angelou Skrevet 23. februar 2007 #2601 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. februar 2007 #2602 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg savner også Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. februar 2007 #2603 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvor er du Liljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #2604 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei alle Jeg er her jeg... Har vært litt fraværende i det siste, for jeg føler jeg har hatt behov for å tenke på noe annet en liten stund. Skal virkeli prøve å skjerpe meg.. Lover kors på halsen En stooooooor til alle dere søte jenter som har holdt dagboken min ved liv så lenge. Livet mitt så langt. Jeg har testet med digitale EL tester denne måneden for å se når eggløsning kom. Skal jo på utredning om 5 dager, så det kan være greit å ha oversikt. Testen ble positiv først i dag, og jeg ventet den positiv tirsdag eller onsdag. Rart.. Vi har iallefall gjort vårt denne gangen og, så nå er det bare å krysse fingrer igjen.. Rekker dessverre ingen dagbokrunde i dag, men lover en real i morgen tidli når jeg kommer hjem fra jobb Ha en strålende fredagskveld, og tusen takk igjen. Dere er virkeli snille. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. februar 2007 #2605 Del Skrevet 23. februar 2007 Der var du jo! Godt å høre at alt er bra. Bare ikke bli borte like lenge neste gang, da.. Og EL, sier du? Kos dere! Ha en fin arbeidsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. februar 2007 #2606 Del Skrevet 23. februar 2007 HEI!!! Så fint å se deg igjen Begynte å bli litt bekymret skjønner du... Ikke her og ikke på msn... Krysser alt jeg har for dere og ønsker masse lykke til på utredningen. Håper virkelig de kan gjøre noe med muskelknuten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. februar 2007 #2607 Del Skrevet 23. februar 2007 Så fint å se deg! Skjønner godt at du vil tenke på noe annet... Men må si det blir spennende når utredningen begynner... Ønsker deg en toppers helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. februar 2007 #2608 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei vennen! Håper alt er bra med deg. for EL! Jeg har en positiv følelse når det gjelder deg. Er sikker på at det ikke tar så mange månedene til før du er gravid! PS: Ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #2609 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei hei Ja, nå har jeg hatt meg en liten dagbokoppdatering. Det var altfor lenge siden... sorry for det.. 1 time til jobb, og kan ikke si at jeg gleder meg. Har akkuratt inntatt en stor kopp :kaffe: for å våkne.. IKM denne gangen er 7 mars.. dagen før kvinnedagen.. kan det være lykke tro?? tviler på det... Gruer meg til onsdag.. Føler på meg at det blir flere dårlige nyheter... Men må prøve å tenke positivt for det.. Ikke lett, men sånn er det.. Mangen kjempestore til dere som har vært innom. Ha en kjempesuper lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2007 #2610 Del Skrevet 24. februar 2007 Innom med et lite på kinnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. februar 2007 #2611 Del Skrevet 24. februar 2007 Kommer nok til å gå bra på onsdag ...og det betyr helt sikkert lykke å ha IKM dagen før kvinnedagen. For da tester du positivt dagen før, og kan feire hele kvinnedagen vettu Ha det fint på jobb da. Jeg har jobbet hele dagen jeg, og skal bare slappe av hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 25. februar 2007 #2612 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei hei. Håper helgen din har vært fin Og lykke til med utredningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 25. februar 2007 #2613 Del Skrevet 25. februar 2007 Ønsker deg masse lykke til på onsdag! Tenker masse på deg, og jeg vil så gjerne at dere skal få det til Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #2614 Del Skrevet 25. februar 2007 Innom med et lite på kinnet... ← tusen takk, og stort tilbake Kommer nok til å gå bra på onsdag ...og det betyr helt sikkert lykke å ha IKM dagen før kvinnedagen. For da tester du positivt dagen før, og kan feire hele kvinnedagen vettu Ha det fint på jobb da. Jeg har jobbet hele dagen jeg, og skal bare slappe av hele kvelden. ← La oss håpe du har rett da Krysser fingrer for oss begge jeg Hei hei. Håper helgen din har vært fin Og lykke til med utredningen ← tusen takk Ønsker deg masse lykke til på onsdag! Tenker masse på deg, og jeg vil så gjerne at dere skal få det til Håper du har hatt en fin helg! ← takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #2615 Del Skrevet 25. februar 2007 God kveld Jah, så var det endeli kveld, og jeg er selvsagt ikke trett for jeg har gått 2 netter på jobb... Må vell se å tvinge meg i seng snart, for jeg begynner kl 8 i morgen tidli.... Har bestemt meg for å begynne ett nytt liv i morgen, og slanking står først på listen. Skal ned 5 kg nå !!! Ha en strålende søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. februar 2007 #2616 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei vennen Så spennende med IKM rett før kvinnedagen da, betyr nok lykke det Og utredningen kommer til å gå helt fint, de kommer til å gjøre alt for å hjelpe dere Kos deg på jobb, også må vi sees på msn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. februar 2007 #2617 Del Skrevet 26. februar 2007 DER var du, jo!! lykke - lykke til på onsdag!!! det kommer sikkert til å gå fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. februar 2007 #2618 Del Skrevet 26. februar 2007 Så koselig å se deg igjen Har savnet ditt blide åsyn skjønner du MASSE lykke til på onsdag, håper det går bra, at dere får fortgang i saker og ting, en løsning på det,slik at vi kan få kanskje november/desember - barn, men hvertfall 2008 barn begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. februar 2007 #2619 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg satser på at det blir november/desember- eller tidlig 2008-barn på både Liljen, angelou og Kylling. Jeg har nemlig bestilt det til oss alle. Fint om du henger deg på i krympeboka vår, Liljen! Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. februar 2007 #2620 Del Skrevet 27. februar 2007 Lykke lykke til i morgen. Skal sende noen varme tanker din vei jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå