Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen :kyss:

Håper det går bedre meg deg nå :troest:

Også krysser jeg også fingrene vettu for at det blir positiv test. Som jeg sa til deg så kan jo symptomene komme tilbake :

Ha en fiiiin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jeg rakk innom en rask tur for besøket mitt sover :sjarmor:

Ingen tante foreløbig, og i går var jeg så svimmel at jeg holdt på å gå rett i bakken.. Skreiv sms til yamaha jeg, så hun visste dette.. :)

Hvis tanta kommer, må jeg gå til legen å få sjekka meg, for sånn skal det ikke være.

Angelou: tusen tusen takk :klem:

Leiababe: Håper vi og :klem:

Yamaha: Symptomene kommer og går hele tiden. Blir ikke klok på dette jeg :forvirret: *krysser fingrer for oss denne spennende helgen* :klem:

Hadde egentli tenkt å teste i dag, men jeg turte ikke. Har nok av tester liggende, men har ikke rørt en eneste.. Ikke likt meg. Har 5 strimmel grav.tester, 3 digitale CB tester og en vanlig CB test... :sjenert: Er livredd for negativ test igjen egentli. :tristbla: I morgen må jeg nok, for jeg har IKM på 26-27 dager, og dag 27 dag.. Da skal tanta komme senest i morgen.. :sjenert:

Ha en strålende dag, alle

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Oj oj oj så spennende!!!!!!!!

Skjønner godt at du er redd for negativ test :klem: Men ser jo positivt ut nå da :sjenert: Krysser krysser og krysser for positiv test i morgen :tommelsmil:

Ha en flott dag!!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, spennende altså. Krysser fingrene, beina og alt - skal tenke på deg i morra tidlig og løpe inn og sjekke her så snart jeg får mulighet til det :klem: håper du har flytta inn i nabolaget mitt på mandag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!!! Så spennende! :hoppe:

Ja, egentli dritspennende om jeg skal si det selv..

Venter i spenning på morgendagen :hoppe:

Svimmelhet er jo symptom er det ikke?

Lykke til! :klem:

Jo, det er det.. :sjenert:

:hoppe: Oj oj oj så spennende!!!!!!!!

Skjønner godt at du er redd for negativ test :klem: Men ser jo positivt ut nå da :sjenert: Krysser krysser og krysser for positiv test i morgen :tommelsmil:

Ha en flott dag!!!

:klem1:

Tusen tusen takk. :) Ser egentli veldig positivt ut.. :sjenert:

Å, spennende altså. Krysser fingrene, beina og alt - skal tenke på deg i morra tidlig og løpe inn og sjekke her så snart jeg får mulighet til det :klem:  håper du har flytta inn i nabolaget mitt på mandag :sjenert:

Ja, hvis så, så flytter jeg på mandag, men tørr ikke håpe på det..

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rakk innom en tur til jeg.. :)

Ser lovende ut, men det som bekymrer meg er at jeg har ingen mensverk og ømme pupper... :sjenert:

Jeg hadde positiv EL test for ca 10 dager siden, litt sein EL denne gangen.

Kommer innom og melder resultat i morgen tidlig uansett resultat.

Jobb om en time, så jeg er ikke hjemme før i natt.

Ha en strålende helg alle

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Pi@.

Jeg har tempa sånn ca. Har egentli ikke skikkeli termometer, men i forhold til di andre månedene har tempraturen holdt sei oppe denne gangen. 36,9 3 dager på rad nå... :sjenert: Den skulle ha gått ned til under 36,5 i dag da..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjære Toblerone, Pi@, Vannmelon, Yamaha, Kylling og Blueberry.

Da har jeg testet, og testen viste inte/ikke Gravid. Type digital CB.. :tristbla:

Tanta har ikke kommet ennå, så nå får en bare vente å se om hun kommer i løpet av dagen..

Har hodepine noe inni granskauen, og det bruker jeg ha den dagen mensen kommer..

Litt trist og skuffa, men men.. Lurer på hvorfor jeg gidder gire meg sånn opp hver eneste gang??

Stor :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Årh.. Dette var utrolig kjipt, Liljen. Det er da jammen ikke rart du girer deg opp hver gang, dere ønsker dere jo barn så sterkt!

:klem::klem::klem:

Men husk at så lenge ikke tanta er kommet så er det håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...