Petra Prøvedokke Skrevet 11. desember 2006 #2001 Skrevet 11. desember 2006 100 sider!!! høres ut som du og Yamaha hadde det koselig på lørdag! det er godt å høre. fint at folk er like hyggelig IRL som på nett så gøy å flytte inn på nytt kjøkken, da! det har du sett frem til en stund tipper jeg!? ha en super dag, vennen
Impala Skrevet 11. desember 2006 #2002 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Håper du har fått flyttet inn på kjøkkenet nå da. Det blir deilig det Ha en fortsatt fin dag vennen Endret 11. desember 2006 av Yamaha
Liljen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #2003 Skrevet 11. desember 2006 Hei hei alle sammen Ja, gjett om jeg har lengta til å flytte inn på kjøkkenet. Det blir knallbra Helt fantastisk Skal lage min IKM liste i morgen tenker jeg. Det bruker jo bli bra det Spennende å se hvem som får klaff i julemåneden da. *krysser fingrer for oss alle* Prøver virkeli å ikke lete etter symptomer denne gangen, men er ikke så lett når det stikker i puppene og livmoren. Og så er jeg svimmel Må virkeli gå til legen hvis jeg får tante på besøk denne uka, for det bruker jeg aldri være. Tørr ikke håpe på noe, fallhøyden blir for stor.. Men jeg ønsker meg sånn en positiv test snart.... Ha en strålende kveld, og god natt alle. stor
Eeyore Skrevet 12. desember 2006 #2004 Skrevet 12. desember 2006 Kjære Julenissen... Kan du legge en liten spire i julepresangen til Liljen og Liljemannen? Hilsen Eeyore som ønsker det beste for de (PS Jeg tror egentlig han har gjort det allerde, men jeg vil bare forsikre meg )
Impala Skrevet 12. desember 2006 #2005 Skrevet 12. desember 2006 Hei vennen Har ganske like symptomer denne gangen vi ja. Blir spennende Denne gang er det nok vår tur skal du se Ha en strålende dag
Liljen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #2006 Skrevet 12. desember 2006 God morgen Eeyore: Du er så snill, vennen Jeg håper du har rett.. Yamaha: Men tror du har sterkere symptomer enn meg jeg Nå har jeg akuratt stått opp. Herli å sove lenge. Dagen i dag; trett, mindre ømme pupper, mindre stikkinger.. Tar meg en tur innom her i kveld når jeg kommer hjem Mannen får besøk, så da passer det veldig fint. Ha en strålende dag stor
angelou Skrevet 12. desember 2006 #2007 Skrevet 12. desember 2006 Ønsker meg positiv test for deg jeg også Tenk for en fin julegave det hadde vært. Håper symptomene dine fortsetter og at du får det svaret du vil ha
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 #2008 Skrevet 12. desember 2006 stemmer i med de andre, jeg! håper du får verdens beste julegave
jenta27 Skrevet 12. desember 2006 #2009 Skrevet 12. desember 2006 Hei Liljen, lenge siden jeg har vært og lagt igjen spor her hos deg! Jeg har vært innom flere ganger, men ikke hatt tid å skrive noe. Ser det nærmer seg IKM. Er utrolig spent på hvordan det har gått med deg denne måneden, jeg har tro på at det er en liten spire i magen din jeg! Skal krysse fingrene dine. Også blir det spennende å se listen du legger ut for desember. Er jo alltid noen som blir gravide på den listen!
