Gå til innhold

Liljens dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
:klem: Så bra! Godt at ting var bedre enn forventet :) Håper alt ordner seg raskt nå, da. Nå virker det jo som om dere får masse hjelp framover. Lykke til videre
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Impala, Petra Prøvedokke x 3, Angelou x 4, Kylling x 2, Toblerone x 3, Frida Frosk, Cr@sh, Pasha, Capricorn x 3, Kinny, Eyla, Eeyore, Vannmelon og Pi@:

:klem::klem::klem::klem::klem::klem: til dere alle sammen.

Dere er helt fantastiske.

Nå er jeg virkeli i toppform. Har vært ett stort smil hele dagen. Tenk at jeg kan bli gravid!!! Kan det bli bedre. Fikk plutseli tilbake hele min kvinnelighet :)

Er litt støl i livmoren etter all den kontrastvesken, men du verden så verdt det.

Nå er neste steg på veien: ned 5 kg på meg, 15 på mannen, slutte å røyke og begynne å trene begge 2. Før sommeren har vi nemli planlagt at jeg skal være gravid, så sånn er det :Nikke:

Nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde her. Det skal bli morsomt.

Liljen is back :hoppe: :hoppe:

Endret av Liljen
Skrevet

Så bra at ting var bedre enn forventet. :hoppe:

Det var gledelige nyheter.

:klem:

Skrevet

Åh... :legrine:

Så herlig å lese at ting går rette veien for dere, vennen! :hoppe:

Og suuupert å ha deg "tilbake"!!! :hoppe::danse::hoppe:

:kys_2:

Skrevet

Ja, jeg hadde aldri kunne inbille meg at jeg skulle få så gode nyheter, virkeli ikke, så dette var hundre prosent supert!!!! Nå skal liljen snart få bolle i ovnen :ler:

Ååå det er så mye jeg gleder meg til... Handle gravidklær, babyklær, utstyr.... *drømmer*

Lurer på når det egentli skal klaffe da, og hvorfor i all verden har det tatt så lang tid???

anyways, nå skal jeg titte litt på tv :)

Ha en strålende kveld, jenter.

stor :klem:

Skrevet

Så herlig å lese Liljen :legrine::legrine::legrine:

Supert at dere får bra med oppfølging fremover. Nå som du veit at ting er bra så er jo muligheten stor for at du kommer til å slappe mer av også, og da tenker jeg du snart har en positiv graviditetstest foran deg ja :sjarmor:

Mange klemmer til deg :klem::klem:

Gjest Anerikke
Skrevet

Du fortjente gode nyheter nå. Håper spiren sitter snart! :klem:

Skrevet

:hoppe: ååå, det er så godt at Liljen er glad og at du er "tilbake" :hoppe:

håper du har en flott torsdag, vennen :)

Skrevet

Bare innom for å si hei. :vinke:

Ha en fin torsdag! :klem:

Skrevet

Så flotte nyheter! :hoppe:

Nå ble jeg kjempeglad på dine vegner Liljen! :klem:

Skrevet
Lurer på når det egentli skal klaffe da, og hvorfor i all verden har det tatt så lang tid???

Det har jeg og lurt på en stund nå... :sjenert:

Men snart har vi en positiv test begge to ;)

Skrevet

Nå er det jo noen her i livet som bruker litt lengre tid enn andre da. Dere har jo ikke prøvd ett år enda :sjenert:

Elllers, godt å se at du er tilbake :hoppe:

Skrevet

Ja, som gynekologen på sykehuset sa til meg når han spurte hvor lenge vi hadde prøvd og jeg svarte 5 måneder - " så heldige dere var at det klaffa så fort da"....så det er tydeligvis mer vanlig enn man tror at det tar litt tid ;) Og jeg som synes 5 måneder var driiitlenge :ler:

Håper du får ei fin helg vennen :klem:

Gjest Leiababe
Skrevet

Så godt å høre at alt var bra!! Håper du får en superfin helg Liljen. Stooor :klem:

Skrevet

Hei hei :)

Ja, jeg syns 11 mnd er lenge nok jeg... :sjenert: Litt utålmodig kanskje..

Har vært en tur på byen, så jeg tror jeg skal pelle meg i seng nå :ler:

:klem::klem:

Skrevet

Hei hei :)

Jeg er faktisk i veldig fin form. Ble ikke så mye i går. Bare ett par cider for kosen egentli. :)

Tror ikke det er noen fare med å drikke denne pp akkuratt. Er redd ett eventuell befruktet egg kom ut med kontrastvesken når jeg var hos legen.

Vi har begynt å pusse opp gangen nå :hoppe: siste post på første etasjen :)

Det blir dugnad her i dag og i morgen. :hoppe:

Ha en strålende helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...