angelou Skrevet 14. desember 2006 #2041 Del Skrevet 14. desember 2006 Masse masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. desember 2006 #2042 Del Skrevet 14. desember 2006 Lykke til med testen da!! Håper på superpositivt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. desember 2006 #2043 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei vennen Håper det går bedre meg deg nå Også krysser jeg også fingrene vettu for at det blir positiv test. Som jeg sa til deg så kan jo symptomene komme tilbake : Ha en fiiiin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2044 Del Skrevet 15. desember 2006 God morgen Jeg rakk innom en rask tur for besøket mitt sover Ingen tante foreløbig, og i går var jeg så svimmel at jeg holdt på å gå rett i bakken.. Skreiv sms til yamaha jeg, så hun visste dette.. Hvis tanta kommer, må jeg gå til legen å få sjekka meg, for sånn skal det ikke være. Angelou: tusen tusen takk Leiababe: Håper vi og Yamaha: Symptomene kommer og går hele tiden. Blir ikke klok på dette jeg *krysser fingrer for oss denne spennende helgen* Hadde egentli tenkt å teste i dag, men jeg turte ikke. Har nok av tester liggende, men har ikke rørt en eneste.. Ikke likt meg. Har 5 strimmel grav.tester, 3 digitale CB tester og en vanlig CB test... Er livredd for negativ test igjen egentli. I morgen må jeg nok, for jeg har IKM på 26-27 dager, og dag 27 dag.. Da skal tanta komme senest i morgen.. Ha en strålende dag, alle stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 15. desember 2006 #2045 Del Skrevet 15. desember 2006 Oioioi!!! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. desember 2006 #2046 Del Skrevet 15. desember 2006 Venter i spenning på morgendagen Svimmelhet er jo symptom er det ikke? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. desember 2006 #2047 Del Skrevet 15. desember 2006 Oj oj oj så spennende!!!!!!!! Skjønner godt at du er redd for negativ test Men ser jo positivt ut nå da Krysser krysser og krysser for positiv test i morgen Ha en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. desember 2006 #2048 Del Skrevet 15. desember 2006 Å, spennende altså. Krysser fingrene, beina og alt - skal tenke på deg i morra tidlig og løpe inn og sjekke her så snart jeg får mulighet til det håper du har flytta inn i nabolaget mitt på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2049 Del Skrevet 15. desember 2006 Oioioi!!! Så spennende! ← Ja, egentli dritspennende om jeg skal si det selv.. Venter i spenning på morgendagen Svimmelhet er jo symptom er det ikke? Lykke til! ← Jo, det er det.. Oj oj oj så spennende!!!!!!!! Skjønner godt at du er redd for negativ test Men ser jo positivt ut nå da Krysser krysser og krysser for positiv test i morgen Ha en flott dag!!! ← Tusen tusen takk. Ser egentli veldig positivt ut.. Å, spennende altså. Krysser fingrene, beina og alt - skal tenke på deg i morra tidlig og løpe inn og sjekke her så snart jeg får mulighet til det håper du har flytta inn i nabolaget mitt på mandag ← Ja, hvis så, så flytter jeg på mandag, men tørr ikke håpe på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2050 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, rakk innom en tur til jeg.. Ser lovende ut, men det som bekymrer meg er at jeg har ingen mensverk og ømme pupper... Jeg hadde positiv EL test for ca 10 dager siden, litt sein EL denne gangen. Kommer innom og melder resultat i morgen tidlig uansett resultat. Jobb om en time, så jeg er ikke hjemme før i natt. Ha en strålende helg alle stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. desember 2006 #2051 Del Skrevet 15. desember 2006 Har du tempa denne måneden? Har temperaturen holdt seg oppe? Kjempespennende det her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2052 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei hei Pi@. Jeg har tempa sånn ca. Har egentli ikke skikkeli termometer, men i forhold til di andre månedene har tempraturen holdt sei oppe denne gangen. 36,9 3 dager på rad nå... Den skulle ha gått ned til under 36,5 i dag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #2053 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis tempen holder seg høy må jeg virkelig ønske deg lykke til i morgen altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. desember 2006 #2054 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis tempen holder seg høy må jeg virkelig ønske deg lykke til i morgen altså!! ← Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. desember 2006 #2055 Del Skrevet 15. desember 2006 Kommer definitivt innom i morgen for å sjekke hvordan testingen har gått. Krysser fingre og tær for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. desember 2006 #2056 Del Skrevet 15. desember 2006 Dette er så spennende at jeg klarer nesten ikke å vente til i morgen jeg Masse, masse lykke til med testinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. desember 2006 #2057 Del Skrevet 15. desember 2006 :hoppe: Dette er dritspennende! Jeg tror du er gravid! Ååh, jeg skal krysse fingrene så hardt at de detter av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 15. desember 2006 #2058 Del Skrevet 15. desember 2006 Slenger meg med på kryssinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #2059 Del Skrevet 16. desember 2006 Kjære Toblerone, Pi@, Vannmelon, Yamaha, Kylling og Blueberry. Da har jeg testet, og testen viste inte/ikke Gravid. Type digital CB.. Tanta har ikke kommet ennå, så nå får en bare vente å se om hun kommer i løpet av dagen.. Har hodepine noe inni granskauen, og det bruker jeg ha den dagen mensen kommer.. Litt trist og skuffa, men men.. Lurer på hvorfor jeg gidder gire meg sånn opp hver eneste gang?? Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. desember 2006 #2060 Del Skrevet 16. desember 2006 Årh.. Dette var utrolig kjipt, Liljen. Det er da jammen ikke rart du girer deg opp hver gang, dere ønsker dere jo barn så sterkt! Men husk at så lenge ikke tanta er kommet så er det håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå