Kylling Skrevet 6. januar 2007 #2221 Del Skrevet 6. januar 2007 Flott at du holder motet oppe, Liljen. Du er et stort forbilde for mange av oss! Håper det beste for deg, vennen. Blir spennende fram mot IKM. Jeg husker for noen mnd siden så testet du positivt på en test under/etter mensen. Har du hørt med legen om hva som kan være grunnen til dette, og om du da virkelig hadde en tidlig SA? For da har du jo faktisk vært gravid, og da er det jo ikke så veldig små muligheter for at du blir gravid igjen heller... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2007 #2222 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg har faktisk tenkt litt på det samme som kylling ang de testene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #2223 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei hei Kylling: Å du er så snill, ikke si sånn da , men tusen takk det er dere som faktisk holder meg oppe Jeg har og tenkt på den testen, men jeg tenkte jeg skulle spørre om det når jeg kom til kvinneklinikken (di har bedre greie på ting enn den der tullingen jeg var hos) Kan være en feil på testen da... Pasha: Ja, jeg og... Må nok finne ut av det Håper di svarer at jeg har vært gravid en gang tidligere, det hadde vært gode nyheter det Nå er jeg våken, dagens frokost er inntatt, og kaffien er klar. Det ble noen glass vin i går, og jeg har faktisk utrolig dårlig samvittighet.. Angrer, men det er for seint nå.. Tenk hvis alkohol gjør at egget ikke fester sei.. Vi skal ut å hjelpe noen venner med å pusse opp nå, så jeg får ta meg en tur inn hit seinere stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 6. januar 2007 #2224 Del Skrevet 6. januar 2007 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for de glassene med vin jeg. Du fortjener å kose deg littegranne Og du er utrolig flink som klarer å være motivert slik du er. Du får høre med de på kvinneklinikken ja, kanskje de kan gi deg litt mer svar rundt det du lurer på. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. januar 2007 #2225 Del Skrevet 6. januar 2007 Håper virkelig at han kiropraktoren har rett, og at han kan hjelpe dere til å få barn Og den vinen tror jeg du skal nyte med god samvittighet, man må kunne kose seg litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2007 #2226 Del Skrevet 6. januar 2007 trur ikke at de glassene med vin gjorde noe jeg... alkohilkere blir også gravide.. og tenk bare på hvor mange barn som blir unnfanget etter en fuktig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. januar 2007 #2227 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan de finne ut i ettertid om du faktis har vært gravid en gang? IKM til onsdag og smerter allerede er ikke det litt tidlig? (øyner håp om at det er en liten krabat som boltrer seg...) Håper at for deg vennen, og tror jeg kommer til å begynne å gråte når dere får det til, for det har dere virkelig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2007 #2228 Del Skrevet 6. januar 2007 Stå på, snuppa! Er ikke mye tid til KG her for tiden - men jeg tenker stadig på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. januar 2007 #2229 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg tror ikke vin har noe å si for festing av egg Når det gjelder muskelknuter skulle man jo tro at de fleste kan løses opp på en måte, så jeg stoler heller på kiropraktoren din enn den gynekologen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. januar 2007 #2230 Del Skrevet 7. januar 2007 Innom med en søndags Håper du får en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 7. januar 2007 #2231 Del Skrevet 7. januar 2007 Bare innom for å si hei Ønsker deg en kjempe fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. januar 2007 #2232 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei snuppa! Husk å ha på deg skrittelleren i dag! Kjempeviktig! Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. januar 2007 #2233 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg var jo i London akkurat når egget mitt festa seg, og der ble det noen drinker eller 10, og det sitter der enda det Tror ikke du skal tenke på det Skritteller - konkurranse - blir gjerne med jeg også, om noen uker, når jeg får igjen energien min - er det dere som har stjelt den eller? Ha en fin fin dag da, solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 #2234 Del Skrevet 8. januar 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2235 Del Skrevet 8. januar 2007 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for de glassene med vin jeg. Du fortjener å kose deg littegranne Og du er utrolig flink som klarer å være motivert slik du er. Du får høre med de på kvinneklinikken ja, kanskje de kan gi deg litt mer svar rundt det du lurer på. Lykke til ← Har ikke så dårlig samvittighet lengre.. Jeg kan jo ikke la tiden stoppe lenger, og må leve videre som vanlig til jeg får en positiv test. Håper virkelig at han kiropraktoren har rett, og at han kan hjelpe dere til å få barn Og den vinen tror jeg du skal nyte med god samvittighet, man må kunne kose seg litt innimellom. ← Guri, det håper jeg og. Legen og kiropraktor sier 2 forskjellige ting... Ikke til å bli klok av.. trur ikke at de glassene med vin gjorde noe jeg... alkohilkere blir også gravide.. og tenk bare på hvor mange barn som blir unnfanget etter en fuktig kveld ← Sant det Kan de finne ut i ettertid om du faktis har vært gravid en gang? IKM til onsdag og smerter allerede er ikke det litt tidlig? (øyner håp om at det er en liten krabat som boltrer seg...) Håper at for deg vennen, og tror jeg kommer til å begynne å gråte når dere får det til, for det har dere virkelig fortjent! ← Jeg tror ikke di kan finne det ut, men skal jo selvsagt spørre IKM 12 (fredag).. Du er virkeli så søt altå, men skal innrømme at det er nok likt hos meg. Feller nok en tåre eller 2 når du får positiv test Stå på, snuppa! Er ikke mye tid til KG her for tiden - men jeg tenker stadig på deg! ← Å så snill du er. Det er så utrolig gøy når du stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2236 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg tror ikke vin har noe å si for festing av egg Når det gjelder muskelknuter skulle man jo tro at de fleste kan løses opp på en måte, så jeg stoler heller på kiropraktoren din enn den gynekologen ← Det gjør jeg og Skal bli spennende å høre hva di har å si på neste utredningstime på en annen klinikk.. Innom med en søndags Håper du får en strålende uke ← Takk takk og i like måte Bare innom for å si hei Ønsker deg en kjempe fin uke ← Takk, takk. Samme til deg Hei snuppa! Husk å ha på deg skrittelleren i dag! Kjempeviktig! Ha en fin dag. ← Skrittelleren er på den Dette blir morsomt altså Jeg var jo i London akkurat når egget mitt festa seg, og der ble det noen drinker eller 10, og det sitter der enda det Tror ikke du skal tenke på det Skritteller - konkurranse - blir gjerne med jeg også, om noen uker, når jeg får igjen energien min - er det dere som har stjelt den eller? Ha en fin fin dag da, solstråle ← Du er hjertelig velkommen til å delta i skrittellerkonkurransen. Jeg har iallefall ikke tatt energien din Har nesten ingen selv jeg.. :kys_2: ← :kys_2: tilbake og selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2237 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei hei Nå har jeg vært ute å gått meg en tur Må jo sørge for å få litt skritt på telleren min Er motivert, og har også begynt ett sunnere liv. Så lite karbohydrater og hvetemel som mulig Har tro på det. Mannen og jeg har begynt aksjon røykekutt i dag. Mannen har hatt 2 røyk siden 6 i morges, jeg har hatt 2 siden 10 i dag. Dette skal vi klare. Er på dag 24 i dag, og IKM nærmer sei.. Er spent denne gangen og jeg, selv om jeg vet hva det blir til. Har hatt en del murringer og stikkinger. Fikk også mensverk etter i går, men vet ikke om dette er ett bra tegn eller ikke.. Får bare vente å se.. Nå blir det dagbokrunde her. Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 8. januar 2007 #2238 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei Liljen! Kom plutselig på i dag at jeg hadde glemt å ha inn p-ringen. (skulle vært inne fredag for 2 uker siden. Og jaggu har jeg visst eggeløsning. (var derfor jeg kom på det, merker den alltid når jeg ikke har p-ringen inne) også ble det litt i natt, så dette blir spennende for oss begge to gitt. (har vært uten p-ring 2mnd nå, skulle egentlig bare ha et opphold på en mnd, men som sagt, glemte hele greia) Når er forventet mens hos deg? Blir så spennende dette! Håper at det kiropraktoren gjorde, hjelper! Han er nok en flink mann. (hvis det var en mann) Ønsker deg masse lykke til! Takk for hilsninger i dagboka mi, forresten. Ha en fin, fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 8. januar 2007 #2239 Del Skrevet 8. januar 2007 Mannen og jeg har begynt aksjon røykekutt i dag. Mannen har hatt 2 røyk siden 6 i morges, jeg har hatt 2 siden 10 i dag. Dette skal vi klare. ← Lykke til med røykeslutten forresten!! Jeg har røykt en røyk i dag, så langt. Men må nok ha en til nå snart. Men da blir det nok lenge til nesten gang. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. januar 2007 #2240 Del Skrevet 8. januar 2007 Ønsker deg lykke til med røykeslutt! Jeg sluttet i juli, altså nesten to måneder før vi ble gravide. Jeg sluttet tvert da, uten noe nikotinplaster eller nedkutting. Det var ganske hardt ja, men det er kun de første 4-5 dagene som er verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå