Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Og så utrolig snille dere er. Virkeli :)

Som både Impala og Toblerone skriver er jeg bedre i humør idag. Men det er bare takket være di snuppelurene som oppmuntret meg i går. Di sier det samme begge 2, her gjelder det å være positiv, det ordner sei. Og når det kommer fra 2 kanter må jeg nesten tro på det da :ler: Men tunnellen er milevis lang, og jeg ser forstatt ikke noe særli lys nei..

Det blir en del sms (takk og pris for jeg har sms mania og kan sende så mangen jeg vil :ler: Kjeder meg til tider på jobb, og da kan det bli noen kan en fint si.. :sjenert: )

Pasha: Tusen tusen takk for tips, jeg skal gå rett på helsekost i morgen å handle inn.

Capricorn: Jeg vet utrolig godt hvordan du har det, ingen tvil om det. Vi skal klatre opp av den kjelleren vi, og nyte vårsola som kommer frem nå. Dette skal vi klare, bare vent å se. En vakker dag skinner sola på oss og. :)

Og til alle dere andre: tusen takk for oppmuntrende ord. Jeg vet virkeli ikke hva jeg skulle gjort uten KG egentli. Er ofte her inne, men orker ikke alltid skrive. Jeg ser hva hver og en av dere skriver, og det er høyt verdsatt, tro meg.

Det er dr. Kenneth Purvis han heter ja, og internettaddressen er : www.andrologisksenter.no (jeg kan faktisk ikke hvordan jeg skal legge inn link i dagboken jeg .. :sjenert: ) Det står mye interessant her, og det kan jo være flere har lyst til å oppsøke han. Det er en meeeget god ide.

Ellers.. Min beste venninne Eyla, har fått oss til å bestille time hos homeopat. Dette er egentli veldig spennende, og der jeg ble anbefalt av henne å ringe ble vi utrolig godt mottatt. De var veldig seriøse selv om det var lang ventetid, og satte oss opp på en time i juni (ja jeg vet.. lenge til), men hun hadde meg først på lista og skulle ringe med en gang det var noe ledig :)

Nå skal jeg begynne på en liten dagbokrunde.

Stor stor stor stor :klem: til hver og en av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cerise

Så godt å høre at du ser litt lysere på tilværelsen i dag. Viktig å ha mennesker rundt seg som kan motivere en til å se positivt på livet, du er heldig som har det :) Tror det er en god ide å forsøke homeopat, har hørt om mange som har veldig god effekt av det. Tanten min er homeopat, jeg vet hun har hjulpet mange som er i en lignende situasjon som dere. Ønsker dere masse lykke til videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, cerise :) Det får meg virkeli til å glede meg til å gå til homeopat :)

NÅ har jeg vært på dagbokturne. Håper jeg har husket alle, hvis ikke, skrik endeli ut :) Det var i så fall ikke meningen.

Natta, nå skal jeg i seng. 5 timer til jeg skal stå opp.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at humøret er bedre. enda godt man har mennesker rundt seg som kan muntre oss opp når ting er vanskelig! :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt sant Petra Prøvedokke :)

Nå er det faktisk helg for meg :hoppe: :hoppe: Har fri helt til onsdag, og du verden så deilig. Nå skal jeg bare slappe av, feste i morgen og kose meg masse :)

Men først, husvask :)

stikker innom siden

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Du er flink du Liljen. Flink til å holde humøret og motet oppe. Snart skal du se at alle anstrengelsene fører frem, og det sitter fast en liten spire. Det fortjener du virkelig :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at du er i bedre humør vennen :hoppe:

Har du fri så lenge :overrasket:

Det hørtes utrolig deilig ut.

Da har du vel tid til en prat også da i løpet av helgen :-D

Kos deg masse på fest i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo beste-Liljen :vinke:

Dumme legedama altså. Kan du ikke gå til en annen? Håper virkelig at alternativ behandlig hjelper. Det har jeg nemlig stor tro på og tenker stadig at jeg skulle tatt meg en tur til akupuntør med mine ustabile sykluser.

Kos det masse med langfri Vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Pasha: Ja, kjempeherli med langhelt :) :)

Leiababe: Tusen takk, liljen gir ALDRI opp!!!!!!! ALDRI.

Frida Frosk: Ja, du kan være sikker på at jeg skal ha noen fine fridager :)

Impala: Jeg har jobbet så utrolig mangen timer at jeg får mye fri når jeg først får fri. Så har jeg søkt meg fri på mandag :) Jeg har alltid tid til en prat i løpet av helgen vettdu :)

Vannmelon: det er kjempeherli med fri så lenge :)

Petra Prøvedokke: Jeg skal kose meg kjempemasse.

Eeyore: vennen. :) Ja, teite legedama!!!! Kunne gitt henne en smell som hun aldri hadde glemt jeg, men hadde nok ikke passet sei nei. :ler:

Jeg prøver hva som helst for å bli gravid nå..

Ja, nå har vi hatt fest her, og jeg må innrømme jeg er skuffet. Folkene gikk tidli.. Allerede ved 12 tiden gikk di. Jeg hadde holdt meg litt tilbake for å holde ut lengst mulig, så når jeg begynte å komme i formen, så gikk alle.. Så totalt ble det ett par cider og ett par kaffi med bayles på meg. Ja, ja.. Var vell ikke meningen da.

Får vell komme meg i seng. Tar dagbokrunden i morgen.

:klem: til dere alle

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, for noen kjipinger som drar hjem så tidlig fra fest!! Men da slapp du kanskje den verste fyllesyken i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Du må ikke gi opp vennen - det blir deres tur! Sikkert en mager trøst for deg, men mannen min sa alltid til meg når vi sleit som verst med å lage gutta; Det tar tid å lage kvalitet! - og det er jaggu sant! ;)

:kose:

Tenker masse masse masse på deg!

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...