Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Hei Kylling:)

Jeg skulle akkuratt til å gå inn til deg å innrapportere :) I dag har jeg begynt på'an igjen. Skritt i dag (mandag) 11408.

Har sår på tolvfingertarmen, og svalgte slangen i fjor høst.. Trodde det var grodd, men nei... Får bare smøre meg med tålmodighet og spise sundt imens. Det bruker å hjelpe. Og ikke minst la være å sluke maten :ler:

Nå er det natta. 11 timer jobb i morgen..

nattinatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hørtes ikke noe godt ut med sår på tolvfingertarmen, og enda verre ut å svelge slangen. Mitt livs mareritt, håper jeg aaaaaldri trenger å gjøre det :) Enda jeg er ganske tøff med legeting og sånn, men akkurat det, fysj - all honnør til tøffe du som har vært igjennom det :klem:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svelging av slanger er min store skrekk også - jeg brekker jeg bare jeg pusser tennene :ler:

du er en tøffing du, Liljen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke slite deg ut på jobben da :)

Litt merkelig den telefonen min også. Den begynner å lyse (displayet slår seg på) noen sekunder før jeg får melding. Så da sitter jeg klar når den tikker inn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Angelou: Det er ganske fælt å svelge den slangen, men det går veldig fort og ;):klem:

Petra Prøvedokke: Jeg er supertøff :tommelsmil::ler::klem:

Pi@: :klem: tilbake

Impala: Kul telefon du har da :ler: Min "gamle" telefon (ønsker meg ny) bare bråker uta dimensjoner så jeg hopper en halvmeter når jeg får melding :ler:

1 time til jobb, så jeg rekker dessverre ingen dagbokrunde... :(

Er iallefall mye bedre i form nå, så det går rette veien iallefall :) 1 uke til testing, ingen symptomer..

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager manglende innrapportering! Har skrevet skrittene opp på mobilen, så jeg skal rapportere til deg senere i dag. Glemte å ha den på på onsdag da. Jeg må virkelig skjerpe meg.

Håper du har det bra og får en fin fredag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er tøffere enn tøffest jeg,selb om det går fort å svelge slangen, du må jo gjøre det :) Håper du får ei fin helg, og ei fin uke. Lykke til med IKM :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og god morgen :)

Ja, her er jeg. Det er faktisk nesten 5 dager siden sist... :sjenert:

Sorry.. Har hatt litt behov for å tenke på noen annet enn prøving, så det har gjort godt. :)

Må slippe ut katten før han går bananas her... :ler:

Kjære:

Petra Prøvedokke x 2, Vannmelon, Mrs N, Impala x 2, Kylling x 2, Mrs Potter, Angelou, Bippe, Leiababe og Shatika:

:klem::klem::klem: til dere alle.

Takk for at dere holder dagboka mi ved liv :)

Ang. Skrittgåingen.. Har vært noe sløv i mangel på energi, men i dag skal jeg på trening. Lover sterkere konkurranse enn dette, Kylling..

Her er iallefall di siste dagene:

I går lørdag: 3289 :sjenert:

Fredag: 7576

Torsdag: 11829

Nå blir det en liten dagbokrunde før jeg skriver mer her :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...