Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen :)

Så koselig at du ringte i går altså, det satte jeg virkelig pris på :)

Håper det nye året vil bringe deg mye lykke, også håper jeg vi får muligheten til å treffes om ikke så alt for lenge.

Du er en god venn du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt År :)

Nå har mannen og jeg akkuratt kommet hjem. Er rimeli slitne etter gårdsdagen. Ble jo litt vin i glasset, og koste oss supermye :) La oss håpe det var siste gangen jeg drakk på lenge ;)

Denne gangen hadde jeg ømme pupper under EL, og har det egentli fortsatt.. Det bruker jeg ikke ha, men nå er hver eneste syklus forskjellig hos meg. :ler: Ikke lett å bli klok på det nei!!

Nå er det :dusje: og avslapping som gjelder.

Anerikke: Godt nytt år til deg og. :)

Yamahax2: Ja, tusen takk selv for en utrolig hyggeli telefonsamtale :) Håper og 2007 blir verdens beste år. Det hadde vært noe det *drømmer*

Cr@sh: Tusen tusen takk. :) Godt Nytt År til deg og.

Shatika: Like så :)

Nyttårs- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med de aller beste ønsker for det nye året. Det kommer til å gå kjempebra og jeg har virkelig tro på at du blir gravid :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg blir med deg på noen av de nyttårsforsettene. Håper på å få klarsignal fra samboeren ang barn, og har faktisk sluttet så vidt å røyke. Har bare røykt en røyk i dag, og er egentlig ganske stolt av meg selv! (pleier å røyke mellom 10 og 20 per dag) Så vi må slutte å røyke sammen vet du :)

Dessuten må jeg gå ned ca 20 kilo. (har lagt på meg 20 kilo helt uten videre, og fortsetter bare å gå oppover. Skal til legen nå snart for å sjekke stoffskiftet)

SÅ da er det ihvertfall flere enn meg som sliter med røyken.

:frustrert:

Godt Nyttår!

Håper på det beste for deg og mannen din i hele 2007!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år, Liljen. Jeg håper virkelig at dette året blir bra og at du snart blir gravid. Kjedelig at det var noe galt, men samtidig fint at dere har funnet ut hva det er, og kan få hjelp deretter. Tenker masse på deg, og krysser alt jeg har. Unner det virkelig å få bli mamma.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du har fått dårlige nyheter, men samtidig så bra at de har funnet ut hva det er slik at du kan få hjelp og bli gravid fort som f***. Håper på det beste for deg i det nye året, stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning Sunshine!

Innom en liten tur for å spre lys og glede :)

Har du fått noen ny dato for videre undersøkelser?

Mange stoooore :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få dobbelthake, sa jeg det ??  :ler:

Så sjarmerende du er! :legrine:

Men det er en grunn til at jeg aldri veier meg. Jeg orker ikke følge med på om jeg går opp eller ned ent par kilo. Jeg merker det jo på klærne, men jeg blir mindre fokusert på det dersom jeg ikke ser tallenes klare tale.

Jeg har hatt dobbelthake noen ganger i livet jeg også, ingenting å skamme seg over. Det kan faktisk være ganske søtt, skal jeg si deg! :ler:

Godt nyttår, forresten! Håper vi sees på MSN snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, Liljen! :klem:

Trist å høre om opplevelsen hos gynekologen. Nå må du stå på krava og få den oppfølginga du skal ha! At slikt ikke blir fjernet høres noe snodig ut. Har vært ute for et par elendige gynekologer selv, og jeg vet hvor frustrerende det er!

Håper det går bra med deg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Liljevennen!

Trist å lese om den vonde opplevelsen du hadde hos gynekologen. Jeg vil bare tipse deg om en god og erfaren spesialist på området; Johan Berg. Ta en tur til Stavanger og prat med han. Har hørt flere godord om han og har jo god erfaring selv. ;)

Tenkte også at kanskje soneterapi kan hjelpe for muskelknuter. Sånn i tilfelle det er laaaaang ventetid på behandling...

Godt at du tenker positivt tross alt. Det vil nok hjelpe. Om ikke med en gang, så i alle fall snart! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla så mangen koselige hilsener det var her da :)

Tusen takk :)

Har vært på jobb til nå jeg.. Nå har jeg fri mangen dager fremover, og det skal bli veldig herli. Skal bare slappe av masse. Er fortsatt forkjøla og vondt i halsen, så jeg tror ikke denne pp heller har blitt klaff siden jeg har vært syk siden lenge før EL... :tristbla:

Blueberry: Tusen tusen takk for tips, jeg skal virkeli gjøre det.. :) Går det ann å bestille time der uten henvisning??

6 dager siden EL, og jeg har ingen symptomer egentli.. Men kløe i underlivet :rodme: som klør noe helt vanvittig av og til... Det er ikke noe tegn på sopp eller noe, bare klør..

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig med kløe :tristbla: Men kan du ikke få sjekket det når du skal til videre undersøkelse?

Ha en fin og forhåpentligvis kløfri dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...