Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

MrsPotter: Jøsses, du var oppe du og :ler: Koseli :)

Eeyore: Joda, jeg sjekker det da hvis det ikke har gitt sei :)

Leiababe: Ja, fyttirakkeren :frustrert: Dritt altså!! Kan liksom ikke gå å klø sei der hele tiden over alt heller :ler:

Ja, i dag føler jeg meg bedre, forkjølelsen slipper endeli taket kjenner det ut som :hoppe: :hoppe: Det er jammen herli. ENDELIG!! Jammen satt det ikke i 14 dager denne gangen.

Når jeg kom hjem fra jobb tirsdag, hadde mannen laget lasagne med salat og brød :sikle::hjerter: Kan tro det var litt av en overraskelse!! Han har jo ikke laget mat til meg mer enn en gang før, og nå hadde han lyst å begynne med noe nytt.. Jeg er selvsagt kjempefornøyd med det :)

Ellers, 7 dager siden EL, og jeg har ikke ømme pupper. Symptomer som kan nevnes er vell kløe i underlivet (ja tro det eller ei, det er ett symptom :overrasket: ), og stikking til tider svake mensmurringer..

Kan ikke tro at det skal være noe på gang, men det er jo lov å håpe littegrann da :)

Var hos kiropraktor i dag, og han har hjulpet damer som sliter med å bli gravide før, han kunne fortelle meg at han mente den muskelknuten kom fra korsryggen min. Det er nemlig noe som kan gå bort i noen tilfeller, og han ville gjøre ett forsøk på å knekke opp korsryggen jevnlig slik at musklenen i ryggen og rundt slapp taket :hoppe: Han mente jeg kunne bli like gravid med den der også, så jeg skulle ikke bekymre meg, og ikke gå til den der forbaska gynekologen jeg var hos en gang til. Egentli skulle vi levert sædprøve der, men vi drøyer det, rett og slett for jeg stoler ikke på den gynekologen. Vil til en ærlig sjel som kan masse :) Og ikke minst vet hva han eller hun snakker om!! :)

Nå skal jeg ut å gå tur tenkte jeg. Har blitt småbløt i valkene mine her og 4 kilo ekstra i julen, så nå er jeg nemlig på slanken :Nikke:

Kommer inn hit siden.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg glemte helt å si at jeg har fått kjøkkenbord i dag :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå begynner det å bli råflott her om jeg skal si det selv. Har vasket ut julen og en drøss med hybelkaniner og i dag, så nå er det rent også :) *stolt av sei selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberry: Tusen tusen takk for tips, jeg skal virkeli gjøre det.. :) Går det ann å bestille time der uten henvisning??

Svarte deg i boka mi jeg. ;)

Grattis med kjøkkenbord! Flink du er å vaske. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg i boka mi jeg. ;)

Grattis med kjøkkenbord! Flink du er å vaske. :)

Tusen takk. :) Skal inn i dagboken din nå å se :)

Nå har jeg vært liten tur. Det ble ikke mer enn en halvtime, men det frisket jammen opp for det. :) Skal være hjemme alene i natt, siden mannen er på jobb.. Liker ikke det for det er så mangen rare lyder syns jeg :tristbla: Men det går nok bra, og jeg sovner nok :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duuuu?

Hvis du også er på slankeren og greier.. og skal ned noen kilo.. kan ikke vi ta opp igjen det vi aldri fikk begynt på? Jeg tenker på våre planer om vår O store skrittkonkurranse! :ler: Fikk ny, ordentlig skritteller av mannen i bursdagsgave, så nå er jeg klar for å bli flink til å gå og trene og sånn igjen. Hva mener du? Litt konkurranse skader jo ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Bare innom for å si at jeg lever :ler:

Blir ikke noe særlig KG tid på emg i helgen heller for foreldrene mine kommer på besøk, men jeg er jo på sms/telefon hvis det er noe da :)

Så snill og herlig mannen din er da :hjerter_rundt: Tror vi må treffes oftere slik at han kan "smitte" min mann til også lage mer mat :ler:

Håper kiropraktoren din kan hjelpe deg, eller så er du kanskje gravid allerede? Blir spennnende og se altså :)

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuuu?

Hvis du også er på slankeren og greier.. og skal ned noen kilo.. kan ikke vi ta opp igjen det vi aldri fikk begynt på? Jeg tenker på våre planer om vår O store skrittkonkurranse!  :ler:  Fikk ny, ordentlig skritteller av mannen i bursdagsgave, så nå er jeg klar for å bli flink til å gå og trene og sånn igjen. Hva mener du? Litt konkurranse skader jo ikke :)

Det hørtes ut som en KJEMPEIDE :hoppe: :hoppe: Når begynner vi?? Mandag??

Jeg er kjempeklar!! Konkurranse er kjempebra syns jeg. Gir en en smule motivasjon :Nikke:

Hei vennen :)

Bare innom for å si at jeg lever :ler:

Blir ikke noe særlig KG tid på emg i helgen heller for foreldrene mine kommer på besøk, men jeg er jo på sms/telefon hvis det er noe da :)

Så snill og herlig mannen din er da  :hjerter_rundt: Tror vi må treffes oftere slik at han kan "smitte" min mann til også lage mer mat :ler:

Håper kiropraktoren din kan hjelpe deg, eller så er du kanskje gravid allerede? Blir spennnende og se altså :)

Ha en strålende dag :klem:

Gleder meg til vi treffes igjen :)

Gravid allerede?? Nei, det tror jeg ikke.. Men er jo lov å håpe.. :)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Er oppe "tidli" i dag. Måtte hente mannen på jobb jeg. Men veldig greit å få noe ut av dagen likevell :)

I dag skal jeg til legen kl 12.50.. Gruer meg litt til å klage så mye som jeg har tenkt å gjøre. Skal klage over den elendige gynekologen jeg var hos, og kreve at han sender meg videre til noen som vet hva di snakker om :) Dette skal gå bra og 2007 blir vårt år :Nikke:

Har litt ømme pupper i dag, men ikke mer enn vanlig for hvor jeg er i syklusen. Men har trykk i livmoren.. Legger ikke særlig vekt på det heller jeg. Klør litt enda, men det har avtatt noe veldig. Heldigvis :)

Sjansene er nok minimale denne gangen siden vi begge har vært syke og mannen har hatt feber over lenger tid.. Svømmerne dør av for høy feber.. :tristbla:

Nå blir det litt dagboksurfing.

Ha en strålende dag, alle.

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men en kan risikere att di virker mye dårligere pga varmen.... :tristbla:

Men det er håp for det. Gir nemlig ikke opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at formen er bedre :) Og ikke minsta at kanskje kiropraktoren kan hjelpe deg. Hvordan gikk det hos legen i dag? Synes absolutt ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du klager. Man går jo til legen for å få hjelp og når legen ikke kan tilstrekkelig så må man jo si i fra!

Kan jo hende du er gravid med en liten jente ;) De svømmerene overlever litt strørre påkjenninger ;) (Har hørt at mannen bør ta en varm dusj før :humpe: om man spesiellt ønsker seg jente :ler: )

Ha en toppes dag snuppa :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen,

nå er jeg her igjen!!!

-og jeg er veldig spent på hvordan det gikk hos legen!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Eeyore:)

Ja, tenk hvis jeg kunne fått en liten jente *drømmer* :) Det er lov å håpe.. I dag har jeg hatt skikkelige mensverk, så enten kommer tanta lenge før tiden, eller så kanskje vi har en sjanse her.... Varm dusj?? Da skulle det være veldig aktuellt i så fall :ler:

Var hos legen nå, og han sendte meg videre for second opinion.. Han kunne fortelle meg at det gikk antagelig vis ikke å operere, så jeg måtte bare håpe og håpe på at muskelknuten ikke spillte så stor rolle.. Den blokkerer kanskje litt mye til egglederne, så sædcellene har vanskeli med å komme sei forbi... :(

Jeg gir ikke opp, og håpet mitt er like sterkt ennå. En dag skal jeg nemlig bli mamma :Nikke: Og gjett om jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hei Petra Prøvedokke :)

Fortalte ovenfor hvordan det gikk :)

Nå krysser jeg for meg selv for at mensmurringene er virkeli, og at det kanskje fester sei en liten spire hos meg denne gangen. Håper det ikke er kroppen som kødder med meg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får glatt 10 poeng for positiv innstilling, Liljen! er helt imponert, jeg! du fortjener virkelig å få full klaff nå - jeg er sikker på at du blir en super mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedokke: Tusen takk :) Jeg prøver så godt jeg kan :)

Litle Lady: IKM er på onsdag tror jeg.. Ganske spennende.. Men jeg prøver å ikke skru opp forhåpningene for mye.

Nå sitter vi her med gode venner og koser oss masse.. Har egentli ikke tid å være her, så jeg får ta det igjen i morgen :) Håper ikke litt vin har skadet.. Kan ikke slutte å leve heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...