Cr@sh Skrevet 16. februar 2007 #2581 Del Skrevet 16. februar 2007 Kos deg på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. februar 2007 #2582 Del Skrevet 16. februar 2007 Satser på at du koser deg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 #2583 Del Skrevet 17. februar 2007 Har vært mye jobb i det siste, og nå har mannen og jeg bestemt oss for å jekke ned og rett og slett prøve å sitte mere hjemme å kjede oss rett og slett. ← Høres ut som en god plan! Det er nedvurdert å sitte hjemme å kjede seg. Jeg er kanskje litt FOR flink til det, men.. Håper du koste deg på fest i går, og at formen i dag ikke bærer så alt for mye preg av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. februar 2007 #2584 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper formen er bra idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. februar 2007 #2585 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper dere hadde det fint på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. februar 2007 #2586 Del Skrevet 18. februar 2007 Hatt en fin helg? Og bra fest? Jeg satt og deppa i går siden jeg ikke kunne (el. ikke burde) bli med mannen på fest. Men i dag er jeg veldig glad for at jeg holdt meg unna! Ingen fyllesjuke! ( og om det er en liten spire som forsøker å klore seg fast, så ville det vel ikke akkurat vært bra å gå på fylla... ) Hvordan går det på skrittfronten? Jeg skal regne ut gjennomsnittet i kveld. Tror jeg må gå som en helt i dag om jeg skal få 10 000 i snitt. Heldigvis er det bra vær! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #2587 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei hei Så koseli at dere stikker innom til dere alle. Hadde det topp på fest. Ble full som en dupp!! Så nå er det leeenge til neste gang. Passer nevøen min nå. Har hatt han siden i går kveld. Så nå ligger han å koser sei på gulvet Skal ut å gå tur i det fine været, og jeg ligger veldi dårli ann på skrittformen denne uka, Kylling... Skal virkeli ta meg sammen neste uke You bet!! Ha en strålende søndag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 18. februar 2007 #2588 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei!! Kos deg masse i dag med boller og krem Håper du ikke er fyllesyk etter dagen i går. jeg er på bedringens vei etter influensa, men er fortsatt litt .. Håper alt er bra med deg Savner å være inne her hver dag, nå tar jeg bare et skippertak hver helg, litt dumt, men sånn blir det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. februar 2007 #2589 Del Skrevet 18. februar 2007 godt å høre at det var gøy på fest i helgen!! håper du har en super søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. februar 2007 #2590 Del Skrevet 19. februar 2007 Deilig å kunne drikke seg full innimellom også, selv om jeg egentlig ikke savner det. savner faktisk ikke alkohol i det hele tatt Ha en strålende mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. februar 2007 #2591 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er utrolig hva man lærer seg å leve uten... Alkohol, ibux, salami, leverpostei.. Nyt det mens du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. februar 2007 #2592 Del Skrevet 19. februar 2007 Så moro meg fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. februar 2007 #2593 Del Skrevet 19. februar 2007 Så kos å ha noen å passe! Og det beste av alt - du kan gi dem tilbake når du blir lei Ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 19. februar 2007 #2594 Del Skrevet 19. februar 2007 Hørtes moro ut med en skikkelig fest i helga. Lenge siden jeg har vært på det nå egentlig. Hadde vært stas, må kanskje få til noe til helga igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. februar 2007 #2595 Del Skrevet 19. februar 2007 Koselig med tantebarn, vi skal passe mine to minste nevøer neste helg. I dag har jeg gått til innkjøp av både damiana og wild yam, så denne pp prøver vi alt Hadde vært moro å ha termin samtidig ja, vi får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. februar 2007 #2596 Del Skrevet 20. februar 2007 HEI SNUPPA! Innom med en tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. februar 2007 #2597 Del Skrevet 20. februar 2007 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. februar 2007 #2598 Del Skrevet 21. februar 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. februar 2007 #2599 Del Skrevet 22. februar 2007 Savner deg Liljen-vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. februar 2007 #2600 Del Skrevet 22. februar 2007 Savner deg Liljen-vennen ← Skriver under på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå