Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4201 Del Skrevet 2. november 2007 Vurderer å åpne ny dagbok under generell.. Skal bruke helga å tenke på det. Går å venter på mensen. Er IKKE gravid. Det er typisk når en vil den skal komme, så lar den vente på seg. Er møkklei prøving. Blir trist hver gang jeg tenker på det. God helg alle. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. november 2007 #4202 Del Skrevet 2. november 2007 Bare innom for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4203 Del Skrevet 2. november 2007 Tusen takk, mrs n. tilbake. Nå har jeg laget ny dagbok under generell. Sletter nok denne etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. november 2007 #4204 Del Skrevet 2. november 2007 Men du kan jo ikke slette den! Masse viktig dokumentasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. november 2007 #4205 Del Skrevet 2. november 2007 Det jeg har gjort er å stenge dagbøkene uten å slette den. Det kan jo du også gjøre. Ellers vil jeg benytte anledninga til å sende deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4206 Del Skrevet 3. november 2007 Den blir nok her en stund til ja Får se etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4207 Del Skrevet 3. november 2007 Hvor blir mensen av :klø: 15 dpo, negativ test.. Bruker å få mens 13 dpo.. Forstår ingenting.. Sikkert fordi jeg stresser med å ville ha den å bli ferdig med det.. God helg, fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 3. november 2007 #4208 Del Skrevet 3. november 2007 Har du veldig regelmessig syklus? Kan jo ikke alltid stole på disse testene fordi det kan vel sikkert være individuelt med disse hcg-nivåene og når de blir høye nok?! Håper du ikke får noen tante på besøk i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. november 2007 #4209 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Edit: Jeg må lære meg å lese nøyere før jeg poster. Endret 3. november 2007 av Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2007 #4210 Del Skrevet 3. november 2007 :klø: Håper virkelig ikke syklusene dine begynner å tulle seg til også... Ha en toppers helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4211 Del Skrevet 3. november 2007 Har du veldig regelmessig syklus? Kan jo ikke alltid stole på disse testene fordi det kan vel sikkert være individuelt med disse hcg-nivåene og når de blir høye nok?! Håper du ikke får noen tante på besøk i helgen Jeg har veldig regelmessig syklus ja.. Og testene er veldig negative.. :klø: Edit: Jeg må lære meg å lese nøyere før jeg poster. :klø: Håper virkelig ikke syklusene dine begynner å tulle seg til også... Ha en toppers helg vennen Tror nok bare jeg stresser litt med det nå siden jeg er så sikker på at jeg ikke er gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2007 #4212 Del Skrevet 3. november 2007 Slapp av. Stress ned. Ta deg en og kos deg med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4213 Del Skrevet 4. november 2007 Tanta kom i dag morges Endelig!! Jeg visste at hun kom denne gangen, så det var utrolig irriterende at den ikke gjorde. Nå har jeg skikkelig mensverk, så det blir nok 2 paracet tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #4214 Del Skrevet 4. november 2007 Tanta kom i dag morges Endelig!! Jeg visste at hun kom denne gangen, så det var utrolig irriterende at den ikke gjorde. Nå har jeg skikkelig mensverk, så det blir nok 2 paracet tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. november 2007 #4215 Del Skrevet 4. november 2007 Trodde aldri jeg skulle for at Liljen fikk tantebesøk... Men håper vikelig at det blir den siste Tenk hvor moro det hadde vært om dere slapp prøverør Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. november 2007 #4216 Del Skrevet 4. november 2007 Det er lenge siden du har for tanta ja Håper det går bedre med deg, og at du ikke har for ille mensverk Får forte meg inn i den andre dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #4217 Del Skrevet 5. november 2007 Tanta kom i dag morges Endelig!! Jeg visste at hun kom denne gangen, så det var utrolig irriterende at den ikke gjorde. Nå har jeg skikkelig mensverk, så det blir nok 2 paracet tenker jeg.. Du hopper for mensen da gitt Men bra at du tar det på den måten og at det betyr at alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 5. november 2007 #4218 Del Skrevet 5. november 2007 Lykke lykke til med prøverør! Vi har akkurat sendt søknad om prøverør, og regner med det er ca 6måneders ventetid. Spennende! Håper du oppdaterer dagboka di dersom det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4219 Del Skrevet 6. november 2007 klem tilbake Trodde aldri jeg skulle for at Liljen fikk tantebesøk... Men håper vikelig at det blir den siste Tenk hvor moro det hadde vært om dere slapp prøverør Søndags Ja, det håper jaggu jeg og, men på andre siden så tror jeg ikke det blir den siste nei.. Det hadde jo vært skikkelig morro om vi slapp prøverør, ingen tvil om det klem tilbake. Det er lenge siden du har for tanta ja Håper det går bedre med deg, og at du ikke har for ille mensverk Får forte meg inn i den andre dagboka Det var litt ille mensverk denne gangen, men har og kjent værre klem klem Du hopper for mensen da gitt Men bra at du tar det på den måten og at det betyr at alt er i orden Alt er i skjønneste orden så langt ja. Så godt som iallefall.. Lykke lykke til med prøverør! Vi har akkurat sendt søknad om prøverør, og regner med det er ca 6måneders ventetid. Spennende! Håper du oppdaterer dagboka di dersom det skjer noe! Det er utrolig spennende, håper ventetiden blir kortere for dere Skal nok oppdatere dagboka dersom det skjer noe spennende. Foreløbig venter vi på oppstart. til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2007 #4220 Del Skrevet 7. november 2007 Kan jeg også få et hint om den magiske datoen? Jeg er så nysgjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå