Pasha Skrevet 9. februar 2007 #2541 Del Skrevet 9. februar 2007 Ingen temping, testing eller noe.. ← ikke engang? Masse lykke til på utredningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. februar 2007 #2542 Del Skrevet 9. februar 2007 Innom med en Håper du får en fin helg selv om skuffelsen sikkert er ganske stor nå. Ikke mist håpet!! Lykke til med utredningen. Håper du kan finne noen av svarene du leter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. februar 2007 #2543 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei vennen Bare innom med en stor til favoritt Liljen min Vi har "pratet" masse om dette på sms, så trenger ikke gjenta noe her Håper du koser deg så godt du kan på jobb i kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2544 Del Skrevet 10. februar 2007 ← tilbake Hei Snuppis... Leit å høre at mensen kom denne gangen også... Men ikke gi opp. PP14 var lykken for oss med nr.1.... Tenker på deg (selv om jeg har lite tid og overskudd til KG for tiden ) & ← Hååååper det blir lykke for oss og. Snille du som tenker på meg. ikke engang? Masse lykke til på utredningen! ← eeehhhh... nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2545 Del Skrevet 10. februar 2007 Innom med en Håper du får en fin helg selv om skuffelsen sikkert er ganske stor nå. Ikke mist håpet!! Lykke til med utredningen. Håper du kan finne noen av svarene du leter etter. ← Håper og det blir noen bedre svar enn di svadasvarene jeg har fått tidligere.. Det er iallefall det håpet jeg har nå. Hei vennen Bare innom med en stor til favoritt Liljen min Vi har "pratet" masse om dette på sms, så trenger ikke gjenta noe her Håper du koser deg så godt du kan på jobb i kveld vennen ← Nei, vi trenger ikke det. Du er virkeli en venn, Impala Godt jeg har deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2546 Del Skrevet 10. februar 2007 Hjemme alene Faktisk ganske deilig. Sitter her å drikker kaffi. Skal faktisk ut på trappa å røyke nå (vi røyker ikke inne) Får besøk i kveld, så da tenkte vi lage noe mat og greier her. Blir kjempekos. Impala minnet meg heldigvis på at det er morsdag i morgen, så jeg må ut å kjøpe noe til begge mødrene... Men hva kjøper man tro?? Noen forslag sånn litt raskt?? stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 10. februar 2007 #2547 Del Skrevet 10. februar 2007 hei! jeg ville bare innom med en og vil bare fortelle at jeg tenker masse på deg. jeg krysser fingrene like mye denne perioden som alle de andre gangene jeg har ikke internett i leiligheten, så derfor jeg ikke har fått fulgt med på dagboken din, eller skrevet i min egen.. oppdatering kommer... ha en fin helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. februar 2007 #2548 Del Skrevet 10. februar 2007 Sjokolade kanskje? Ellers setter vel alle mødre pris på det som er håndlagd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. februar 2007 #2549 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg kjøpte en Nidar sjokoladeblanding til mamma, og hun ble kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. februar 2007 #2550 Del Skrevet 11. februar 2007 Innom med en klem og for å ønske deg en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. februar 2007 #2551 Del Skrevet 11. februar 2007 Håper du har en aldeles strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. februar 2007 #2552 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei Vennen! Så dumt at mensen kom hos deg også Men håper virkelig at du får noen oppløftende resultater på utredningen. Veldig bra at du har fått time til det. Skal de sjekke Liljemannen også eller bare deg? Håper du har en ellers strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. februar 2007 #2553 Del Skrevet 11. februar 2007 på Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 #2554 Del Skrevet 12. februar 2007 Håper du får en fin uke vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. februar 2007 #2555 Del Skrevet 12. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. februar 2007 #2556 Del Skrevet 12. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 #2557 Del Skrevet 13. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. februar 2007 #2558 Del Skrevet 14. februar 2007 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 14. februar 2007 #2559 Del Skrevet 14. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #2560 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei hei Og :klem: til alle dere som har vært så snille å stukket innom her. Holdt dagboka mi i live. Har ikke vært her på en stund. Trodde jeg skulle bli vant med å få negative tester, men jeg gjør ikke det.. Dessverre.. Har akkuratt kommet fra jobb, så jeg må ta meg en dusj, rydde kjøkken så skal jeg ta meg en liten dagbokrunde etterpå. så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå