angelou Skrevet 1. november 2007 #4181 Del Skrevet 1. november 2007 Uffda, nå må du høre på legen da Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 1. november 2007 #4182 Del Skrevet 1. november 2007 håper du blir bedre snart, vennen.. Er ikke noe godt å gå sånn! Godt du har blitt sykemeldt da, så du slipper jobben oppi alt dette. kan jeg få lov til å vite dato også...? Bare hvis du vil, vennen. Masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. november 2007 #4183 Del Skrevet 1. november 2007 Tenker på dere. Skulle sende deg sms, men har glemt igjen mobilen hjemme... (har bare den nye som ligger til lading uten sim-kort ) Sender når jeg kommer hjem jeg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2007 #4184 Del Skrevet 1. november 2007 You are always in my mind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 1. november 2007 #4185 Del Skrevet 1. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 1. november 2007 #4186 Del Skrevet 1. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2007 #4187 Del Skrevet 1. november 2007 Tenker på deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. november 2007 #4188 Del Skrevet 1. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4189 Del Skrevet 2. november 2007 Er nestenklar for msn i kveld.... Det er den store TVkvelden vet du, men bonderomantikk og Greys... Kom deg til kiropraktor med en gang, og ikke løft noenting som legen sa! Håper det retter seg fort. Hvor lenge er du sykemeldt? Jeg er sykemeldt ut uka foreløbig Håper du kommer deg fort til kiroptaktor og får knekt opp igjen nakken Ha en fin dag Fikk knekket opp nakken, og kiropraktoren sa at det var faktisk virkelig ille.. Føler meg noe bedre nå ja God bedring, og håper virkelig dere lykkes på første forsøk, det hadde vært vel fortjent! Det hadde virkelig vært noe.. Innom og på. Får du til å lyde legens ordre? Jada, jeg har en som passer godt på her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4190 Del Skrevet 2. november 2007 Uffda, nå må du høre på legen da Liljen Jada, jeg skal høre på legen.. håper du blir bedre snart, vennen.. Er ikke noe godt å gå sånn! Godt du har blitt sykemeldt da, så du slipper jobben oppi alt dette. kan jeg få lov til å vite dato også...? Bare hvis du vil, vennen. Masse klemmer skal sende deg pm! Tenker på dere. Skulle sende deg sms, men har glemt igjen mobilen hjemme... (har bare den nye som ligger til lading uten sim-kort ) Sender når jeg kommer hjem jeg tenker jeg Fikk meldt litt med deg på sms i går You are always in my mind Du og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4191 Del Skrevet 2. november 2007 Tenker på deg vennen Store store tilbake til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #4192 Del Skrevet 2. november 2007 *spent* GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4193 Del Skrevet 2. november 2007 Sender deg en sms jeg, Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4194 Del Skrevet 2. november 2007 Nei, faen jeg har mista telefonnummeret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #4195 Del Skrevet 2. november 2007 Sender deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4196 Del Skrevet 2. november 2007 Tusen takk, snille du Telefonen min har vært på reprasjon... Dumme nokia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #4197 Del Skrevet 2. november 2007 SE er min venn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. november 2007 #4198 Del Skrevet 2. november 2007 Men kan de slette numre når du har den på reperasjon da? Med den nye jeg har kjøpt nå har jeg innstallert Nokia PC Suite på PC'n, sånn at jeg slipper de problemene jeg har nå flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 #4199 Del Skrevet 2. november 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4200 Del Skrevet 2. november 2007 Men kan de slette numre når du har den på reperasjon da? Med den nye jeg har kjøpt nå har jeg innstallert Nokia PC Suite på PC'n, sånn at jeg slipper de problemene jeg har nå flere ganger... Har egentlig det og på min pc, men glemte å oppdatere den før jeg sendte den.. men nå er alt i orden igjen :juhu: God helg! tusen takk. tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå