angelou Skrevet 11. januar 2007 #2281 Del Skrevet 11. januar 2007 Lykke til med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. januar 2007 #2282 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei snuppa Skal du teste idag Masse lykke til Jeg unner deg virkelig å bli gravid nå, det har du fortjent! Håper du får en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. januar 2007 #2283 Del Skrevet 11. januar 2007 Testing idag? Så spennende Håper virkelig det blir to blå på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #2284 Del Skrevet 11. januar 2007 God morgen... Jeg har testet, og den ble negativ... Skal innrømme jeg er litt trist for det siden jeg har vært en del rar i det siste... Akkuratt nå føler jeg det aldri vil klaffe, spesiellt siden kroppen min har oppført sei gravid di siste dagene.. Nå får jeg vente på TR så jeg kan få starte på pp11.... til dere, og tusen takk for lykkeønskinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #2285 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå skal jeg til kiropraktor.. Har fullt program i dag også, men det kan kanskje være likegreit. Så slipper jeg tenke på alt dette triste. En dag skal det bli vår tur. Det bare skal det!! Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. januar 2007 #2286 Del Skrevet 11. januar 2007 Det er håp så lenge tanta ikke har kommet... Kanskje det er bedre for deg om du lar være å teste før mensen ikke kommer... Vet det ofte ikke er lett, men så slipper du kanskje å bli så skuffet. Jeg husker i hvert fall med meg selv at jeg syntes det var bedre å få vite at jeg ikke var gravid ved at mensen kom, enn at den negative testen lyste mot meg.... Tenker på deg! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. januar 2007 #2287 Del Skrevet 11. januar 2007 men det kan jo bare være at du testet for tidlig.. så ikke gi opp alt håp bare pga av testen var negativ i dag. Hvor mange dager er det siden el nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 11. januar 2007 #2288 Del Skrevet 11. januar 2007 Er ikke noe moro med negative tester nei. Men det kommer snart en dag hvor det lyyyser positivt ut av testen Kan være vanskelig å holde motivasjonen der, men du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. januar 2007 #2289 Del Skrevet 11. januar 2007 uffda, vennen. forstår godt at du er lei deg. det er lov det! har du hørt noe mer om flere undersøkelser, da? skulle du ikke få en second opinion?? oppmuntrings fra prøvedokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. januar 2007 #2290 Del Skrevet 11. januar 2007 *signerer Crash* Vi gir ikke opp før tanta står på trappa. Men ikke slit deg ut i dag med alt du skal gjøre da Lykke til hos kiro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. januar 2007 #2291 Del Skrevet 11. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 11. januar 2007 #2292 Del Skrevet 11. januar 2007 Synd at den ble negativ. En stor til deg.. Men, jeg slenger meg med de andre, for det kan hende at du testet for tidlig. *jage vekk tanta som forhåpentligvis ikke kommer* Ha en fin kveld, alikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #2293 Del Skrevet 11. januar 2007 Det er håp så lenge tanta ikke har kommet... Kanskje det er bedre for deg om du lar være å teste før mensen ikke kommer... Vet det ofte ikke er lett, men så slipper du kanskje å bli så skuffet. Jeg husker i hvert fall med meg selv at jeg syntes det var bedre å få vite at jeg ikke var gravid ved at mensen kom, enn at den negative testen lyste mot meg.... Tenker på deg! :kys_2: ← Jeg vet hva du mener, og tenker samme tanken hver eneste måned.. Tenkte fra neste pp skal det ikke handles tester før mensen har vært borte minst 1 døgn. men det kan jo bare være at du testet for tidlig.. så ikke gi opp alt håp bare pga av testen var negativ i dag. Hvor mange dager er det siden el nå da? ← Det er ca 13 dager siden EL... Er ikke noe moro med negative tester nei. Men det kommer snart en dag hvor det lyyyser positivt ut av testen Kan være vanskelig å holde motivasjonen der, men du er kjempeflink ← Prøver så godt jeg kan å holde meg oppe ja.. uffda, vennen. forstår godt at du er lei deg. det er lov det! har du hørt noe mer om flere undersøkelser, da? skulle du ikke få en second opinion?? oppmuntrings fra prøvedokka ← Jeg har ikke hørt noe mer, men skal få innkallelse i posten. Tenkte ringe mandag å høre om di har fått rekvisisjonen. Mase litt.. Det burde hjelpe tror jeg *signerer Crash* Vi gir ikke opp før tanta står på trappa. Men ikke slit deg ut i dag med alt du skal gjøre da Lykke til hos kiro ← Ikke helt utslitt enda, men trett er jeg.. ← tudelutt. Synd at den ble negativ. En stor til deg.. Men, jeg slenger meg med de andre, for det kan hende at du testet for tidlig. *jage vekk tanta som forhåpentligvis ikke kommer* Ha en fin kveld, alikevel da ← Ja, det var synd den ble negativ, men jeg begynner vell egentli å bli vant med di negative testene nå.. Blir nok rimeli sjokka hvis den skulle bli positiv en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #2294 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei hei. Ja nå er jeg endeli hjemme. Det var herli å slenge sei i pysjen nå. Er sliten. Anntall skritt i dag er ikke bra. 5238 til nå... Ble ikke tid til trening i dag, derfor få skritt.. Det gikk bra hos kiro. og har nå fått beskjed å trene så mye jeg orker. Mest mulig for å få styrket opp muskler i rygg og mage. Det tenker jeg begynne med i morgen tidli. Da skal jeg trene litt styrke hjemme i stua (helt sant altså ) Har vondt i magen i dag, mensverk, hodeverk.. Men ingen tante. Den kommer nok i løpet av morgendagen tenker jeg. Ha en fin kveld alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #2295 Del Skrevet 11. januar 2007 Krysser fingre for at mensen ikke kommer i morgen (og beklager at jeg er her så sjelden altså, men dagene går i ett for tiden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. januar 2007 #2296 Del Skrevet 11. januar 2007 Utrolig kjedelig at det ble negativt denne gangen også. Skjønner at du er skuffa. Jeg kommer til å bli rimelig frustrert selv om vi også må vente så lenge. I helsevesenet hjelepr det å ringe, mase, stå på krava. Så det synes jeg du skal gjøre! I dag har jeg 16369 skritt, dette inkluderer en 75 min spinningtime. Selve skrittelleren har ikke talt mer enn 5119, og hele 11250 fikk jeg da jeg omregnet fra spinning. Styrke opp muskler i mage og rygg kunne jeg også trengt. Mne jeg hater styrketrening! God natt og sov godt, liljemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #2297 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei på dere jenter Toblerone: Det er så koseli hver gang du titter innom. Setter pris på det Jeg krysser og fingrene for at tanta holder sei borte altså. Kylling: Du er så utrolig flink Jeg må bare trene styrke nå. Er nødt til det Men er enig; det er kjedeli Treningsprogram: fredag: styrketrening hjemme lørdag: treningsstudio søndag: lang tur med tantebarn på snart 2 mandag: treningsstudio tirsdag: svømming onsdag: svømming hvis det ikke ble tirsdag, fri ellers torsdag: treningsstudio fredag: svømming og styrke søndag: fri Så får vi se om jeg klarer holde det da.. Gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. januar 2007 #2298 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har svømt 1100 m i dag. Kjempedeilig Natta vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. januar 2007 #2299 Del Skrevet 12. januar 2007 du får ringe og mase litt, ja! det er lov!! så flink du er til å trene om dagen!! lykke til med programmet for neste uke ha en super fredag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. januar 2007 #2300 Del Skrevet 12. januar 2007 Dersom det er "bare" 13 dager siden så kan det jo være at det var for tidlig å teste. Krysser fremdeles fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå