Kylling Skrevet 4. februar 2007 #2481 Del Skrevet 4. februar 2007 Godt å høre at du også er slapp med skrittene, for det har jeg også vært. Fader altså. Tror vi må finne motivasjon et eller annet sted! Men hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2482 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, da har jeg tatt en aldri så liten dagbokrunde Håper ikke jeg har glemt noen, i så fall var det absolutt ikke meningen.. Bare noen få dager til IKM, og jeg har ingen symptomer... Kanskje ett snev av ømme pupper som kom i dag, hvis en kan kalle det ømme pupper og kanskje en snev av humørsyk.. men elles ingenting. Tror ikke det har klaffet nå heller jeg :( Vi har sett på bil da Kanskje det blir bilkjøp på oss. Har iallefall veldig lyst på den, og den er flunk ny Kan tro ryktene skal gå når vi kommer i familiebil. Det driter vi faktisk i Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2483 Del Skrevet 4. februar 2007 ja, kylling.. HVOR skal vi finne motivasjon?? :klø: Vi får piske hverandre litt rundt I dag skal jeg gjøre et real forsøk på å slå deg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. februar 2007 #2484 Del Skrevet 4. februar 2007 Ny bil! Hørtes ut som en god idé! Da vi kjøpte oss stasjonsvogn for ett år siden, begynte ryktene å gå, men vi dreit i det vi også! Jeg er med på pisking. Drar en tur på treningssenteret i dag tenker jeg. Det hadde jeg aldri gjort om jeg ikke vistte at du også skal det... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. februar 2007 #2485 Del Skrevet 4. februar 2007 Bare innom for å hilse på. Tror ikke jeg har vært her før? :klø: Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. februar 2007 #2486 Del Skrevet 4. februar 2007 Vi har også stasjonsvogn, har hatt det de siste to årene. Gjett om vi også fikk høre det gjennom hele første året! Men det ga vi i grunnen blaffen i, det er jo en veldig praktisk bil på mange måter. Man får jo plass til å så mye annet enn vogn inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2487 Del Skrevet 4. februar 2007 Kylling : Godt jeg kunne bidra med noe da Nå er jeg spent hvor mangen skritt vi klarer i dag Frida Frosk: Velkommen hit Det var koseli med nytt besøk. Kom gjerne igjen Bippe: Ja, gjett om ryktene vil gå her og. Vi kjører en bitteliten bil nå nemli og der er det ikke plass til noen ting. Knapt nok mannen Nå skal jeg hente han hjem igjen. Har fortsatt ikke fått trent, men SKAL snart!!! Ha en fortsatt fin søndag :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. februar 2007 #2488 Del Skrevet 4. februar 2007 Så gøy med nye bil da Dere trenger jo det uansett, kan jo ikke kjøre rundt i en liten utrygg bil uansett hvor mange man er Syns det er positivt fremdeles jeg at du ikke har så mange symptomer, og du må iallefall ikke ta sorgene på forskudd her Skal krysse alt jeg har for at den dumme tanta holder seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. februar 2007 #2489 Del Skrevet 4. februar 2007 Skritt: 9690. Men jeg løp 5 km, og fikk bare 4000 skritt, og det kan ikke stemme! Har lange skritt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2490 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei hei Impala : Ja, ny bil er gøy Av en eller annen grunn bekymrer jeg meg over at jeg har så lite symptomer.. ja, ja.. jeg får bare vente å se Kylling: Jøss, løp 5 km.. Det er jo langt.. Trodde det skulle bli flere skritt av det ja. Jeg har iallefall 11052 skritt, og tror ikke det blir så mangen resten av kvelden nei. er helt kjørt etter treninga i dag.. Nå er det tvtitting med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 #2491 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg syns du er flink til å gå. Lykke til med bilkjøp Ha en super mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2492 Del Skrevet 5. februar 2007 God morgen Flink til å gå?? tja, jeg kunne vært bedre... Noen dager passerer jeg knapt 4000 skritt... Men bedre enn ingenting. Å guri så trett jeg er.. Har sovet 10 timer, og like trett som når jeg la meg... Skal ut å lufte meg en tur nå, så håper jeg å våkne da. Ang. bilkjøp.. Vi vet ikke enda. Har veldi lyst på bilen, men kom kanskje litt brått på.. Vi skulle bare titte på den da. Får høre hva mannen har kommet fram til i løpet av natten. Vi skal gi ett svar i dag. Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 #2493 Del Skrevet 5. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2494 Del Skrevet 5. februar 2007 Tittei Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. februar 2007 #2495 Del Skrevet 5. februar 2007 Bare innom og krysser fingrene for deg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. februar 2007 #2496 Del Skrevet 5. februar 2007 Huff dere er så friske og raske her inne at jeg føler at jeg får dårlig samvittighet som peser som en halvdød hval bare jeg må gå på butikken (som ligger 300 meter unna) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. februar 2007 #2497 Del Skrevet 5. februar 2007 Føyer meg inn i samme kategori som deg jeg, Mrs N... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. februar 2007 #2498 Del Skrevet 5. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. februar 2007 #2499 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei snuppa Krysser fingrene for deg jeg, men det vet du jo allerede Blir det ny bil på dere eller? Stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2500 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei hei Capricorn : Tusen takk Mrs N: Frida Frosk: Blir sikkert det samme med meg hvis jeg blir gravid en gang Pi@: takk takk. tilbake Impala: Snille du Om det ble ny bil på oss?? JAAAAAA Ja, i dag har vi kjøpt ny bil :) Flunk ny!! Får den i slutten av mars. Kan tro ryktene skal gå når vi kommer i stasjonsvogn Annet: symptomer i dag, på dag 26 er stikkinger i puppene , av og til svake stikk i livmor, litt utflod (gult..) ellers ingenting.. Har aldri hatt så få symptomer ever.. Tror ikke dette er så spennende jeg.. Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå