Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Og du spurte om mannen har begynt å lese. Nei, han har ikke lest mer enn noen sider, men er inspirert av meg, og skal lese i helgen :) Vi klarer dette, og han er veldi motivert nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!!! :hoppe:

Merkelig, for jeg trodde jeg var innom alle dagbøkene i går, og så har jeg klart å overse din :overrasket: Unnskyld... :sjenert:

Håper så inderlig du er gravid vennen, det har dere absolutt fortjent. Men du kropp som ikke kan gi svar med en gang da :forvirret:

Når skal du teste igjen? I morgen?

Åååå jeg blir så glad om du er gravid :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Eeyorevennen :) :)

vi blir og så superglade om jeg er gravid, men nå ser det ut som det er andre ting på gang her.

jeg har nemli begynt å spotte litt. Og jeg tror faktisk jeg jubler litt for det jeg :hoppe: :hoppe: nå skjer det iallefall noe. Selv om jeg selvsagt skulle ønsket testene jeg har tatt ble positive. Selvfølgeli. Men di var så utrolig negative, at jeg har hele tiden vært sikker på at jeg ikke var gravid denne gangen. Og etter den herjinga og kontrastvesken, var jo sjansene mye dårligere enn den i utgangspunktet allerede er.

Tusen takk for all støtten jeg får her. Dere er virkeli virkeli supersnille. Gull verdt alle sammen .

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pleier du å spotte da? Hvis ikke ka det jo være et godt tegn også ;)

Og når mange sier de ikke får positive tester før lenge etter IKM, så vil jeg vel tro at de har vært like negative som dine. Du må ikke være så utolmodig :ler:

Og kunne de ikke se på utredingne om det var en liten spire der da?

Nå har jeg forresten tid til litt msn, og du kan... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå ser det ut til at det er noe på gang her. Det er jo veldig bra at du har vært så sikker selv på at du ikke har vært gravid. For denne ganga kunne du blitt virkelig lurt. Kunne jo bli forvirra av mindre. . . .

Men jeg har stor tro på at dere klarer dette når dere får slutta å røykt og gjordt det somskal til for å bedre kvaliteten.

Men liljemannen skulle jo vært hos den dama som eylamannen var hos.

For han fikk jo masse forskjellig han måtte ta for å bedre kvaliteten.

Å det er jo nødt til å ha virka for vi hadde jo ikke planlagt i det hele tatt.

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: jeg er på msn nå ;)

Eyla: vi skal bestille time til han hos "dråpemannen". Har stor tro på det jeg :) Vi skal nok klare å slutte å røyke, og jeg kjenner absolutt vi er på rett spor ja.

:klem: til dere begge.

Og jeg pleier vanligvis ikke spotte nei, så hvis ikke tanta setter igang i løpet av dagen, er det virkeli grunn til å begynne å lure her.. Men hun kommer nok tenker jeg :)

Ha en strålende helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og sjekker, selv om jeg har fått svar på sms tidligere idag da :)

Syns alt er positivt jeg selv om tanta skulle komme nå, for dere er allerede under utredning, og det høres ut som dere får den hjelp dere trenger uten at det tar for lang tid :)

Håper du får det fint på jobb i natt, også kanksje vi sees på msn i morgen. Har desverre ikke tid nå, skal straks reise på linsekontroll.

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok å finne på msn i morgen ja :) Hadde vært gøy det.

Lykke til på linsekontroll . Må nok innom å sjekke dagboka di og :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser deg, Eyla :ler:

neida ingen mer spotting foreløbig, og ingen tante eller menslignende symptomer heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tar jeg helg, men kommer nok til å være veldig spent når jeg kommer innom her mandags morgen ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått mensen :overrasket:

Ojoj... dette var snodige greier... Håper du ender med et + :sjarmor:

God helg, og takk for maaaange :klem: 'er i boka mi!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi :overrasket: Her var det kjempe spennende :sjarmor: Håper sååååå inderlig at du er gravid nå Liljen-vennen :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Blir helt ivrig her jeg nå, for dette syns da jeg høres veldig lovende ut jeg :)

Krysser alt som krysses kan og håper det dukker opp en positiv test hos deg i løpet av et par dager :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å gi deg en ekstra helge :klem:

Håper du kan sende meg en sms dersom du får gledelige nyheter i morgen, for jeg kommer meg nok ikke inn her igjen før til søndag. Og så lenge klarer jeg jo ikke vente... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fremdeles fingrene for deg. Den spottingen kan jo bare ha vært at den festet seg eller noe kanskje. satser på det jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...