Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

God morgen (men jeg sier bare morgen jeg.. )

Eeyore: 1100 m.. ?? Så flink du er da :) :) Jeg bruker å begynne på 1000, så øker jeg til jeg kommer til 1500m. Det er kjempedeilig å svømme altså :)

Petra Prøvedokke: Ja, jeg skal nok ringe å mase litt ja. :) Skal bli spennende å se om jeg klarer å følge programmet ja ... he he.

Pasha: Det var dessverre ikke for tidli. Testen var helt riktig den :tristbla:

Våknet kl 8 med syke syke menssmerter... Så nå er tanta på vei, og jeg har begynt å blø, men ikke så mye enda... :tristbla:

Da er jeg på dag 1 pp11...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjempedumt med mensen, Toblerone... Men det går greit. Jeg var faktisk forberedt på det takket være testen i går. Klarte å innstille meg psykisk på at tanta ville komme i dag pga den. Så det er ikke alltid dumt å teste dagen før.

Jeg har rimelig lang lutefase og. Den er på hele 13 dager, og det burde være godkjent. Har forhøyet tempratur fra 29 desember frem til og med i går.

Begynner å få kontroll over meg selv nå.

Mål for 2007; Bli gravid, bli gravid, bli gravid, slutte å røyke, leve sundt og trene :) Ikke umulig noe av det.

Jeg har blitt spådd en gang at jeg kommer til å bli gravid februar 2007... Men det er veldig lenge siden jeg ble spådd.. Tenk om det er sant da.. .Kan være 2 aktuelle pp på det. pp 11 og pp12.... *krysse krysse krysse*

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Gode mål for 2007 :) Kjedelig at mensen kom, men kanskje greit at du var litt forberedt..?

2007 er året vi skal bli gode og runde alle sammen, ikke sant :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imponert over at du alltid er positiv, uansett hva som skjer. Du SKAL bli gravid, for du fortjener det så absolutt 100% :):klem:

Dumt med tanta, men vi jager den vekk neste mnd også vi. :)

Ha en fin dag, selv om tanta har kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg er overtroisk. Er du? ;)

Har kjempefå skritt i dag, men har innvilget meg selv en kosedag. Bare litt over 4000 skritt på meg i dag.. I morra er det slutt på kosinga! :)

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld (eller natt som det er nå)

Har akkuratt kommet fra jobben, og vet dere hva?? NÅ har jeg vært så flink som jeg aldri har vært før. Har vært på arbei siden kl 17, og har ikke tatt meg en eneste røyk :klappe: Har bestemt meg nå, og må kutte ut di plassene jeg har barket inn di verste vanene, og da må jeg kutte ut røyken på jobben først. Det klarte jeg med glans, og det var ikke vanskeli heller faktisk :overrasket: Ikke abstinenser, skjelving, sug eller noe...

Har gått 8103 skritt i dag ( i går 12 januar).. Ikke målet denne dagen heller, men ikke verst likevell.. :)

Pi@: :klem: tilbake

Leiababe: Ja, for meg var det greit å være forberedt. Mannen og meg brukte hele gårsdagen på å få meg opp med en gang. Da ble det ikke fullt så tungt i dag. 2007 er definitivt året det skal skje for alle oss :):klem:

Kinny: Tusen takk. Jeg prøver så godt jeg kan å tenke positivt. Dagene blir lettere da. Vi jager alt vi kan neste måned ja :):klem:

Mrs. Potter: Det samme til deg :klem:

Cr@sh: :kyss: og :klem: til deg og

Vannmelon: Tusen tusen takk :) Det trengs nok. :klem:

Kylling: :Nikke: jeg er overtroisk.. En skal ha kosedager og i blant. Må ikke gå over stokk og stein heller. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte nytt lager fra billigeteste i dag. :) Må nok fortsette å bruke EL tester fremover siden sjansene våre er små i utgangspunktet. Det er kjempeviktig at vi treffer EL akkuratt. Har bestillt strimmeltester denne gangen. Prøver det. Og 4 graviditetstester. Bare slike vanlige staver. Har en CB digital graviditetstest, men den skal jeg ikke bruke før noe billigere har slått ut positivt :)

I morgen er det 10 timer jobbing, og da skal jeg og la være å røyke :) Tenkte å ta meg en C24 kur neste helg. Det er rensekur for kroppen. Har hørt det skal være effektivt for prøving og av en eller annen grunn. Du blander det ekle pulveret med grapefruktjuice og drikker. Sitter på do sånn rimeli regelmessig, og er ferdig ett døg etter. Helt grusomt, men absolutt verd ett forsøk :)

Er ikke trett, så jeg lurer på å ta meg en dagbokrunde og :ler:

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppings! Jeg vurderer en sånn C24-kur i dag jeg. Men vet ikke helt om jeg orker. Hvis jeg får EL denne helga, kan det slå negativt ut? :klø: Du skriver jo at det kan være positivt for prøvinga, så kanskje du har rett i det. Prøver vel egentlig å bare finne på unnskyldninger for ikke å ta kuren... :sjenert:

Du er kjempeflink med røykeslutt, altså. :klappe:

og jeg som denne uka har røyket når godtesuget har herjet som verst... :tristbla:

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe
Det aner meg at man har lyst til å være alene hjemme når man tar en sånn kur... Du får fortelle om det virker, da :)

Tenkte i grunn det jeg og :ler:

Men må si du er flink Liljen. Har slutta å røyke selv, og det er de vanesituasjonene som er absolutt verst. Tar meg fortsatt en og annen når jeg er på fest, men det er veeldig sjeldent(så burde egentlig kutte helt ut... :sjenert: ). Men hverdagsrøyken var den beste, og det gikk egentlig veldig greit bare jeg klarte å slutte på jobb. Var liksom så deilig å snike seg litt unna der med den røyken innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei snuppings! Jeg vurderer en sånn C24-kur i dag jeg. Men vet ikke helt om jeg orker. Hvis jeg får EL denne helga, kan det slå negativt ut? :klø: Du skriver jo at det kan være positivt for prøvinga, så kanskje du har rett i det. Prøver vel egentlig å bare finne på unnskyldninger for ikke å ta kuren...  :sjenert:

Du er kjempeflink med røykeslutt, altså.  :klappe:

og jeg som denne uka har røyket når godtesuget har herjet som verst... :tristbla:

Ha en fin lørdag!  :klem:

Jeg vet ikke om en sånn C24 slår negativt ut når EL er så nerme.. Men du drikker jo grapefruktjuice, så en skulle ikke tro det... :) Den er fæl den der kuren, men helt verd det. hehe..

Røyker du??

Det aner meg at man har lyst til å være alene hjemme når man tar en sånn kur... Du får fortelle om det virker, da :)

Ja, en liker sei best alene da :ler: Iallefall må man ha eget do :ler: skal fortelle om det virker ja.

Tenkte i grunn det jeg og :ler:

Men må si du er flink Liljen. Har slutta å røyke selv, og det er de vanesituasjonene som er absolutt verst. Tar meg fortsatt en og annen når jeg er på fest, men det er veeldig sjeldent(så burde egentlig kutte helt ut... :sjenert: ). Men hverdagsrøyken var den beste, og det gikk egentlig veldig greit bare jeg klarte å slutte på jobb. Var liksom så deilig å snike seg litt unna der med den røyken innimellom :)

Ja, vanesituasjonene er absolutt verst.. Hjemme røyker vi ute, så der er det ikke så ille :) På jobb har en lagt inn faste vaner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sovet til 11 i dag, så jeg skulle være ganske bra uthvilt :)

Mensen er her for absolutt fullt.. Da skulle den være over om ca 3 dager, og vi er i gang med pp11 for fullt. Tar c24 kur neste torsdag... Huffsan, det gruer jeg meg til, men skal gjøre det. :ler:

EL er ventet ca 23 - 24 januar. Neste IKM er 7 februar.

Målet i dag er å holde meg hele vakta med røyk. Den er på 10 timer, så det kan bli tøft.. Men jeg skal klare det.!!

Ha en strålende lørdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd en gang at jeg kommer til å bli gravid februar 2007... Men det er veldig lenge siden jeg ble spådd.. Tenk om det er sant da.. .Kan være 2 aktuelle pp på det. pp 11 og pp12.... *krysse krysse krysse*

Får håpe det stemmer da :klem:

Det er kjempeviktig at vi treffer EL akkuratt.

Men det er nok ingen ulempe at det sviver noen sædceller inni der noen dager før heller ;)

Målet i dag er å holde meg hele vakta med røyk. Den er på 10 timer, så det kan bli tøft.. Men jeg skal klare det.!!

Siden du var så flink i går, og allerede har bestemt deg for å klare det idag også, så klarer du det :)

Kjempeflink er du :klappe:

Kos deg på jobb vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...