Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #2701 Del Skrevet 8. mars 2007 oj oj - dette er jo veldig spennende!! den dumme tanta bør bare holde seg langt borte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. mars 2007 #2702 Del Skrevet 8. mars 2007 "Følger spent med!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2703 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei hei Ja, jeg er like spent som dere jeg.. Ingen positiv test, ingen tante og heller ingen symptomer... Dette er det merkeligste jeg har vært med på.. Hvorfor skal tanta begynne å tulle nå Siden jeg testet negativt i dag igjen, er jeg nok ikke gravid, og da kan jo tanta bare komme så vi kan begynne på pp13.. Mannen har fått svar på svømmeprøve i dag.. Nedsatt sædkvalitet.. Men vi tenker positivt. Han er ikke steril, og det er bare 1 som skal til Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mars 2007 #2704 Del Skrevet 8. mars 2007 Nedsatt sædkvalitet er ikke så ille da. Mange som har det og likevel klarer å bli gravide Håper på positiv test for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 8. mars 2007 #2705 Del Skrevet 8. mars 2007 bare for å si det; jeg fikk ikke positiv test før etter en uke etter forventet mens. Så du vet om det *Håpe på positiv test* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mars 2007 #2706 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, det er flere som ikke får positiv test før etter en uke eller så. Det tar litt tid før kroppen får beskjed om spiren vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2707 Del Skrevet 8. mars 2007 Dere må ikke si sånn da... Tenk hvis vi har vært heldige?? Og at mannens få (men dog effektive) svømmere har nådd fram?? Åååå så glade vi hadde blitt da :hoppe: Har fortsatt ikke sett snurten til tanta.. Går inn på dag 30 i morgen. Litt supersvake mensmurringer, men ellers ingenting. Har gått med bind i 3 dager nå for jeg trodde den skulle komme i rute jeg.. Hmm... Mannen har iallefall begynt på stoffskiftekuren, og jeg følger sånn halvveis med Tørr ikke begynne på den helt før jeg har fått den dumme tanta. Han er kjempeflink OG jeg har lest 8 kapittel i røykeboka i går kjenner jeg blir veldig motivert, og forbruket mitt er allerede halvvert :) Skal bli FANTASTISK å slutte :) Nå blir det en liten dagbokrunde her. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 8. mars 2007 #2708 Del Skrevet 8. mars 2007 Å så spennende! Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. mars 2007 #2709 Del Skrevet 8. mars 2007 Å, tenk om dere virkelig er heldige denne ganga! Det unner jeg dere kjempemasse. Krysser alt jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. mars 2007 #2710 Del Skrevet 9. mars 2007 Her var det veldig spennende - krysser alt jeg har for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. mars 2007 #2711 Del Skrevet 9. mars 2007 Oi. Dette er spennende! Vet du med sikkerhet når du hadde el da? Så du vet at du egentlig skulle ha fått tanta nå? Forhåpentligvis produserer du bare hcg litt sakte og får en postiv test om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. mars 2007 #2712 Del Skrevet 9. mars 2007 Dette er jo superspennende vennen Tenkt så gøy det hadde vært hvis det hadde klaffet nå da Når skal du evt. teste igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #2713 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei og god morgen.. Ingen tante ennå.. Jeg hadde EL for 15 dager siden seinest. Fikk positiv EL torsdagen for over 16 dager siden. Min syklus har vært 27 dager siden jeg slutta på pilla, og det er snart 1 år siden. Ingen tante i dag heller. Ingen symptomer heller... Tenkte å teste i morgen tidli igjen. Det er sånn flaks at jeg har time på kvinneklinikken på mandag, for da kan di sjekke opp dette Tusen takk for all kryssing. Jeg håper det hjelper :) stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #2714 Del Skrevet 9. mars 2007 Glemte å si det er dag 30 i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 9. mars 2007 #2715 Del Skrevet 9. mars 2007 Åh, dette er så spennende *Håpe masse* Jeg følger med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 9. mars 2007 #2716 Del Skrevet 9. mars 2007 Hadde vært superkjekt med opdatering på sms i helga altså, for etter 2-3-4-tida i dag er jeg nettløs ut morgendagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #2717 Del Skrevet 9. mars 2007 Toblerone: Det skal jeg selvsagt fikse Sender deg en sms jeg. Så får jeg høre hvordan du har det også. Kinny: spennende ja.. Egentli veldig spennende Nå sitter jeg med dagens første og eneste kopp :kaffe: . Herli. Er litt svimmel i dag, og hodepine, så jeg lurer på om enten tanta er på gang, eller om det rett og slett er kroppen som endelig oppfatter en eventuell graviditet. Uansett, hvis tanta skulle komme, blir jeg ikke skuffet. Det er fordi vi endelig fikk svar i går at vi kan bli foreldre. Om det blir vanskeli, så kommer det til å klaffe en gang selv med mannens få svømmere. Jeg har nemli lest en plass at så lenge kvinnen er fruktbar, så er det gode sjanser likevell å bli gravid. Jeg har bare syns det var sååå herli å se mannen min i så godt humør. Han var nemli redd han var steril siden han hadde kyssesyken i veldig voksen alder. Det kan føre til sterilitet. Og han hadde veldi høy feber lenge da. Han var kjempefornøyd med resultatet, og det samme var jeg. Iallefall siden vi var forberedt på det verste. Vi har til og med pratet om vi skal ta prøverør privat eller offentli klinikk, og hvor mye det koster og hva en eventuell Pesa, Tesa eller Tese (hente levende sperm ut fra mannens bitestikkel eller testikkel når det ikke finnes levende sperm i ejakulatet) Det slipper han nå. Hvis prøven blir dårlig igjen om 3 mnd (og da har vi begge garantert sluttet å røyke) så blir vi henvist til prøverør med en gang. Jeg har jo en enorm sprøyteskrekk, og det så jeg for meg ble et helvete rett og slett. Men det har jeg og fikset. Har snakket med sjefen min om problemet, og han sa at jeg skulle sykemelde meg den tiden, og bli hjemme så jeg fikk være for meg selv. Da kan mor min (som er hjelpepleier) sette sprøytene når ikke mannen er hjemme Så nå er alt bare fryden. NÅ skal jeg ta en liten dagbokrunde. stor til alle som har vært innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eyla Skrevet 9. mars 2007 #2718 Del Skrevet 9. mars 2007 Godmorgen bestis Mystisk at tanta di ennå ikke har kommet. Har du testet i dag også??? Kan jo faktisk være kroppen din som ikke har oppfattet at du er gravid...... Dette er virkelig spennende. Syns at du er flink om du ikke får forhåpninger, for jeg må innrømme at jeg har faktisk det.....i hvertfall litt Har du fri i dag? Jeg må si at du har en veldig god sjef, som støtter deg så bra. Det skal du være glad for. I dag kjenner jeg at jeg er møkklei når jeg ser ut vinduet. Det var jo et nydelig vær igår. Kunne vi ikke hatt det i dag også? Neida.... Jaja, vi får kose oss inne i dag. KJEMPESTORE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eyla Skrevet 9. mars 2007 #2719 Del Skrevet 9. mars 2007 Forresten Liljen.... Jeg glemte å spør hvordan det går med røykinga ???? Har Liljemannen også bjynt å lese??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #2720 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei hei bestis Eyla :) Jeg har ikke testet i dag. Vi skal kjøpe tester når mannen kommer hjem (jeg er ikke så pengerik for tiden, får lønn rett over helgen ). Tester i kveld eller i morgen, denne gangen med vanlige CB. Har mest tro på dem. Tror nok det blir negativt da, men da har jeg iallefall prøvd. Har troen på at så lenge jeg ser den er negativ, så kanskje jeg kan få tanta til å komme. Må jo helst ha den i dag siden jeg har time på mandag.. Ellers går jo det og i dass Jeg har ikke fri i dag, skal på jobb i natt.. Begynner 18.30. Fin vakt, så jeg skal ikke klage Stor stor til bestis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå