angelou Skrevet 12. november 2007 #4241 Del Skrevet 12. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2007 #4242 Del Skrevet 12. november 2007 Mener å huske at jeg skrev deg opp på ønskelisten til julenissen ifjor (dumme julenissen, kan visst slutte å tro på ham...), så hvem skal jeg sende ønsket til i år. Finnes det en nyttårsfe? :klø: Jeg skal i alle fall tenne et stjerneskudd og tenke på dere på nyttårsaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4243 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg bare henger med uten og spørre engang... Thanx klemmer tilbake Mener å huske at jeg skrev deg opp på ønskelisten til julenissen ifjor (dumme julenissen, kan visst slutte å tro på ham...), så hvem skal jeg sende ønsket til i år. Finnes det en nyttårsfe? :klø: Jeg skal i alle fall tenne et stjerneskudd og tenke på dere på nyttårsaften Finnes helt sikkert nyttårsfe Tusen takk, vennen. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4244 Del Skrevet 15. november 2007 Hei hei. Ja, så sitter jeg her helt alene da.. Mannen er flere mil unna, og jeg har el.. Så sånn er det med den saken Det er jo en smule irriterende at jeg skal kjenne så godt hver gang jeg har el, jeg som ikke skulle ofre dette en tanke denne gangen. Må le litt og Vi får prøve oss litt i morgen når han kommer hjem, under har skjedd før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. november 2007 #4245 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kjenner det også alltid godt når jeg har EL, noe som er irriterende, for hva skal jeg med EL liksom? Jepp, dere må kose dere masse når mannen kommer hjem. Undrenes tid er ikke forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. november 2007 #4246 Del Skrevet 15. november 2007 Ikke kjenner jeg når jeg har EL, og ikke aner jeg når jeg får mensen. Jeg har faktisk ikke oversikt i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. november 2007 #4247 Del Skrevet 15. november 2007 Så kjedelig da Men på den annen side så slipper du også det lille håpet og forventningene som blir knust når mensen kommer... Det er så utrolig deprimerende hver gang Håper du koser deg alene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. november 2007 #4248 Del Skrevet 15. november 2007 :klø: Hva skjer'a??? Var da hundre prosent sikker på at jeg la inn melding til deg i går :klø: Kjipt med el og bortreist mann, men dere får ta det igjen i morgen Håper dere snart får den etterlentede positive testen, med eller uten hjelp Har nemlig bestemt at nå er det jaggu Liljens tur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. november 2007 #4249 Del Skrevet 15. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. november 2007 #4250 Del Skrevet 16. november 2007 Så kjedelig da Men på den annen side så slipper du også det lille håpet og forventningene som blir knust når mensen kommer... Det er så utrolig deprimerende hver gang Håper du koser deg alene da Det Eeyore skriver her er igrunnen veldig sant. Jeg slapper mer av nå som jeg vet at jeg ikke kan bli gravid faktisk, siden jeg slipper alle forventningene og skuffelsene hver eneste forbanna måned. Er jo en gedigen skuffelse at vi ikke får det til på egenhånd såklart, men jeg må jo bare akseptere det, og når man har gjort det så kan man på en måte senke skuldrene.. iallfall litt. Men når det nærmer seg forsøk så klatrer nok skuldrene opp til ørene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. november 2007 #4251 Del Skrevet 16. november 2007 Innom og litt på Liljen. Ha ei fin helg da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. november 2007 #4252 Del Skrevet 16. november 2007 Håper du får en fin helg,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. november 2007 #4253 Del Skrevet 16. november 2007 Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. november 2007 #4254 Del Skrevet 16. november 2007 God helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4255 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg kjenner det også alltid godt når jeg har EL, noe som er irriterende, for hva skal jeg med EL liksom? Jepp, dere må kose dere masse når mannen kommer hjem. Undrenes tid er ikke forbi! Ja, hva skal man egentlig med EL :klø: Tror nok undrenes tid er forbi her i gården ja. Ikke kjenner jeg når jeg har EL, og ikke aner jeg når jeg får mensen. Jeg har faktisk ikke oversikt i det hele tatt... Du er faktisk heldig syns jeg Så kjedelig da Men på den annen side så slipper du også det lille håpet og forventningene som blir knust når mensen kommer... Det er så utrolig deprimerende hver gang Håper du koser deg alene da Jeg tar dette faktisk mye bedre nå som jeg vet :klø: Hva skjer'a??? Var da hundre prosent sikker på at jeg la inn melding til deg i går :klø: Kjipt med el og bortreist mann, men dere får ta det igjen i morgen Håper dere snart får den etterlentede positive testen, med eller uten hjelp Har nemlig bestemt at nå er det jaggu Liljens tur også Håper snart og vi får en positiv test. Snille du, håper og det er vår tur snart.. klemmer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4256 Del Skrevet 17. november 2007 Det Eeyore skriver her er igrunnen veldig sant. Jeg slapper mer av nå som jeg vet at jeg ikke kan bli gravid faktisk, siden jeg slipper alle forventningene og skuffelsene hver eneste forbanna måned. Er jo en gedigen skuffelse at vi ikke får det til på egenhånd såklart, men jeg må jo bare akseptere det, og når man har gjort det så kan man på en måte senke skuldrene.. iallfall litt. Men når det nærmer seg forsøk så klatrer nok skuldrene opp til ørene igjen... Vi skal klare dette til slutt, Kylling, bare vent å se Positiv tenking! Innom og litt på Liljen. Ha ei fin helg da vennen Takk, takk, håper du får føde i helgen Håper du får en fin helg,vennen! Like så- Ha en god helg! thank u! God helg snuppa! takker takker. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. november 2007 #4257 Del Skrevet 17. november 2007 GOD MORGEN! Tar morgen her. Vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. november 2007 #4258 Del Skrevet 17. november 2007 Er du aldri på msn lenger vennen? Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. november 2007 #4259 Del Skrevet 17. november 2007 Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 19. november 2007 #4260 Del Skrevet 19. november 2007 Innom for å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå