Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Tanta kom i natt... På dag 31, 4 dager forsinket... :tristbla:

Men egentli så depper jeg ikke. Det er mye bedre å få mensen, en å ikke få mensen å i tillegg ha en haug med negative tester og en stemme inni deg som sier du ikke er gravid.. :)

Så da blir det en kaffi og bayles (bare 1 for det er jobb i morgen), til kvelds foran tv med mannen :)

Ha en superstrålende dag, og tuuuuusen takk til alle dere som har vært innom hos meg.

stoooor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at du tar mensen med fatning. Må være utrlig kjipt å gå og vente på den på den måten. Når den først skal dukke opp så får den jo se til h**** å komme på tida! :frustrert:

;)

Ha en fin dag, liljemor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jammen vært spenning siden jeg var innom sist! Synd du fikk mensen..

Men skal vi ikke bare si at det ikke har klaffet enda, på grunn av at kroppen din venter på min, slik at vi kan gå gravide sammen? ;)

Det er godt å se at du fortsatt er ved godt mot. Du er solstrålen vår, du! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å gi deg en stooooor søndags :klem:

Jeg må bare si at jeg er utrolig imponert over hvor bra du takler dette her :klappe:

Og mange takk for koselige sms'er i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom i natt... På dag 31, 4 dager forsinket...  :tristbla:

Skjønner følelsen..min kom og noen dager forsinka denne gang..og det gir litt ekstra håp, selv om man egentlig ikke håper i første omgang..

Sender en stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så bra at du ikke depper, for nå får dere jo uansett hjelp, og snart sitter den før du aner det :)

Ha en strålende uke vennen. Er jo bare 3 jobbeuker til påskeferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært mye spenning som jeg har gått glipp av.

Uansett så er det så bra at dere er i gang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ihvertfall vært rimelig gira hvis tanta var 4 dager forsinket, så er utrolig imponert over positive deg :klem: ha en fin dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...