Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Det er fullt kjør tross fridager her i gården som vanli.

I dag har jeg vært hos tannlegen, og det var null hull. Jeg skrifta en fylling som var sliten likevell,så nå slipper jeg ha en hel okse mellom tennene når jeg har spist :ler:

Helga har vært topp den. Ikke fyllesyk på lørdag heller.

Jeg er godt på vei til røykeslutt. Halvdelen av boka er lest, og jeg merker veldig godt virkningen av den. Jeg er rett og slett ikke røykesugen, det er helt utrolig. :) :)

Nå gleder jeg meg bare til resten av boka og røykeslutten som er nært foranstående :Nikke:

stor :klem: til alle dere som har vært innom her :)

Og GRATULERER Angelou :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei vennen :)

Bare innom en kjapp tur, planene ble endret og jeg skal til en venninne istedet for å tilbringe hele kvelden på nettet :ler:

Men vi får ta det igjen en annen gang. Har ingen spesielle planer resten av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg hatt meg en liten oppdateringsrunde før jeg drar på jobben.

EL i disse dager (håper jeg) så jeg tenkte jeg skulle ta en test nå i ettermiddag.

Har store planer om å ikke drikke mer enn en kopp kaffi dagen fra EL, jeg har nemli hørt at kaffi kan hindre befruktning :overrasket: Og som alltid skal alt prøves. :)

Ha en strålende dag. Håper jeg kan få tid til en lengre dagbokrunde her når jeg får fri igjen.

Og forresten blir jeg kanskje sykemeldt til helgen. Jeg mistenker betennelse i ryggen, og hvis ikke det gir sei snart, må jeg bare krype til korset.. :tristbla: Vil ikke ha betennelsedempende nå jeg :sur: nekter :tristbla:

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL da :sjarmor:

Kanskje vi kan teste nesten nesten samtidig denne gang :hoppe:

Jeg tror nemlig det var EL her i går ;)

Så kjedelig ryggen krangler da. Håpe det kommer seg.

Kos deg på jobben :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betennelse i ryggen er vondt! :sur:

Jeg hadde det i hele øvre delen av ryggen. Fryktelig vondt og de pillene de gir for slikt er jo farlige. "Akutt nyresvikt" og slikt som mulige bivirkninger :ler:

Nei, usj.. Holder meg unna sånt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har det fint på jobb :)

Håper også at ryggen bedrer seg slik at du ikke blir sykemeldt :klem:

Ikke lenge til vi sees igjen nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er kaffen som gjør at jeg aldri blir gravid? Jeg drikker jo litersvis...

Kjipt med ryggen din. Håper ikke det er betennelse, det høres jo ut som et rent lite helvete... Har du hatt det før?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er kaffen som gjør at jeg aldri blir gravid? Jeg drikker jo litersvis...

...men jeg drikker jo ikke kaffe i det hele tatt...og blir heller ikke gravid... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass på ryggen din. Og ikke spis de der betennelsesdempende nei. Jeg fikk det av legen, og aldri sett så mange bivirkninger nevnt noen gang jeg.

Prøv heller akupunktur. Det funker mot alt. (Hjernevasket jeg...? :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capricorn: Det hadde vært spennende å teste samtidig neste gang :hoppe: Jeg skal ta ny EL test i dag siden den var negativ den jeg fikk i går. :) :)

MrsN: Ja, det er noe dritt med ryggen. Og vil ikke ha betennelsedempende.. Har hørt at det og kan innvirke på en graviditet.. Men må man så må man.. :tristbla:

Impala: Ikke lenge til nå nei :hoppe:

Kylling: Jeg har bare lest at det kan hindre befruktning.. Jeg skal selv prøve å holde meg til maks 2 kopper dagen siden jeg og drikker litervis.. :sjenert:

Frida Frosk: Jeg skal ta meg en tur til kiropraktor i morgen, han kan nok fikse så jeg ikke har så frykteli vondt. :)

Eeyore: Åååå du er vell søt.. :sjenert: Favoritt Eeyoren min :)

Mrs Potter: tusen tusen takk.

Og :klem: til alle dere selvsagt.

Nå har jeg ringt legekontoret. Måtte trille meg selv ut av sengen i dag og. Våknet av meg selv av at jeg var så stiv at jeg kunne ikke bevege meg.. Nå syns jeg faktisk litt synd på meg selv her :tristbla: Spurte om sykemelding, da sa hu teite legekontordama at jeg måtte bruke egenmeldingsdagene først :frustrert: Da sa jeg; hør nå her, jeg har så vondt i ryggen jeg tror jeg dauer, så jeg vil at legen skal ta en titt på meg!!! Fikk time i morgen!

Skal ta ny EL test i dag. Har en digital igjen, så jeg satser hardt på den blir positiv.. Må kjøpe nye hvis ikke, og sånn som syklusen tulla sist, må jeg ha en viss oversikt igjen. Vil ikke spolere mannens dyrebare få svømmere med bomskudd :ler:

Ha en strålende dag. Nå skal jeg på postkontoret å hente meg ny telefon :hoppe:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...