Liljen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2441 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei hei MrsN: Jeg tror det er viktig å være positiv jeg... Håper og det klaffer snart... Petra Prøvedokke: Tusen takk for kryssing Er bare ikke vandt med å ikke ha noe å gjøre... Må er ikke særlig lekker nå stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2442 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei hei Ja, nå har jeg sovet mangen timer i natt. Føler meg mye bedre allerede, og er nok klar for jobb på mandag.. Endelig skulle den der forkjølelsen slippe taket :) I dag skal vi til noen venner å spise middag. Det blir hyggeli. Deilig å slippe å lage mat selv, selv om jeg syns det er utrolig gøy å lage på det nye kjøkkenet. Ut i solen å få noe frisk luft. Ha en strålende lørdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 #2443 Del Skrevet 27. januar 2007 Så koselig å bli invitert på middag! Det er kjempedelig å slippe å lage maten selv. Men når jeg spiser middag med venner, er det stort sett enten på restaurant eller det er meg som inviterer. De fleste av mine venninner er single, så da blir det lite middagsbesøk den veien. Rart det der, at det for det meste er par som inviterer på middag. Mine single venninner inviterer oftere på fest, for å si det sånn. Men det er jo gøy det også, en gang i blant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 27. januar 2007 #2444 Del Skrevet 27. januar 2007 Joda, vi vil egentlig beholde begge to, det er det som er litt vondt. Men situasjonen rundt det, gjør at vi ikke har så mye å tillby et barn, dessverre.. Vi kan ikke sette et barn til verden, uten å ha tilng på plass synes vi.. Dette var jo ikke akkurat planlagt. Men jeg må bare blokkere tankene, ikke tenke på det som barnet vårt, men som en liten ting jeg dessverre må fjerne.. Trist, men nødvendig. Takk for støtten.. Ha en fin lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2445 Del Skrevet 27. januar 2007 woooho, jeg har fått ticker igjen.. Håper det bringer lykke denne gangen :) Kinny: Så lenge dere har kommet frem til dette sammen, støtter jeg deg vet du Kommer til å gå så bra. Ta vare på hverandre. Nå har vi rydda litt på kjøkkenet.. Var ikke så morro, men resultatet ble bra det Ha en fortsatt strålende lørdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 #2446 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har ikke kommet meg i gang med husarbeidet enda, jeg.. *sparker meg selv i ræva* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2447 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg sitter klar på msn nå jeg Vi gjorde bare en liten brøkdel av jobben, så kom mannen frem til at han ville steke pannekaker. Han fant en sånn pose bare til å blande vann i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 27. januar 2007 #2448 Del Skrevet 27. januar 2007 Innom for å ønske den positive solstråla ei fortsatt koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. januar 2007 #2449 Del Skrevet 27. januar 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. januar 2007 #2450 Del Skrevet 28. januar 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 #2451 Del Skrevet 29. januar 2007 hei vennen håper du har hatt en fin helg!! pannekaker er nammis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. januar 2007 #2452 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei Det var ikke meningen å gjøre det sjokkskada vennen, men det går veldig bra altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 29. januar 2007 #2453 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei hei Liljen! Sitti her og oppdatert meg på helga. Bra du føler deg i bedre form Håper du ellers har hatt en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. januar 2007 #2454 Del Skrevet 29. januar 2007 Måtte bare innom en snartur vettu Nå skal jeg reise hjem, har ikke fått gjort noe idag likevel Vi "sees" kanskje i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. januar 2007 #2455 Del Skrevet 29. januar 2007 Pannekaker fra pose er toppen på latskap har jeg alltid sagt Her i England har de en offisiell pannekakedag og da selger de visst flere millioner slike poser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2456 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei hei Shatika: Du er så snill Vannmelon: Den var ganske bra, tusen takk Cr@sh: Petra Prøvedokke: Jeg har hatt en ganske bra helg Angelou: Har tenkt masse på deg. Leiababe: Føler meg bedre nå heldigvis, tusen takk for omtanke Impala: Herli med slike dager og Stor fare for at vi "sees" i kveld ja MrsN: Helt enig, men når mannfolk (iallefall min mann) skal lage sånn, er det helt topp med poser Skal lære han skikkeli pannekakerøre jeg Stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. januar 2007 #2457 Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe... Å lage pannekakerøre er vel ikke så mye hokus pokus. Nesten mer jobb å klippe opp posen enn å lage fra bunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2458 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, da har jeg hatt meg en liten dagbokrunde I dag stod jeg opp kl 5.10.. Har til nå gått.. 3462 skritt Skal ut å gå tur med en venninne nå snart, så da tenker jeg det tar sei opp litt på den kanten Har hatt magekramper igjen.. Det er nok tolvfingertarmen som tuller igjen, men det går over. Kjenner ingen symptomer enda, og det er nok for tidli enda Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2459 Del Skrevet 29. januar 2007 Der hadde du vært, vannmelon Koseli. Ja, det er mere jobb å lete etter saksa enn å lage røra, det har du rett i, men helt topp for mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. januar 2007 #2460 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei søtmor! Jeg har vært så slapp på skrittene i det siste.. eller dvs, jeg går en del, men så glemmer jeg plutselig skrittelleren o.l. Vi må kanskje skjerpe oss på innrapporteringa!?! Har du problemer med tolvfingertarmen? Hørtes skummelt ut! Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå