Impala Skrevet 6. februar 2007 #2501 Del Skrevet 6. februar 2007 Endelig er vi her samtidig Grattis med nye bil Helt ny fra butikken altså? Blir bra ja Hmm, gul utflod. Spennende... Nå skal ikke jeg hause opp stemingen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. februar 2007 #2502 Del Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer så mye med bil da Blir det testing i morgen da? Det kan jo hende du er gravid til tross for lite symptomer da Er det ikke det 'alle' sier da?? 'Nei, den mnd jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer'.. Så jeg håper for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2503 Del Skrevet 6. februar 2007 wow Impala tenk at vi er her samtidig!! helt ny fra butikken ja bare gled deg til du får se den!! du klarer ikke øse opp meg ser du.. Jeg har beina godt plantet på jorden jeg Har lært.. Håper du har rett, Capricorn.. Jeg føler ikke jeg har noen symptomer.. Det blir testing i morgen ja.. Syns det er greit å teste i forveien samme dag eller dagen før IKM.. Får liksom beina mer ned på jorden da.. Og så er det 14 dager siden EL uansett.. Tusen takk for at du håper for meg. Jeg håper for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. februar 2007 #2504 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg håper for deg og ← Ja, vi får håpe 4 pergokurer er det som skal til...de 3 første gikk jo bokstavelig talt rett i dass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2505 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg krysser absolutt alt for deg, Capricorn. Det er virkeli din tur nå. 4 må bli lykketallet Stå på, vennen. Skal se det er du og jeg som går rimeli nygravide i sommer. Det hadde vært noe det *drømme* :klem: Nå skal jeg ut å gå tur.. Tilbake litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. februar 2007 #2506 Del Skrevet 6. februar 2007 Flink du er til å gå tur da.. Det er ikke jeg. 5201 skritt i dag på meg. Orker ikke å gå tur i flere minusgrader og sterk vind.. Blir spinning på meg i morra da. Spennende med testing i morra. Gjett om jeg skal følge med! Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. februar 2007 #2507 Del Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer med ny bil! Så spennende med testing i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. februar 2007 #2508 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg krysser absolutt alt for deg, Capricorn. Det er virkeli din tur nå. 4 må bli lykketallet Stå på, vennen. Skal se det er du og jeg som går rimeli nygravide i sommer. Det hadde vært noe det *drømme* ← Ja, det hadde vært noe det. *drømme* Men egentlig kan jeg ikke se for meg at jeg noengang kommer til å bli gravid...har liksom mista håpet litt...selv om jeg drømte det mange ganger i løpet av forrige syklus... Endret 6. februar 2007 av ~Capricorn~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. februar 2007 #2509 Del Skrevet 7. februar 2007 Innom for å oppdatere meg litt jeg... Blir ikke så mye kg tid om dagen, men må innom å se hvordan det er med deg veit du Gratulerer med ny bil Ny bil er alltid gøy Blir spennende med testing da.. Krysser alt som krysses kan for deg jeg Håper du får en strålende dag i dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2510 Del Skrevet 7. februar 2007 God morgen.. Da har jeg testet negativt igjen. Ingen stor overraskelse siden jeg aldri har testa noe annet heller. IKM er i morgen senest, så jeg tror nok håpet er ute.. Får håpe pp12 bringer lykke da (selv om jeg ikke tror det heller) Kylling: Jeg gikk 12575 skritt i går Kos deg på spinning i dag Frida Frosk: Ikke så spennende hos meg.. Jeg følte nok på meg testen ble negativ .. Capricorn: Jeg forstår deg så inderli godt, å begynner å tro at det aldri klaffer for oss heller.. Tror jeg blir barnløs jeg.... Det er lov å drømme da Jeg har troen på deg jeg :) Shatika: Tror jeg må ha meg en tur innom for å se hvordan det er med deg og Ja ny bil er gøy Vi gleder oss stort til det :) Har sett på testen tusen ganger, like negativ hver gang.. Lurer på hvor mangen pp jeg må holde på eller om vi noen gang får barn.... stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2511 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan ikke hjelpe det men hvorfor klaffer det aldri for oss.... Hva galt har jeg gjort tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. februar 2007 #2512 Del Skrevet 7. februar 2007 Huff, vet ikke hva jeg skal si og kan heller ikke si at jeg forstår hvordan du har det. For jeg har aldri vært der du er, og kan ikke engang forestille meg hvor tøft det må være. Men jeg håper virkelig at det er deres tur snart. Og de sier jo at det er helt vanlig at det kan ta opp til et år uten at det er noe galt med noen av dere, men forstår at det ikke er lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2513 Del Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for oppmuntring Frida Frosk, men det er dessverre noe galt med meg.. Jeg har myom (muskelknute) i livmoren, og er under utrending for den. Det er ikke sikkert den kan opereres bort i det hele tatt... Men jeg håper fortsatt på ett lite under. En dag skal det nemli bli min tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. februar 2007 #2514 Del Skrevet 7. februar 2007 Så kjedelig at det ikke klaffet nå heller. Det positive er jo at du går til utredning, så dere har en mulighet til å få hjelp. Krysser fingrene for neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. februar 2007 #2515 Del Skrevet 7. februar 2007 En dag er det din tur ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. februar 2007 #2516 Del Skrevet 7. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. februar 2007 #2517 Del Skrevet 7. februar 2007 En dag er det så klart din tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. februar 2007 #2518 Del Skrevet 7. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. februar 2007 #2519 Del Skrevet 7. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. februar 2007 #2520 Del Skrevet 7. februar 2007 æsj, så kjedelig at den forbanna tanta dukket opp igjen!! når skjer det noe mer på utredningssiden da, vennen? grattis med splitter ny bil!! så gøy!! håper du har en fin dag tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå