Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Leiababe

Bra du er bedre i ryggen. Er noe dritt å gå rundt sånn som det. Hadde en runde tidligere i vinter, og det unner jeg ingen. Skal si du er flink som setter i gang med trening og greier. Er ikke like flink gitt, men skal svømme i morgen da. Bare så du vet det :sjenert:

Tirsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Nå må du ikke slite deg ut med oppussing da :fy_fy:

Håper vi får tatt en prat i kveld.

Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses så mangen hilsener :) Snille dere er :klem:

Det går bra med meg om dagen. Vi hadde folk her i hele går for å hjelpe oss med oppussing. Jeg er jo ikke noe annet enn en selskapsdame, men det er slitsomt det og :ler: Tok meg faktisk tid til å svømme 1000 meter i går, og det var frykteli vondt. Men med vondt skal vondt fordrives. Det strakk i livmoren da jeg svømte, forstår ikke hva det er da.. :klø:

En uke til IKM :hoppe: spennende. Klarte å overtale mannen til å bestille time hos Purvis, ble litt innspirert av Toblerone :) tusen takk, vennen :klem: Så nå har han fått time der 26 april. Han sier bare ja, ja jeg er jo ikke den første, men jeg kan se han gruer sei :ler: Vi har jo en lang vei å reise, så vi må overnatte i Oslo. Men det kan være verdt det :)

ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikking i livmoren? Festesmerter? ;)

Nei, jeg skal ikke gi deg forhåpninger, men det var det første som slo meg. Blir uansett spennende med IKM. Jeg skal krysse alt jeg har av fingrer og tær for at det sitter denne gangen, og Liljemannen slipper å dra til dr. Purvis. ;)

Ha en fortsatt super onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk om Liljemannen hadde sluppet å dra til Purvis :)

Men om han likevel må så er det nok verd både tid, reise og penger tror jeg. Vi komme nok også til å dra dit dersom vi trenger det.

Hva er det dere pusser opp nå da?

:klem::klem::klem: til Liljen-vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: Det var mer som om musklaturen ble strekt.. Ikke noe god å forklare jeg. Får inderli håpe vi slipper dra til Purvis, men må man så må man :sjenert:

Eeyore: Vi er enda ikke ferdige med prosjekt kjøkken vi :ler: Pga levrandøren brukte over ett halvt år på å få levert det, så fikk vi det siste for ei uke siden. Nå har jeg lagt fliser og fugt, og lister og alt er oppe :hoppe: Så er det gangen som er det siste i denne egt. :) :) Til sommeren er det prosjekt utenfor. !!!

Purvis er en meget klok mann, og han vet hva han driver med. Tror virkeli det er lurt å dra dit ja :) Får håpe dere slipper det da :)

Leiababe: formen :klø: ?? Kunne virkeli vært bedre, men i morgen er det jobb. Skal ut å gå tur nå. Laaaaaaaaaaaaaang tur!!

Toblerone: Jeg så meldingen din først nå jeg.. Var rett ved siden, men vasket fliser.... Kunne tro jeg var dauhørt :ler: Ja, i dag inspirerte dere oss, virkeli. Det var det sparket vi trengte :)

Rekker ikke alle dagbøkene nå, men skal ta de jeg ikke rekker seinere når jeg har vært på tur :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo en lang vei å reise, så vi må overnatte i Oslo. Men det kan være verdt det :)

Da kan dere jo overnatte hos oss da vettu :)

Kos deg masse på tur. Viktig å nyte det fine været.

Gleder oss masse til søndag :hoppe:

Ha en fortsatt fin kveld vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

innom med en kjempe :klem: til Liljenvennen!

spennende at mannen har fått time hos dr. purvis - men vi krysser fingrene for at han ikke får behov for den :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...