Kylling Skrevet 12. desember 2006 #2010 Skrevet 12. desember 2006 Hei søte Liljen! Måtte innom og oppdatere meg litt. Spennende med symptomer! IKM nærmer seg, og jeg merker jeg er spent på din vegne. Denne måneden må det bare klaffe! Stor
Liljen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #2011 Skrevet 12. desember 2006 Hei hei Nattugla kaller Selv om jeg har gjespet hele dagen og er supertrett, så har jeg ikke lagt meg enda... Angelou: Å jeg og *drømmer* Petra Prøvedokke: Ja, tenk hvilken julegave det hadde vært.. Jenta27: Godt å høre du har tro på at det er en spire der.. Jeg har en både og følelse.. Lista skal jeg lage nå Kylling: Jeg er og spent.. Hadde det bare klaffet ja.. Ja, IKM senest lørdag på meg.. I dag har puppene vært ømme og vært stikkinger i, jeg er trett, av og til litt rar i livmoren.. Men alt dette kan og være tanta som snart kommer og.. :klø: stor
Liljen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #2012 Skrevet 13. desember 2006 Liljens IKM desember liste: Liljen - IKM 16 desember Yamaha - IKM 18 desember Jenta27 - IKM 22 desember Pi@ - IKM 24 desember Kylling - IKM 31 desember Capricorn - Eeyore - Noen jeg har glemt nå?? Ikke vær redd for å si fra, Liljen kan være glemsk uten å gjøre det med vilje av og til altså.... Og så mangler jeg ett par datoer da. *krysser fingrer for oss alle*
Impala Skrevet 13. desember 2006 #2013 Skrevet 13. desember 2006 Får håpe lista di bringer lykke nå da
angelou Skrevet 13. desember 2006 #2014 Skrevet 13. desember 2006 Hehe, nå skulle jeg til å si at du hadde glemt meg, men så kom jeg på at jeg ikke har noe på IKM - lista å gjøre lenger. Med andre ord så har det ikke helt gått opp for meg dette her Masse lykke til til alle sammen
Petra Prøvedokke Skrevet 13. desember 2006 #2015 Skrevet 13. desember 2006 *krysser fingrene for alle på lista* prøvedokka vil ha selskap i graviditetsdagbøkene!!
Liljen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #2016 Skrevet 13. desember 2006 God morgen Ja, det er spennende med lista NÅ må vi heie frem Yamaha her: *Heier på Yamaha, så hun kan få en liten spire i julegave* Og selvsagt heier vi litt på oss andre og da Skal en tur til kiropraktoren nå. Gleder meg litt til det, ja I'll be back
Liljen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #2017 Skrevet 13. desember 2006 Får håpe lista di bringer lykke nå da ← Det håper virkeli jeg og, vennen. Tenker og krysser fingrene for deg, vett du Hehe, nå skulle jeg til å si at du hadde glemt meg, men så kom jeg på at jeg ikke har noe på IKM - lista å gjøre lenger. Med andre ord så har det ikke helt gått opp for meg dette her Masse lykke til til alle sammen ← Nei, du får ikke bli med mere, så det så Tusen takk for lykkeønskinger *krysser fingrene for alle på lista* prøvedokka vil ha selskap i graviditetsdagbøkene!! ← Vi gjør så godt vi kan, vett du Satser på vi kommer snart hele gjengen
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #2018 Skrevet 13. desember 2006 Håper lista de gir mange julegleder i år altså Liljen.
Liljen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #2019 Skrevet 13. desember 2006 Å det håper jeg og, Toblerone Vil du bli med på lista?? Nå har jeg vært hos kiropraktor, og han fikk endelig knekket på plass skulderen min. Det er en jubelens dag, for det betyr at ryggen blir sansynligvis bedre også nå Ååå jeg er så fornøyd. Snart jobb, men bare en kort dag i dag Helt herli. !! En fin uke denne uka, så den skal nytes i fulle drag. Håper på en veldig trivelig avslutning hvis det blir testing i helgen Ha en strålende dag. stor
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #2020 Skrevet 13. desember 2006 Tror jeg avstår fra lista enn så lenge jeg, men om jeg skulle ha grunn til å juble kan du godt sette meg på i etterkant. Orker bare ikke ha fokus på IKM akkurat nå... Kanskje jeg er klar for liste igjen i januar, hvem vet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå