Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Stakkars Liljen :troest:

Du får bare legge deg på rygg og la Liljemannen gjøre jobben :ler:

Jeg får nå positive og særlig halvpositive EL-tester til alle syklusens tider, så har egentlig ikke blitt så veldig klok på det... :sjenert: Men tror nok at EL er dagen etter positiv test ja. Og det står jo som regel på testene at EL kommer 12-48 timer etter positiv test, hvilket betyr at man kan få positiv test 2 dager på rad ;) Dessuten lever jo egget i 24 timer også, så det er bare å stå på :sjarmor:

Kos deg med mannen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det sies jo at EL testene blir positive 12-48 timer før EL da. Så da får du nok forføre mannen litt til ;):sjarmor::kline::ler:

Håper ryggen din blir bedre snart vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lenge siden jeg har vært innom her nå, men nå har jeg fått oppdatert meg litt :) Den ryggen din høres ikke god ut i det hele tatt. Ryggprolemer er noe herk, så håper det bedrer seg fort :klem:

Håper du får en koselig og avslappende søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en strålende søndag, og at dere også har like fint vær som vi har her :)

Hvordan passer neste søndag for dere forresten??

Håper også ryggen din blir bedre, høres ikke bra ut å ha det sånn :klem:

Skal krysse fingrene for at innsatsen deres har resultert i en liten spire denne gangen :sjarmor:

Stoor søndags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Så bra at den nye legen var bra da. Har så utrolig mye å si at man liker legen sin. Jeg hadde en som jeg ikke likte tidligere, og det var ikke noe særlig.

Håper ryggen din er bedre da, og at du nyter helgen :)

Tvi tvi for klaff ved EL da, for det har du nemlig fortjent!!!!!!

Stoor søndags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Og hvilken dag, første dag jeg stod opp og gikk oppreist inn i stua. NÅ begynner ryggen å bli god igjen. ENDELIG!!! Jeg er så glad, og i dag slipper jeg noen som helst smertestillende. Ååå det var godt, for jeg liker ikke ta noe. Tenk hvis vi skulle være så heldige at egget blir befruktet ;)

Frida Frosk: Jeg tørr ikke akupunktur :sjenert: Men den homeopaten vi har bestillt hos driver med akupunktur også, så mulighetene er der :)

Toblerone: Da er det bare å kjøre på :sjarmor:

Eeyore: Ja, det blir mye "trening" på mannen i disse EL tider :ler:

Capricorn: Forføre mannen litt i dag og kanskje, bare for å "safe" :ler: Stakkars!

Impala: Må en tur i bursdagselskap neste mandag til min lille mininevø.. Vi kan snakkes litt mer å avtale noe på msn eller sms ;)

Leiababe: Ryggen har endeli begynt å samarbeide med meg igjen :hoppe:

Og i dag er det absolutt siste sjanse på EL, så det passer jo supert egentli :sjarmor:

Pasha: Har vært å bestilt di, men de fikk dem ikke inn før i neste uke.. Var tomme hos levrandøren, men han skal absolutt prøve ja. :) Tusen takk nok en gang.

Tro om jeg skulle vekke mannen nå :klø: Han har vært nattevakt til 8 i morges, så han sover som en stein enda.. :ler: Eller skal jeg ta dagbokrunden først.. :)

Anyways, i dag er humøret på absolutt topp. Kroppen samarbeider igjen, og jeg kan atter en gang knytte skoene selv. Livet er herli :hoppe:

Ha en strålende søndag, for det skal jeg i det nyyyydelige været. :briller2:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bare vent om noen mnds tid.. da kan du ikke engang se skoa dine., langt mer knytte de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: gleder meg jeg, pasha. Godt jeg er gammel turner så jeg er litt myk i kroppen enda :ler:

Ååå jeg vil uuuuuuuuuut. Kjeeeder meg. Det må da være ett godt tegn på bedring. Lurer på hva jeg skal lokke mannen med på :klø:

RASTLØØØØØØØØØØØØS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er bedre!

Drev du med turn på høyt nivå? Har drevet med det selv, dvs - sluttet da jeg var 14 (stiv som en stokk nå), men fortsatte som trener ganske lenge. Kun nybegynnerpartier - alt fra foreldre/barn opp til ca 15 år. De som ville satse mer sendte vi videre til andre lag.

Håper du fikk med mannen på noe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk med mannen på noe morsomt i vårværet?  :)

Ja, men det ble ingen tur :ler: Vi dro på kaffibesøk til foreldrene mine, der min søte mor laget koffeinfri kaffe til meg :)

Hei, snuppa. Godt å høre at ryggen er bedre og at du er i godt humør! Det liker vi! :)

:klem:

Jeg liker det og :hoppe: endelig!!!

Så fint at du er bedre!

Drev du med turn på høyt nivå? Har drevet med det selv, dvs - sluttet da jeg var 14 (stiv som en stokk nå), men fortsatte som trener ganske lenge. Kun nybegynnerpartier - alt fra foreldre/barn opp til ca 15 år. De som ville satse mer sendte vi videre til andre lag.

Håper du fikk med mannen på noe gøy.

Tja, høyt å høyt. Ikke rytmisk sportsgymnastikk på høyt nivå med bom og greier. Vi hadde matte, trampoline, fellesøvelse til musikk. Trente opp til 6 ganger i uka på det meste. Trente turn i 15 år. Enn du??

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter :)

JAAA, nå har jeg vært hos kiropraktoren igjen :) Der sa det smell smell, og alt falt på plass :hoppe: Gjett en gang hvem som skal på joggetur i kveld?? :sjarmor: Trene hver dag denne uka, og det er ikke for å bli slank, men alsidig trening for å få trent opp magemuskler og ryggmuskler så jeg ALDRI får en slik ryggtur igjen!! Nå er det niks mer smertestillende denne måneden.

Skal på Ikea i dag med mor og søster. Har ikke allverdens med penger siden vi sparer til vi skal på tysklandtur med ett vennepar av oss, men jeg får bli med for turen. Kanskje jeg skulle kjøpt meg en sånn trapp til å ha på kjøkkenet?? Rekker ikke opp mer enn i nederste hylla jeg, og mannen er ikke alltid hjemme. Blir en del klatring da, og det har jeg merket di siste dagene når jeg knapt kunne gå.

Nå er det dagens 2 eneste kopper :kaffe: som skal inntas :)

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor sjanse er det for at jeg kan ha EL eller at egget forsatt lever i dag. Positiv EL test torsdag... :klø: ????

Klarer ikke helt slappe av med dette, og spesiellt siden jeg vet mannen ikke har supersvømmere akkuratt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde positiv test torsdag, så hadde du vel EL fredag eller lørdag. Egget lever i 12-24 timer, og da har vi kommet til søndag. Veeel, jeg hadde kjørt på en tur til for sikkerhets skyld jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skader jo ikke med en ekstra innsats i dag også. :sjarmor:

Jeg vil også på IKEA og kjøpe en sånn krakk. Sliter med det samme problemet sjøl nemlig. :ler: Greit med en mann på nesten to meter, men han er jo ikke alltid tilgjengelig for å hjelpe meg. Forstår ikke det. :klø:

Ha en fin vårdag. Og så fint at kiropraktoren har knekt ryggen din på plass!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som kommer på besøk til oss sliter med å få tak i ting, vi pleier å si det at huset vårt er ikke innredd for folk under 175 cm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ryggen er fin igjen :hoppe:

Ja vi får ta detaljer på sms/msn ;)

Tror jeg har tid til litt skravling i kveld.

Ha en fortsatt strålende dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at ryggen er bra igjen :) Lurt med forebyggende arbeid ja. Ofte man kan bli litt dårlig til det.

Og Liljen stråler som vanlig igjen. Blir så glad av å besøke dagboka di :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...