Impala Skrevet 25. januar 2007 #2421 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei vennen Hvordan står det til med den syke idag? Håper du blir fort frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 #2422 Del Skrevet 25. januar 2007 Usj... så kjedelig at du er blitt syk... Sender over både bli-bra-vibber og bli-gravid-vibber, jeg... (((((((((((((((((((((bligravid)))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((blibra)))))))))))))))))))) STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 25. januar 2007 #2423 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei! Synd at du har blitt syk.. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2424 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei hei. Dere er da søte, jenter, som tenker slik på meg. Jeg blir ganske rørt.. Leiababe: Ja, det gjelder å utnytte det ja. Han passer godt på meg iallefall. Yamahax2: Tja, jeg var ganske dårlig tidligere i dag, men føler meg bedre nå. Det pep og herja i brystet så jeg var redd for lungebetennelse. Selvsagt har jeg passet på røyken i dag (og har ikke hatt lyst på heller). Føler meg bedre nå Vannmelon: Har faktisk kommet frem til det jeg og ... Så nå har fornuften tatt meg og jeg har sykemeldt meg i helgen. NÅ skal jeg slappe av å bli frisk!! Tusen takk for omtanken Eeyore: Ja send meg noen solstråler, det hadde vært fint. Er klar jeg Det går strålende med min lille niese. Hun er dødsdeilig. Ble ikke mindre verpesyk nå nei... Var koseli med msn i går Capricorn: Ja, igjen.. Men nå er det nok.. !! Har tenkt å holde meg hjemme til jeg blir frisk nå Angelou: Prøver å ta vare på meg selv ja... Bedre sent enn aldri. Cr@sh: Du er sååå snill vennen :) Takk for vibber. Kinny: Jeg har det bra Har slik en god mann jeg. til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 25. januar 2007 #2425 Del Skrevet 25. januar 2007 Takk for lykkeønskninger.. Dette er veldig stort, og jeg er bare 21 år. Så det er litt skummelt, og jeg vet samboeren ikke er overlykkelig. Eller, han er det, men det er på et dårlig tidspunkt. Men jeg håper vi får det til å funke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. januar 2007 #2426 Del Skrevet 25. januar 2007 Godt at du tar det med ro til du er blitt 100% frisk. Ellers kan du risikere å hangle resten av vinteren, og det vil du ikke! Blir vel dårlig med skritt også når du er syk? God bedring, håper du snart er på beina igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2427 Del Skrevet 25. januar 2007 ja, det blir dårlig med skritt, kylling.. Lover virkeli å komme veldig sterkt tilbake.. Har ikke på meg skrittelleren en gang Kinny: Jeg syns dette var superkoseli altså!! Har en søster på din alder med liten baby, og hun klarer sei utmerket!! :) :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 25. januar 2007 #2428 Del Skrevet 25. januar 2007 Kinny: Jeg syns dette var superkoseli altså!! Har en søster på din alder med liten baby, og hun klarer sei utmerket!! :) :klem: ← Ja, jeg håper dette går bra.. Jeg vil så gjerne ha den. Var et stort sjokk i dagtidlig da det lyste to streker mot meg, men nå bare er jeg glad! Jeg håper at samboeren blir med meg i dette graviditetshysteriet mitt.. hihi.. Jeg er jo så utrolig glad i barn.. Jeg er da 4uker og 4 dager i dag. Ifølge babyverden.no.. Tenk om vi kan gå gravide sammen?? :D Jeg krysser fingre og tær for deg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2429 Del Skrevet 25. januar 2007 Det hadde vært noe det *drømmer*, Kinny.. Hvordan går det med røykingen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. januar 2007 #2430 Del Skrevet 26. januar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 #2431 Del Skrevet 26. januar 2007 hei hei, vennen! er formen bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 26. januar 2007 #2432 Del Skrevet 26. januar 2007 Det hadde vært noe det *drømmer*, Kinny.. Hvordan går det med røykingen da?? ← Røykingen er det litt værre med. Men blir jeg om samboer enige om dette, og vi beholder det, er det slutt med røyking.. Jeg røyker bare 5 om dagen, ca. Men det er 5 for mye når man er gravid. (synes jeg...) Hvordan går det med din røyking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. januar 2007 #2433 Del Skrevet 26. januar 2007 God helg! Og god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2434 Del Skrevet 26. januar 2007 Mrs. Potter: Tusen takk. God helg til deg og Petra Prøvedokke: Ja, formen er faktisk bedre, og jeg er glad jeg sykemeldte meg i går, ellers hadde jeg nok gått i dag.... Kinny: Det er bra innstilling. Jeg har samme innstilling jeg. Hvis jeg mot alle odds blir gravid nå, er det slutt på røyking fra dag 1. Holder meg på mellom 5 og 8 til dagen... Den mildeste røyken du får tak i omtrent.. Må nok bare kutte rett ut tenker jeg.. Missmumblebee: Så morro å "se" deg her igjen Tusen takk, og god helg til deg og til dere alle. Ja i går er jeg sikker på at EL var, så i dag er jeg vell det di kaller 1 dpo. Har gått over på Wild Yam nå. Prøver det denne måneden. Skader jo ikke Mannen og jeg har klart å holde annenhver dag frem til EL, så det er vi fornøyde med. Det er ikke alltid vi har "tid" til det... Nå skal jeg bare være syk, å ta vare på meg selv Ha en strålende dag, og god helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. januar 2007 #2435 Del Skrevet 26. januar 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 26. januar 2007 #2436 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei Liljen! :D Krysser fingre og tær for at det kloret seg fast en liten soldat i deg i går:) Tusen takk for at du støtter meg så. Gruer meg til jeg skal snakke med samboeren. Han har ikke helt den støtten jeg håpte på.. Ha en god helg du også. Er ikke sikkert jeg får kommet tilbake hit før neste helg. UTEN INTERNETT EN HEL UKE!!! Men det skal nok gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2437 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei hei Pi@: Tusen takk Kinny: Jeg håper virkeli det ordner sei med samboeren din, for etter som jeg forstår på deg, har du lyst å beholde. Stemmer det?? Send meg veldig gjerne PM hvis det er noe, så skal jeg svare så godt jeg kan. Har tross alt familie som har vært i akkuratt den samme situasjonen, så jeg tror jeg forstår deg Nå har jeg kjørt mannen på jobb, og jeg er alene til 11.16 i kveld.. Hva skal jeg finne på, siden jeg føler meg rastløs allerede?? Begynner nok å bli frisk, og det er herli. Tror det er lurt av meg å holde meg hjemme denne helga, slik at jeg kan bli helt frisk. Røyker fint lite, og akkuratt nå er jeg tom for røyk. Vanligvis stresser jeg med dette, men nå kjenner jeg at jeg gidder ikke gå til butikken riktig enda *stolt* Noen som har noen gode ideer hvordan jeg kan la være å lete så mye etter symptomer denne gangen?? Har ikke lyst å gire meg selv opp slik jeg har gjort di foregående 10 pp.. Tror nemlig det er bedre for min eventuelle spire hvis jeg ikke stresser med dette, slik at det kan klore sei godt fast mellom muskelknuten og det lille som er til overs.. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2438 Del Skrevet 26. januar 2007 Å fytti som jeg kjeder meg... Er bare ikke vandt med å være rolig... Tro om jeg skal ta aldri så lite selvpleie med ansiktsrens, barbering av div. hår eller om jeg skal legge sammen klær?? :klø: valget var ikke vanskeli blir egenpleie her!! Tenk om jeg blir gravid denne gangen?? Det hadde vært noe. Vi kan ikke la være å prate om det her. Mannen og meg prater mye om det, og er sikre på at en dag bør det vell være vår tur. Jeg hadde en dårlig dag i går, men takket være bestis (du er en knupp ) kom jeg meg raskt opp igjen. Vi har begge her vært kjempeflinke med maten, røyken og helsen egentli (selv om jeg har vært syk) .. Nå krysser jeg fingrer for meg selv, masse, og selvsagt alle andre prøvere som skriver her i min dagbok Ønsker oss alle ett fantastisk 2007, i år er det vår tur, jenter Året har så vidt begynt!! Det er minst 12 pp til i dette året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. januar 2007 #2439 Del Skrevet 26. januar 2007 Flott at du er så positiv Liljen! Nå håper jeg virkelig at det klaffer for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 #2440 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg kjeder meg også... hvis det hjelper? det er jo fredag - og jeg er tappet for all arbeidslyst... jeg krysser alt som krysses kan for at du blir gravid snart, Liljen! det har du virkelig fortjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå