Gå til innhold

Liljens dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjære, søte Liljen! :troest:

Er ikke noe gøy at du er så lei deg. :tristbla:  Men jeg skjønner deg godt. Om du velger å nedprioritere KG, så har jeg stor forståelse for det. Man blir veldig hekta og oppgira her inne når det gjelder prøving, og jeg tenkte senest i morges at jeg kunne tenke meg å flytte fokus litt. Blir jo bare deppa av dette her jo..  :tristbla:

Stor  :klem:  til deg. Du er et veldig godt menneske.

Kylling sa akkurat det jeg ville si.

Jeg merker det så veldig godt sjøl at vi er så altfor flinke til å jage hverandre opp. Vi vil jo så veldig gjerne på andre sine veiene (og våre egne veiene). Høres veldig smart ut å ta en pause herifra, mye lettere å få fokus på andre ting da. Jeg måtte sjøl gjøre akkurat det sist jeg fikk mensen. Alt ble rett og slett for tungt.

:klem:

Skrevet

hei vennen,

så trist å høre at du er så lei deg. jeg skjønner deg godt, jeg. det er ikke noe gøy når mensen dukker opp pp etter pp. synes du skal komme deg til lege, jeg. det hjalp jo for meg. da får man fokus litt fremover, og lever ikke SÅ i nuet - i og med at det tar litt tid å komme igang. kanskje det er det som skal til for deg også.

kan godt fortelle litt om hva de satt igang med med meg - har ikke skrevet så mye om det i dagboka, men forteller gjerne på PM hvis du er interessert!!

tenker på deg, jeg. du er en flott person, liljen!

Skrevet

Hei alle

Jeg er helt rørt over hvor fantastiske dere er med meg. Gråter en liten skvett for det og jeg. Tusen tusen takk.

Jeg er sykemeldt til og med onsdag for å hente meg inn igjen. Frem til da skal jeg bare slappe av (ja må vell begynne litt på julegavene da..) prøve å spise litt mat (for det er det lite av for tiden )

Skal fortelle mer senere en dag, akkuratt nå orker jeg ikke si noe annet enn at jeg har vært hos legen i dag. Har endelig blitt hørt.

Stor stor takknemlig :klem: fra Liljen, som er så glad hun har dere.

Skrevet

Så godt at du har blitt hørt, vennen. Håper alt ordner seg for deg snart! Slapp av og ta vare på deg selv, det syns jeg du fortjener!

Skrevet

Tusen takk, vannmelon. :klem:

Mannen min er imponert over hvor gode dere er. Jeg leste høyt for han noen av di fantastiske innleggene fra dere, mens jeg tørket bort ett par tårer.

Han har vært helt fantastisk i dag. Gode snille fantastiske mannen min.

Nå skal jeg snart legge meg og prøve å få en god natt søvn. Har tatt ett par sovepiller (naturmedisin) så jeg er sikker på jeg sovner etter hvert.

store store :klem: til dere alle igjen.

Skrevet

:kyss:

Bare ta godt vare på deg selv nå, vennen :klem:

Slapp av og bare gjør ting du virkelig har lyst til.

Skrevet

Ta vare på deg selv og hverandre. Kjempebra at du blir hørt av legen. Håper dere får den hjelpa dere trenger! :klem:

Skrevet

MEn vi er jo bare gode mot deg fordi du er så god mot oss Liljen :klem:

Håper du fikk en god nattesøvn og går på dagen med friskt mot. Er på sms om du føler for det vettu :)

Skrevet

Nyt disse sykemeldignsdagene dine og kom til hektene igjen, og ta den tiden du trenger. Ikke press deg på jobb før du er klar for det.

Godt at du ble hørt av legen. Håper han kan hjelpe dere og at du snart sitter der med 2 blå.

Skrevet

Hei alle :)

Bare innom en liten før jeg drar på julegavehandel. Mannen er syk i dag, så jeg må klare meg alene. Syke mannfolk spøker enn ikke med altså :ler:

Føler meg betrakteli lettere i dag. Har sovet veldig godt i natt, di få timene jeg egentli sov. Var å tok blodprøve kl 8 i morges. Som jeg skreiv i går, var jeg hos legen, han har sendt meg videre, så nå venter vi på videre utredning.

Fikk også sykemelding noen dager for å hente meg inn igjen.

Nå trøster jeg meg med at den som venter på no godt, venter aldri forgjeves..

Stor :klem:

Gjest Leiababe
Skrevet

Så bra at du føler deg litt bedre i dag :) Du får prøve å slappe mest mulig av disse dagene du er sykemeldt. Man trenger en liten "timeout" innimellom. Så håper og tror jeg at det ordner seg for deg snart :klem:

Skrevet (endret)

Vil bare gi deg masse :klem::klem::klem::klem: tilbake og si at jeg setter utrolig stor pris på deg :kose:

Så bra at du skal komme på utreding :) Da kommer alt til å gå så bra vet du, det gjør gjerne det for snille jenter ;)

Kos deg på juleshopping. Jeg står på den andre siden av kassen og synes ikke det er så kos om dagen... Men litt moro er det jo også da :ler:

Endret av Eeyore
Skrevet

Hei hei, lille venn. Så trist å høre hvor leit du har det for tida. Tror ikke noe jeg sier kan gjøre det noe mindre leit for deg, men vil bare si at jeg tenker på deg. :troest:

Godt at du har vært hos legen nå, og at du har blitt tatt på alvor. Da er det noe som skjer fremover, og du er sikkert letta over det. Håper du har noe å se frem til.

Det er også flott at du ble sykemeldt. Det gjør veldig godt å få lov å slappe av og å prøve å få tankene over på noe annet. Jeg forstår at du vil ta en pause fra KG. Trist for oss som kjenner deg her inne, men håper du kommer tilbake. Du er solstrålen vår, vet du! :kyss:

Masse masse :klem: og :kose: fra meg!

Skrevet

Jeg føler jeg har sagt det meste av det som sies her på sms til deg, så da vil jeg bare gi deg en megastor :klem: fordi du er den du er :)

Skrevet

Vil bare gi deg en :klem: . Jeg forstår deg utrolig godt at du er trist nå og vil ha en pause fra KK. Jeg håper du snart får det bedre igjen!

Skrevet

Usj og æsj og bæsj.... :sur:

Skjønner du har det vanskelig, Liljen! :troest:

Tenker på deg.... :kyss:

Skrevet

Huff da Lilje-vennen!

Stoooooooooooooooooooooooooooooooor :klem: til deg. Håper du føler deg bedre snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...