Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Må si jeg er kjempe imponert over treninga di Liljen.. Kjempe flink er du :klappe:

Håper du får en koselig kveld :klem:

Jeg må si jeg er riktig så imponert selv :ler:

Ikke verst å ha slitt ut batteriet allerede nå! :ler:

Jeg har hatt skrittelleren siden i sommer da... :sjenert:

Du er kjempeflink Liljen. Skal ta meg sammen jeg og. Bare jeg blir frisk skal du se du får konkurranse :sjarmor:

:ler: Kom igjen !! :)

Håper ikke du ble alt for forvirra av sms'ene mine idag vennen :ler:

Hadde det litt travelt skjønner du :)

Kos deg på svømminga :klem:

Litt forvirra med en gang, men forstod hva du mente :ler:

Imponert over gåinga di jeg og..slitt ut batteriet og alt.. :klappe:  :ler:

:klem:

:sjarmor: Litt kry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går det an å gjøre om svømmetak til skritt?

Og har du tid til mannen om dagen eller?

:klem:

Ja, det tror jeg går. Vi må spørre Kylling. Hun vet sånt :)

Tid til mannen?? Hmm.. Ja, jeg har alltid tid til han :ler:

:klappe: for Liljen som er så flink til å trene å gå!

Kan du sende over litt vibber hit også? :ler:

Jeg er i elendig form om dagen jeg, begynner nesten å lure på om noe har klaffet...

Drev nettopp å ryddet på kjøkkenet og plutselig ble det svart, og jeg mistet det jeg hadde i hendene...Er helt ferdig... :Gjesp:

God natt Liljen!

Vibber er herved sent . Spennende hos deg om dagen da :hoppe:

:klappe: IMPONERT :klappe:

Lenge siden jeg har vært på nett så måtte jo innom å oppdatere meg litt!!!

Skulle gjerne hatt litt av den daglige aktiviteten din.. Der er jeg nemlig ganske sløv, vil så gjerne, men er litt mer lat enn viljesterk akkurat når det gjelder trim :rodme:

:klem1:

Syns det er utrolig koseli når du stikker innom iallefall :)

innom med en stor  :klem: til vår alles spreke solstråle :)

Takk takk :)

Hei Liljen

Ville bare si at jeg endelig er ferdig med 118 sider lesning, med mye klumper i halsen og tårer i øynene. Det tok sin tid, men nå er jeg her.

Jeg må også få beklage at jeg ikke var mer støtte for deg i jula, men jeg har nok ikke helt forstått hvor alvorlig problemet ditt er, og hvor mye det plager deg. Skal prøve å være bedre i fremtiden.

Så vil jeg ønske lykke til videre i prøvingen, og ikke mist motet. Jeg følger spent med i utviklingen.

Glad i deg, vennen

Hils Liljemannen

Jøss. Har du lest alle 118 sidene?? Vet ikke om jeg hadde giddet det selv engang :ler: Det er ikke godt å prate om heller. Syns absolutt du var der for meg jeg, vennen :) Glad i deg og.

:kys_2:

Hi hi :kys_2: tilbake

og selvfølgeli masse :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Det blir alltid altfor mangen smilyer :ler:

Nå har jeg vært på jobb 4 morgener på rad.. Jeg hater morgener... Derfor er det skiftarbeid passer meg bra :) Har friiiiiiiihelg nå :hoppe: :hoppe: , og mannen har funnet ut at vi må begynne å lade opp til neste EL som kommer i løpet av neste uke :sjarmor: Hadde en halvt positiv billigtest i dag allerede, så den kan komme tidli denne gangen.

Skrittelleren er på igjen, og mannen er bitt av basillen. Han har og satt på sei sin, og har satt mål på 5000 skritt i dag. Syns han er flink jeg. :) Han har en rimelig stillesittende jobb, så det blir ikke så mangen skritt, likevell mangler han bare 500 til målet sitt i dag.

Skal ut å hjelpe noen venner med oppussing nå snart, så jeg rekker dessverre ikke dagbokrunde. Lover med kors på halsen at jeg skal ta det når jeg kommer hjem.

Savner dere jenter.. :sjenert:

stor stor stor stor :klem:

Oi oi.. Glemte å si at jeg svømte 1200m i går :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å gjøre om svømmetak til skritt?

Ja, det går an. Skal se om jeg finner den skrittabellen jeg ser etter...

Du er mye flinkere enn meg!! :grine:

Har vært syk, så jeg har ikke fått telt så mange skritt. Men nå er telleren på igjen, og jeg skal på spinning i kveld for å sanke "skritt".

Du må vel ha begynt å gå ned litt i vekt også nå, med all den trimmen?

Superflink er du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja!

• Sykle jevnt i 10 minutter på flat vei: 1 500 skritt

• Svømme 500 m: 3 000 skritt

• Styrketrening i 30 minutter: 2 500 skritt

• Spinning i et gjennomsnittstempo på 75 RPM (repetisjoner pr. minutt) er 150 skritt i minuttet. Spinning i 60 minutter: cirka 9000 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg liljemor :)

Her trenes det så det suser.Jammen er dere flinke.

Ser at jeg ligger etter så det holder. Skal ta meg i nakken.

Kan ikke ha noe av at du blir så fryktelig mye sprekere enn meg. :ler:

Men så over til det jeg ville fortelle deg. I tilfelle du savner meg :sjenert:

Så har altså min lille røver av en sønn druknet mobilen min i kaffekoppen i dag.

Kom over an der han sto å rørte med en kulepenn i koppen så det suste etter. Og oppi der lå smokken og mobilen. :tristbla:

Så vet du hvertfall hvorfor du ikke får fatt på meg.

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :kyss:

Deilig med frihelg på deg da :) Gleder meg også til helga. Da skal jeg bare slappe av og kose meg, også er det musikla på søndag da, men det er ikke så slitsomt.

Tror mobilen min har vært litt rar idag, for den meldinga du sendte meg i 9-tia fikk jeg ikke før kl 15. Merksnodige greie :klø:

Men sånn er vel den digitale verden innimellom.

Ha en strålende kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morning :)

Etter å ha sovet nesten 12 timer, er jeg eeendelig utsoven. Var så utrolig sliten og trett i går, at jeg hadde aldri orket å trykke så mye som en bokstav i går kveld.

Anntall skritt i går: "bare" 10016.. Grattis Kylling med overlegen seier i går :klappe:

Først: Eyla: Jo, jeg har faktisk savnet deg, ser du. Satt akkuratt å tenkte på deg.

Den lille rakkeren :ler: Ja, nå måå du ha ny mobil :sjarmor:

Skal ringe deg på hustelefonen i dag. Det er jo tross alt mangen dager siden jeg snakket med deg sist :):klem: til deg.

Kylling: Tuuusen takk for tabellen :) :) Da hadde jeg ganske mangen skritt i svømmingen her om dagen.

Du har lov å være syk vet du :kose: Jeg har jo så vidt begynt treningen min nå jeg, så skritteller er fast plagg nå om dagen :) Jeg gir meg ikke jeg :)

Jeg har eeendelig begynt å gå ned litt igjen . 1,8 kg.

Skulle egentli tatt en sånn kur ja, men tror jeg utsetter den... :sjenert: Grunn: den har jeg ikke funnet på ennå :ler:

Pi@: :ler: søte du :)

stor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eeendelig begynt å gå ned litt igjen . 1,8 kg.

:klappe: Kjempebra!!!!

Skulle egentli tatt en sånn kur ja, men tror jeg utsetter den...  :sjenert:  Grunn: den har jeg ikke funnet på ennå  :ler:

:ler: Der gjorde du dagen min :ler: Perfekt begrunnelse spør du meg!

Ønsker deg en flott fredag og en fantastisk helg!!!!! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Du er en aldri så liten inspirasjonskilde Liljen :) Formen min er betraktelig bedre i dag, så skal ut å gå etterpå. Skrittelleren min funker ikke, så jeg må nesten få tak i en ny en. Får vel uansett begynne litt rolig, kroppen er sliten etter noen dager med mye "kvalitetstid" på do :ler:

Ha en superfin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Vennen :vinke:

Fikk litt dårlig samvittighet her nå ja... Skulle egentlig å svømt i går, men glemte å ta med svømmetøy på jobben, og det er altfor langt frem og tilbake til svømmehallen til at jeg gadd å hente det etter jobb. Sa egentlig til meg selv at da skulle jeg ha helvask av kjøkkenet istedet, men det ble ikke gjort det heller :tristbla:

Ha en toppers helg, skal du jobbe? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter :)

Det er med glede og tårer i øynene jeg kan fortelle at jeg ble tante for 3 gang for en halv time siden :) Det ble en nyyydelig liten jente denne gangen. Er tante til 2 gutter fra før.

Bizzy: :ler: ja, jeg bare hadde sååå lite lyst å bruke fredagskvelden på toalettet... :sjenert:

Leiababe: Tusen takk, vennen :) Du må bare få skaffet deg en skritteller å kaste deg inn i bølgen. Det er faktisk utrolig gøy syns jeg :) Godt å høre du er på bedringens vei :)

Eeyore: Vennen, du trenger da ikke ha dårlig samvittighet.. :) Jeg skal svømme igjen på tirsdag, så da kan du kaste deg på den du og ;) Slapp av og kos deg nå. Det er jo fredag og helg. :)

Anntall skritt i dag: 12219!! Og i dag har jeg hatt fri fra jobb... :klappe::klappe:

Ha en strålende kveld, alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det vell snart være min tur å bli gravid i denne familien her..... :sjenert:

Jeg blir så misunneli....

I morgen skal jeg låne søsteren min sin gutt iallefall. Han er bare 3 mnd, så det skal bli kos. :)

Nå skal jeg legge meg.

Natta alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg masse med den lille gutten i morgen da :klem:

Bittelitt misunnelig. Skal jobbe i hele morgen jeg.

Men ja, nå må det bli din og min og mange andres tur til å få en liten en vel.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, tante Liljen! :)

Når man ikke har egne barn, så er det jo bra at man kan låne tanteungene sine iblant.

Jeg hadde bare 5013 skritt i går.. Så du slo meg overlegent! Skal prøve å komme meg på spinning i dag, og da blir det andre boller.. hehe..

Ellers skjønner jeg jo at du blir misunnelig på dem som blir gravide og får barn.. Kjenner det litt selv også.

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Gratulerer så mye med tanteungen :) Nå skal det snart være din tur. Det har jeg nemlig bestemt!!

Og håper du har en koselig dag med nevøen din. Er så moro når de kommer i den alderen der. Da begynner de liksom å få personligheter :)

Kos deg masse i helgen. Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...