angelou Skrevet 27. mars 2007 #2861 Del Skrevet 27. mars 2007 Innom med en til lille Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. mars 2007 #2862 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei, snuppa! Har du en bra dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 27. mars 2007 #2863 Del Skrevet 27. mars 2007 Bra du er bedre i ryggen. Er noe dritt å gå rundt sånn som det. Hadde en runde tidligere i vinter, og det unner jeg ingen. Skal si du er flink som setter i gang med trening og greier. Er ikke like flink gitt, men skal svømme i morgen da. Bare så du vet det Tirsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2007 #2864 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei vennen Nå må du ikke slite deg ut med oppussing da Håper vi får tatt en prat i kveld. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. mars 2007 #2865 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei vennen! Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. mars 2007 #2866 Del Skrevet 28. mars 2007 Innom for å ønske dge en strålende onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. mars 2007 #2867 Del Skrevet 28. mars 2007 Ha en fin onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2868 Del Skrevet 28. mars 2007 Jøsses så mangen hilsener Snille dere er Det går bra med meg om dagen. Vi hadde folk her i hele går for å hjelpe oss med oppussing. Jeg er jo ikke noe annet enn en selskapsdame, men det er slitsomt det og Tok meg faktisk tid til å svømme 1000 meter i går, og det var frykteli vondt. Men med vondt skal vondt fordrives. Det strakk i livmoren da jeg svømte, forstår ikke hva det er da.. :klø: En uke til IKM spennende. Klarte å overtale mannen til å bestille time hos Purvis, ble litt innspirert av Toblerone tusen takk, vennen Så nå har han fått time der 26 april. Han sier bare ja, ja jeg er jo ikke den første, men jeg kan se han gruer sei Vi har jo en lang vei å reise, så vi må overnatte i Oslo. Men det kan være verdt det ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. mars 2007 #2869 Del Skrevet 28. mars 2007 Stikking i livmoren? Festesmerter? Nei, jeg skal ikke gi deg forhåpninger, men det var det første som slo meg. Blir uansett spennende med IKM. Jeg skal krysse alt jeg har av fingrer og tær for at det sitter denne gangen, og Liljemannen slipper å dra til dr. Purvis. Ha en fortsatt super onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. mars 2007 #2870 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, tenk om Liljemannen hadde sluppet å dra til Purvis Men om han likevel må så er det nok verd både tid, reise og penger tror jeg. Vi komme nok også til å dra dit dersom vi trenger det. Hva er det dere pusser opp nå da? til Liljen-vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 28. mars 2007 #2871 Del Skrevet 28. mars 2007 Innom med en liten hilsen. Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. mars 2007 #2872 Del Skrevet 28. mars 2007 Koselig å kunne "inspirere" Du var ikke på msn jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2873 Del Skrevet 28. mars 2007 Frida Frosk: Det var mer som om musklaturen ble strekt.. Ikke noe god å forklare jeg. Får inderli håpe vi slipper dra til Purvis, men må man så må man Eeyore: Vi er enda ikke ferdige med prosjekt kjøkken vi Pga levrandøren brukte over ett halvt år på å få levert det, så fikk vi det siste for ei uke siden. Nå har jeg lagt fliser og fugt, og lister og alt er oppe Så er det gangen som er det siste i denne egt. :) Til sommeren er det prosjekt utenfor. !!! Purvis er en meget klok mann, og han vet hva han driver med. Tror virkeli det er lurt å dra dit ja Får håpe dere slipper det da Leiababe: formen :klø: ?? Kunne virkeli vært bedre, men i morgen er det jobb. Skal ut å gå tur nå. Laaaaaaaaaaaaaang tur!! Toblerone: Jeg så meldingen din først nå jeg.. Var rett ved siden, men vasket fliser.... Kunne tro jeg var dauhørt Ja, i dag inspirerte dere oss, virkeli. Det var det sparket vi trengte Rekker ikke alle dagbøkene nå, men skal ta de jeg ikke rekker seinere når jeg har vært på tur så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. mars 2007 #2874 Del Skrevet 28. mars 2007 Håper du koser deg på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2007 #2875 Del Skrevet 28. mars 2007 Vi har jo en lang vei å reise, så vi må overnatte i Oslo. Men det kan være verdt det ← Da kan dere jo overnatte hos oss da vettu Kos deg masse på tur. Viktig å nyte det fine været. Gleder oss masse til søndag Ha en fortsatt fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. mars 2007 #2876 Del Skrevet 28. mars 2007 Du er jo ute og går tur hver gang jeg er på msn... Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 29. mars 2007 #2877 Del Skrevet 29. mars 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. mars 2007 #2878 Del Skrevet 29. mars 2007 innom med en kjempe til Liljenvennen! spennende at mannen har fått time hos dr. purvis - men vi krysser fingrene for at han ikke får behov for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 29. mars 2007 #2879 Del Skrevet 29. mars 2007 Innom med en liten torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. mars 2007 #2880 Del Skrevet 29. mars 2007 Bare innom med en til deg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå