen heller..

Frida Frosk: Påsken skal nok bli fin, selv om jeg testet negativt.

Impala: Jeg sender deg en sms. :) Det var utrolig koseli på søndag. Nå kommer vi også snart på besøk til dere. Ryggesensoren kan monteres på etterpå ja :)

Capricorn: Tusen takk, håper den blir ekstra fin for deg ;)

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med negativ test :tristbla: Men tro meg, EN dag så kommer det til å bli din tur til å stå med en positiv test og juble :legrine: Til det skjer så må man bare gjøre det beste ut av det og nyyyte det at man er to :) Veien kan føles lang til en graviditet, det syns jeg også men så er det så utrolig mye å glede seg over underveis :)

Stor påskeklem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt med negativ test vennen. Håper humøret holder seg likevel, du er veldig flink til å være positiv synes jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, nå har mensen kommet.. Tror vi begynner på pp 14 nå. Mister ikke motet vi. Har iallefall bestemt oss for at prøverør skal vi prøve om ikke naturen vil det.

Har vært på fest nå vi, og jeg var sjåfør. Mannen er riimeli rund i kantene, så han sovna før det var gått 5 min av kjøringen hjem som tok 1 time. :ler:

Skal putte meg i seng jeg og nå :)

God natt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så klaffa det ikke denne ganga heller for deg. Men jeg beundrer deg virkelig for stå-på-viljen og motet ditt. Ja, dere skal bli foreldre en gang - og derfor er det så bra at man kan få hjelp til det dersom naturen ikke strekker til.

Håper du får en fin langfredag og at mannen ikke er altfor dårlig i dag! ;)

Stor :klem: til favorittliljen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, virkelig dumt med mensen altså :sur: Så urettferdig at det liksom aldri skal klaffe :tristbla:

Men når Liljemannen får sjekket seg hos d Pruvis skal du se at det blir fart på sakene ;) Har dere satt dere på venteliste til prøverør allerede?

Langfredags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen :)

Kylling: stå-på-viljen er kanskje ikke så sterk som den kommer frem her. Jeg holder ærli talt på å miste motet og trua nå. Er jo kommet i pp 14 uten så mye som en eneste nestenpositiv test.. Mannen er dritdårli i dag :ler::klem:

Pi@: tusen takk :klem: tilbake

Eeyore: Ja, jeg og syns det er en smule urettferdig nå, skal innrømme det.. :sjenert: Har ikke satt oss opp på venteliste til prøverør, bare pratet mye om det. :klem:

Nå holder jeg på å steke brød (halvstekte) i ovnen. Mannen stod opp en time før meg, men klarte likevell ikke lage noe frokost. Vondt i hodet, kvalm osv.. :ler: som man reder, så ligger man sier jeg bare :legrine:

Ha en flott langfredag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner du har en god grunn til å mobbe mannen litt i dag? :ler:

Synd med mensen, men krysser fingrene for neste PP. Er det lang ventetid for prøverør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Dumt med mensen da, men ikke gi opp, snart er det deres tur. Og dere er jo allerede i systemet, så dette ordner seg :)

Håper dere har det fint (du er vel på jobb?), og kos dere resten av påsken :)

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som de andre at en dag er det deres tur også, men urettferdig er det at det skal ta så lang tid. :sur:

Imponert over hvor positiv du er. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Lenge siden sist nå... Har vært null og niks på KG de siste ukene, men skal skjerpe meg nå... :tommel:

Synd å høre om mensen igjen... :sur: Men godt å høre at du er så positiv! (Jeg har sikkert sagt den hundre ganger før, men 14 ble vårt lykketall ;) )

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...