Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Har send deg pm, Bippe :)

Snart ferdig med tanta for denne gangen. Spørs om det blir så mye prøving denne mnd pga mannen skal reise bort. Ja, ja, snart skjer det mere spennende saker i liljeheimen, så det går greit. :)

Ha en flott helg alle.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du også har en mann som reiser mye.. ikke lett å få alt til å klaffe da altså!! Godt å bli ferdig med tantebesøk så man kan fokusere på viktigere ting da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer enn du allerede vet, Annie :)

EL neste uke.... PP 22, det går mangen tanker igjennom hodet noen ganger. Aldri hadde jeg trodd det skulle ta så lang tid. Var så oppspillt i fjor vår, trodde at før jul i fjor skulle den iallefall sitte. Så feil man kan ta :ler: Nå sitter vi her, venter på at prøverørsprosessen skal starte.. Nei, livet er sannelig ikke lett av og til.

Jeg er likevell i den tro at det ordner seg til slutt, en må bare være tålmodig.

Hvis en går å tror at det ikke ordner seg, har en jo gitt opp, det kan man da ikke!!

Noen tanker på en helt vanlig lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å gi deg en stor :klem:

Huff, jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det er å gå å vente på noe godt så lenge, mange nedturer helt sikkert, og følelsesmessig berg-og dalbane som på en måte aldri tar slutt!

Håper du får en god helg, som du sier, vær tålmodig så vil det ordne seg på en eller annen måte tilslutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stor tro på at det snart ordner seg for dere og jeg!! Jeg er vel beviset på at alle kan få det til, hvis man bare er tålmodig nok ;) Jeg hadde heller aldri trodd det skulle gå så lang tid som det faktisk gjorde.. Men jeg syns det var godt å vite at noe skjedde ihvertfall. Bare det å vite at jeg hadde en legetime eller noe sånn var greit, for da hadde jeg noe å se frem til.

Krysser fingrene for dere :)

:klem:

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du også har en mann som reiser mye.. ikke lett å få alt til å klaffe da altså!! Godt å bli ferdig med tantebesøk så man kan fokusere på viktigere ting da :)

Nei, mannen min reiser nesten aldri med jobben..

Har bare lyst til å gi deg en stor :klem:

Huff, jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det er å gå å vente på noe godt så lenge, mange nedturer helt sikkert, og følelsesmessig berg-og dalbane som på en måte aldri tar slutt!

Håper du får en god helg, som du sier, vær tålmodig så vil det ordne seg på en eller annen måte tilslutt!

Håper og virkeli det ordner seg til slutt.. Er veldig lei dette her nå.. :sjenert:

Puster letta ut over at jeg vet alt :ler::klemmer:

:ler:

Jeg har stor tro på at det snart ordner seg for dere og jeg!! Jeg er vel beviset på at alle kan få det til, hvis man bare er tålmodig nok ;) Jeg hadde heller aldri trodd det skulle gå så lang tid som det faktisk gjorde.. Men jeg syns det var godt å vite at noe skjedde ihvertfall. Bare det å vite at jeg hadde en legetime eller noe sånn var greit, for da hadde jeg noe å se frem til.

Krysser fingrene for dere :)

:klem:

Tusen takk, capri! Håper du har rett, du er jo ett godt eksempel på at det ordner seg til slutt :)

Krysser fingre jeg også, og er helt sikker på at det ordner seg til slutt. :klemmer:

Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Imli :)

Søndag i dag.. Kaldt ute.

Har mistet troen på at vi skal klare å bli gravide på egenhånd. Håper bare at prøverør gir positive resultater.

Tenk hvis vi har en baby her om ett år?? Det hadde vært noe *drømmer* :)

Ha en flott søndag alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...