Liljen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2461 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei Kylling:) Jeg skulle akkuratt til å gå inn til deg å innrapportere I dag har jeg begynt på'an igjen. Skritt i dag (mandag) 11408. Har sår på tolvfingertarmen, og svalgte slangen i fjor høst.. Trodde det var grodd, men nei... Får bare smøre meg med tålmodighet og spise sundt imens. Det bruker å hjelpe. Og ikke minst la være å sluke maten Nå er det natta. 11 timer jobb i morgen.. nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. januar 2007 #2462 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei, hørtes ikke noe godt ut med sår på tolvfingertarmen, og enda verre ut å svelge slangen. Mitt livs mareritt, håper jeg aaaaaldri trenger å gjøre det Enda jeg er ganske tøff med legeting og sånn, men akkurat det, fysj - all honnør til tøffe du som har vært igjennom det Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. januar 2007 #2463 Del Skrevet 30. januar 2007 svelging av slanger er min store skrekk også - jeg brekker jeg bare jeg pusser tennene du er en tøffing du, Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. januar 2007 #2464 Del Skrevet 30. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. januar 2007 #2465 Del Skrevet 30. januar 2007 Nå må du ikke slite deg ut på jobben da Litt merkelig den telefonen min også. Den begynner å lyse (displayet slår seg på) noen sekunder før jeg får melding. Så da sitter jeg klar når den tikker inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2466 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei hei Angelou: Det er ganske fælt å svelge den slangen, men det går veldig fort og Petra Prøvedokke: Jeg er supertøff Pi@: tilbake Impala: Kul telefon du har da Min "gamle" telefon (ønsker meg ny) bare bråker uta dimensjoner så jeg hopper en halvmeter når jeg får melding 1 time til jobb, så jeg rekker dessverre ingen dagbokrunde... Er iallefall mye bedre i form nå, så det går rette veien iallefall 1 uke til testing, ingen symptomer.. Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #2467 Del Skrevet 31. januar 2007 klart du er en tøffing!! godt å høre at formen er bedre, vennen! ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 31. januar 2007 #2468 Del Skrevet 31. januar 2007 Innom for å ønske deg en fin onsdag. Ikke slit deg ut på jobb, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. januar 2007 #2469 Del Skrevet 31. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. januar 2007 #2470 Del Skrevet 31. januar 2007 Bra at formen er bedre Håper du har det fint på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. februar 2007 #2471 Del Skrevet 2. februar 2007 Beklager manglende innrapportering! Har skrevet skrittene opp på mobilen, så jeg skal rapportere til deg senere i dag. Glemte å ha den på på onsdag da. Jeg må virkelig skjerpe meg. Håper du har det bra og får en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. februar 2007 #2472 Del Skrevet 2. februar 2007 innom med ønske om en strååålende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. februar 2007 #2473 Del Skrevet 2. februar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. februar 2007 #2474 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg synes du er tøffere enn tøffest jeg,selb om det går fort å svelge slangen, du må jo gjøre det Håper du får ei fin helg, og ei fin uke. Lykke til med IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. februar 2007 #2475 Del Skrevet 2. februar 2007 Halloen snuppa! Nå er det jammen lenge siden jeg har sett deg. Håper alt er vel! Ønsker deg en fantastisk flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. februar 2007 #2476 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei hei! Innom for å ønske deg en god helg. Håper formen din er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. februar 2007 #2477 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvor er du, Liljen? Savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. februar 2007 #2478 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei snuppa Håper du slapper av og koser deg i helgen, også sees vi kanskje her inne i løpet av helgen? Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. februar 2007 #2479 Del Skrevet 4. februar 2007 Innom med en STOR klem og for å ønske deg en koselig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2480 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei og god morgen Ja, her er jeg. Det er faktisk nesten 5 dager siden sist... Sorry.. Har hatt litt behov for å tenke på noen annet enn prøving, så det har gjort godt. Må slippe ut katten før han går bananas her... Kjære: Petra Prøvedokke x 2, Vannmelon, Mrs N, Impala x 2, Kylling x 2, Mrs Potter, Angelou, Bippe, Leiababe og Shatika: til dere alle. Takk for at dere holder dagboka mi ved liv Ang. Skrittgåingen.. Har vært noe sløv i mangel på energi, men i dag skal jeg på trening. Lover sterkere konkurranse enn dette, Kylling.. Her er iallefall di siste dagene: I går lørdag: 3289 Fredag: 7576 Torsdag: 11829 Nå blir det en liten dagbokrunde før jeg skriver mer her så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå