Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppa :klem:

Så dumt at du har det så vondt når du har mensen :troest:

Håper det går bedre med humøret idag, og at du klarer å se fremover. Lurt å prøve å ikke tenke på EL, temping og IKM ja, men lett er det ikke.

Syns godt du kan bestille time til lege jeg. Er jo bare å si t dere har prøvd litt lengre enn det dere har hvis de ikke vil ta deg inn. Klaffet jo for oss når vi skulle til utredning ;)

Ellers håper jeg du får en strålende søndag :klem:

Humøret vil bare ikke stige denne gangen. Prøver virkeli, men..

Ble litt bedre humør da når jeg leste meldinga di i morges :)

Gratulerer igjen, vennen :):klem:

:klem:

:klem:

Så dumt at mensen kom Liljen :klem:  Håper du får en fin dag likevel :klem:

Takk :klem:

Hei snuppa :)

Går det bedre med deg nå???

Ha en fin mandag :klem:

Tja.. Jeg er ikke i så bra humør som jeg burde, er veldig glad på dine vegne da, men alt ellers er bare møkk for tiden.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sykemeldt meg i dag. Tårene sitter for løst hos meg for tiden, og kjenner at jeg trenger litt alenetid. Kan være jeg blir fraværende her en stund, må få sortert tanker i hodet mitt. Det er hardt å se pp etter pp forsvinne bak meg, tusen symptomer på graviditet denne gangen, men allikevell skulle den hersens tanta komme hver eneste gang.

Nå kan jeg og melde meg inn i sliterklubb.. :tristbla:

Men ikke la dette ødelegge for feiring av Yamaha, iallefall. Du er en sjelden rose vennen min, dette unnet jeg deg virkeli :) Gratulerer igjen :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Tror kanskje vi har mange av de samme tankene Liljen, selv om dere har rukket et par flere PPer enn oss. Alle sier vi bare må holde motet oppe, men jeg tror det er sunt å reagere litt på dette også. Det er jo det største vi ønsker oss, og da må det være lov å være skufet og fortvilet når det ikke går veien - gang på gang... :tristbla:

Du må ikke bli borte fra oss da, men skjønner godt om du blir litt fraværende for å sortere litt tanker. Gjorde jo det selv for en liten tid tilbake. Trengte å roe ned litt ang prøvingen...

Stor :klem: til Liljevennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett Toblerone. Har prøvd pp etter pp å tenke positivt at nå denne gangen skal det virkeli klaffe, men så blir det aldri slik. Nå klarer jeg ikke få humøret opp og jeg gråter bare jeg ser en barnevogn eller en gravid mage.

Skal ikke bli helt fraværende her, men kommer til å bruke litt tid for å komme meg opp igjen.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sykemeldt meg i dag. Tårene sitter for løst hos meg for tiden, og kjenner at jeg trenger litt alenetid. Kan være jeg blir fraværende her en stund, må få sortert tanker i hodet mitt. Det er hardt å se pp etter pp forsvinne bak meg, tusen symptomer på graviditet denne gangen, men allikevell skulle den hersens tanta komme hver eneste gang.

Nå kan jeg og melde meg inn i sliterklubb..  :tristbla:

Men ikke la dette ødelegge for feiring av Yamaha, iallefall. Du er en sjelden rose vennen min, dette unnet jeg deg virkeli :) Gratulerer igjen :)

stor stor :klem:

Du har helt rett Toblerone. Har prøvd pp etter pp å tenke positivt at nå denne gangen skal det virkeli klaffe, men så blir det aldri slik. Nå klarer jeg ikke få humøret opp og jeg gråter bare jeg ser en barnevogn eller en gravid mage.

Skal ikke bli helt fraværende her, men kommer til å bruke litt tid for å komme meg opp igjen.

Stor :klem:

Å venne, det er så trist å høre at du har det så tungt :troest:

Du vet at jeg tenker på deg, og jeg er her hvis du vil prate. Også er det bare å sende melding eller ringe hvis du føler for det :klem:

Kjempestor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg blir så lei meg når du har det vondt :troest: SKjønner godt at du trenger en pause ja, tenker på deg :klem:

Tusen takk, vennen :klem:

Sendte deg en PM jeg  :klem:

PM mottatt, svar sendt :klem:

Å venne, det er så trist å høre at du har det så tungt :troest:

Du vet at jeg tenker på deg, og jeg er her hvis du vil prate. Også er det bare å sende melding eller ringe hvis du føler for det :klem:

Kjempestor :klem:

Jeg melder nok, vennen. Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette var virkelig kjedelig Vennen :troest:

Skjønner godt at du vil trappe ned KG for en periode, det er liksom litt vanskelig å slappe av og ikke tenke på prøving når man er avhengig. Men du skal i alle fall vite at jeg tenker på deg og krysser fingrene for deg selv om du ikke er her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Uff, så leit dette var. Kan kanskje være lurt med en liten pause. Kan være greit å kunne tenke på litt andre ting innimellom, og det blir litt vanskelig hvis man er på KG hver dag. Håper du finner optimismen igjen selv om du har det tungt nå. Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit at du ikke har det noe bra. Det kan umulig være noe gøy å ha så store forhåpninger hver måned, for så å bli skuffet igjen. Men det er nok som du sier - hvis man ikke temper og teller dager og sånn en stund, så skjer det ofte "av seg selv". Gi deg selv lov til å være litt nedfor og være litt alene en stund, bare ikke grav deg helt ned i det over langen. Bestill time hos legen, så kan han sikkert hjelpe dere videre.

Ta vare på deg selv, nå. Tenker på deg! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg og melde meg inn i sliterklubb..  :tristbla:

Vet bare så altfor godt hva du mener, vennen :klem:

Jeg har og hatt mange perioder hvor jeg går laaaangt ned i kjelleren. Føler jeg må krabbe opp den kjellertrappa gang på gang på gang..og likvel ramler ejg bare ned igjen idet jeg når toppen :forvirret:

Denne gangen gikk jeg hvertfall langt ned. Sliter litt med å komme opp enda faktisk. Håpet jo så veldig siden vi prøvde med pergo og alt, men likevel kom den hersens tanta. Så denne gang har jeg ikke mye håp.

Men det er lys i enden av tunnellen..noen sliter bare mer for å finne det.. :sjenert:

En vakker dag sitter vi der med tårer i øynene og ser på en tisse-pinne med to blå/to røde/et fint kryss på.. :Nikke:

Vi får satse på at 2007 blir et mye bedre år :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, søte Liljen! :troest:

Er ikke noe gøy at du er så lei deg. :tristbla: Men jeg skjønner deg godt. Om du velger å nedprioritere KG, så har jeg stor forståelse for det. Man blir veldig hekta og oppgira her inne når det gjelder prøving, og jeg tenkte senest i morges at jeg kunne tenke meg å flytte fokus litt. Blir jo bare deppa av dette her jo.. :tristbla:

Stor :klem: til deg. Du er et veldig godt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...