Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var utrolig trist å lese Liljen-vennen :tristbla: Men det første jeg tenkte også var at den muskelknuten bør jo kunne fjernes? og cyster kan garantert fjernes, for det veit jeg at ei venninne av meg har gjort og hun har to friske velskapte barn.. Så var jeg deg så ville jeg nok krevd å få en undersøkelse av en annen gynekolog også.

Skjønner kjempe godt at du er trist og lei deg nå, det har du full rett til. Etter hvert så håper jeg du vil se fremover og glede deg over at det er STORE sjanser for at du vil få et nydelig velskapt barn selv om det da kanksje blir med prøverør.

Mange gode trøstende klemmer til deg vennen :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Så trist da!

Men jeg nekter å tro at slikt ikke kan fjernes da? Det er jo ikke snakk om kreft her, det er snakk om en cyst og en muskelknute!

Jeg har da jaggu meg hørt om folk som har fått fjernet slikt og fått barn etter det.

Nei, be om en annen gynekolog du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg har vært sniktitter (såkalt gjest) her i en stund nå. Jeg har fulgt med på din og ei annen sin blogg, og vet du, jeg ble så trist da jeg hørte de hadde funnet muskelknuter.

Men jeg er helt sikker på at dette kan de fjerne, og at det går bra!! Ønsker virkelig at du skal få en liten spire i magen din.

Håper forresten ikke at det gjør noe at jeg sniktitter på bloggen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Ja, nå gjenstår det bare å gjøre noe med det.. Tenke positivt er viktigere enn noe akkuratt nå.. :)

Toblerone: takk takk..

Shatika: Jeg skal helt klart kreve utredning fra en annen gynekolog.. Hører ikke hjemme at jeg skal få slike svadasvar!! Men vi skal nok klare dette. Gir aldri opp.

MrsN: Jeg har og lest det på nettet at slik kan fjernes.. Må da være noe å gjøre med slikt så langt di har kommet i dag..

Kinny: Hei hei. Koseli med nytt besøk :) Gjør absolutt ingenting om du smugleser vett du ;) Er du prøver du og??

Ååå jeg er ennå irritert jeg.. Klarer ikke helt å roe meg ned med dette. Tiden går for seint, og jeg vil vite nå hva som skjer.. Må nok bare være tålmodig tenker jeg..

Har gått til innvistering av skikkelige eggløsningstester nå fra CB. Det er viktigere enn noe å treffe akkuratt rett nå hvis vi i det hele tatt skal ha sjanse.

Tok en i dag, og den var negativ. Prøver igjen i kveld.

Tusen takk for alle hilsener. Dere er så søte :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Nja, jeg håper på et lite barn, men dessverre så må jeg nok vente. Vil ha litt ting på plass først. Samboeren vil gjerne ha hus først, og ikke leie som vi gjør nå. Dessuten er jeg bare 21 år enda, så jeg har god tid. Men jeg leser alt jeg kommer over for å se andres erfaringer! :) Blir spennende når den tid kommer.. Hvis jeg kan få barn, riktignok. Vet jo ingenting enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kinny :)

Det er utrolig morsomt å følge andre i prosessen. Og ikke minst spennende.

Håper det ordner sei raskt for dere når den tid kommer. :)

Bare titter innom en rask tur for å si dagens positive nyhet. :)

Jeg fikk akkuratt positivt på en CB digital eggløsningstest. :hoppe: Ønsk oss lykke til og kryss ivei. Her er sjansene små, men di er der så absolutt. :)

Nå har mannen spart soldater i 3 dager til denne testen her, så nå satser vi alt :sjarmor:

:klem: fra en fortvilet, men fortsatt håpefull Liljen som ALDRI gir opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: Tusen takk :)

Eeyore: :ler: Ingen fare for det ;)

Tok EL test i dag tidlig og for å være sikker, og den var positiv. Da er EL nå :)

Det som er positivt denne gangen er at for første gang siden pilleslutt har jeg ingen el-smerter. Håper det kan være en positiv ting :)

Har kommet meg opp/ned igjen etter gårsdagen. Var ett stort sjokk å få, men over nyttår når fastlegen min kommer igjen, kommer jeg til å kreve å komme på en kvinneklinikk. Der kan di mye mer. Tar ting derfra jeg, men er selvsagt forberedt på det aller meste. Tror ikke det er så utrolig ille som jeg ble fortalt i går faktisk. Ikke etter hva jeg har funnet ut på nettet.

Har heldigvis mye fri fremover. Skal bare jobbe 2 dager neste uke. Da er det rom for å ikke stresse og la di ørsmå sjansene vi har bli optimale denne måneden. Tross at vi begge er forkjøla, mannen har bronkitt osv..

Tro det er no vits i å lever sædprøve av mannen når han går på medisiner og har vært syk i 14 dager nå?? :klø: Kan ikke jeg tro iallefall..

Ha en fortsatt strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Lykke lykke lykke til da!!! Ikke noe moro å få den beskjeden du har fått, men får jo håpe du blir undersøkt videre av en annen en han du var hos. Og bra med positiv EL test da. Bare å sette i gang :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

I dag har jeg sovet til kl 13 :overrasket: Litt mindre forkjøla i dag faktisk, og det er herli.

Føler meg rimeli opplagd og positiv for tiden faktisk. Har fått nytt friskt mot tross dårlige nyheter. Jeg har lest og blitt fortalt om mangen som har fått barn tross muskelknuter i livmoren. :) Jo, det tar lenger tid og faren for SA er større, men en gang *drømme* Har fortalt nærmeste familie og ei god venninne hva som har skjedd, og føler meg veldig lettet. Det er godt å ikke være alene IRL og.

Nå skal mannen og jeg ut å shoppe litt mat til i morgen, så blir det avslapping resten av kvelden tenker jeg :)

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, dette var trist Liljen!! :troest:

men det er godt at du er ved friskt mot, og du får sjekke ut alle muligheter og høre med flere leger hvis du ønsker det!

jeg håper virkelig at det ordner seg for dere, og at dere får noen gode nyheter i 2007. ha en fin nyttårsfeiring!

mange klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Petra P :)

Ja, det er veldig trist egentli... Har brukt en tid på å sortere tanker også..

Tar en dag om gangen jeg, og tenker positivt. Det hjelper veldig.

2007 skal bli ett bra år og jeg tror og håper at i løpet av året blir jeg gravid... :)

Nyttårsforsett:

*slutte å røyke (rimeli standard, men denne gangen SKAL og MÅ jeg)

*begynne å trene

*spise sundt

*gå ned 5 kg

*bli Gravid

Ha Riktig Godt og velsignet Nytt År alle mine KG venner. Nytt år nye muligheter.

2007 skal bli vårt år helt klart!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på en aldri så liten dagbokrunde her :)

Håper virkeli ikke jeg har glemt noen, og hvis så skulle skjedd, det var absolutt ikke meningen og ønsker dere og ett minst like Godt Nytt År!!

Gleder meg veldig til å komme igang med 2007, har gode følelser for det året.

:hoppe:

Krysser krysser og krysser for oss selv og selvsagt til alle dere andre som prøver å bli gravid. Jeg sender også gode ønsker til alle som er gravide om en bra og fantastisk fødsel i 2007. :)

En liten spesiell hilsen går til Vannmelon som venter tvillinger. Dette var morro, vennen, og masse lykke til fremover til deg og mannen :)

Stor Nyttårs- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gå ned 5 kg

Du trenger da ikke det du :)

ØNSKER DEG ETT RITKIG GODT OG FRUKTBART NYTTÅR VENNEN :klem:

Jeg er helt sikker på at 2007 blir ett lykkelig år for deg, og at det vil feste seg en liten spire i magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Joda, Yamaha, jeg trenger det!!

Har gått opp nesten 3 kg i julen!! :overrasket::legrine:

Jeg har og god tro på meg selv i 2007.. Så god tro at jeg blir nesten litt skremt.

Tror ting ordner sei når vi begge slutter å røyke, slapper mer av, går ned litt i vekt (mannen har større mål om flere kg enn meg da... ) :)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...