shatika Skrevet 28. oktober 2007 #4161 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg også er veldig spent på dato når dere skal i gang Håper du får en koselig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #4162 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 #4163 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvor lenge må du (dere?) gå på medisiner før forsøksdagen da? Skriver meg forøvrig på PM/SMS lista Håper du har hatt en fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. oktober 2007 #4164 Del Skrevet 28. oktober 2007 Takk for sms med info vennen Håper du har det bare bra, krysser fingrene for deg nå jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. oktober 2007 #4165 Del Skrevet 28. oktober 2007 *innom med livstegn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4166 Del Skrevet 28. oktober 2007 Skal svare dere alle i morgen. Skal legge meg nå etter en helt forferdelig arbeidshelg. !!! Er dødssliten Tusen takk, jenter, dere er fantastiske. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #4167 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sov godt snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. oktober 2007 #4168 Del Skrevet 29. oktober 2007 Håper du har fått hentet deg inn igjen etter arbeidshelgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. oktober 2007 #4169 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skriver meg forøvrig på PM/SMS lista Jeg og vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #4170 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og jeg *nysgjerrig* Håper det går bra for dere, det fortjener dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4171 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei igjen jenter. Da har jeg sendt pm til alle tror jeg. Si endelig fra hvis jeg har glemt noen, er litt surren i dag. Tatt en paralgin, har enda hodepine på 8 dagen. Skal til legen i morgen kl 11, fått beskjed om å ta det uansett til da. Kan uansett ikke skade med en paralgin om gangen hvis vi skulle ha superflaks at jeg kan være gravid nå. (sjansen er vell større for å vinne i lotto skulle jeg tro ) Du lurte på om jeg måtte gå på medisiner lenge, Eeyore. En går på nesespray (som regel) i 2-4 uker(kommer ann på), som regel i ca 20 dager. Dette for å nedregulerer kroppen, så begynner en på sprøyter i ca 9 til 12 dager. Eggløsningssprøyte 36 timer før uttak, innstett 2 dager etterpå. Det blir skummelt og spennende på en gang dette, jeg gleder meg mest til å bli ferdig skal jeg innrømme.. Nå er det kvelden på meg, er så trett for tiden. Skal ta meg en real dagbokrunde i morgen etter jeg har vært hos legen. store store store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. oktober 2007 #4172 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er så utrolig spennende det dere skal igjennom nå! Føler meg priviligert at jeg får ta del i det! Bra du skal til legen i morra. Hodepine er forferdelig slitsomt! Jeg har funnet ut at kombinasjonen paracet og ibux hjelper best. Styrken får du bli enig med legen om. Eller, du kan kanskje ikke ta sånne medisiner nå du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. oktober 2007 #4173 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sender varme tanker din vei Vennen Det er litt av en prøvelse dere må igjenom, men hva gjør man ikke for å bli foreldre... Håper virkelig dere lykkes på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4174 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er så utrolig spennende det dere skal igjennom nå! Føler meg priviligert at jeg får ta del i det! Bra du skal til legen i morra. Hodepine er forferdelig slitsomt! Jeg har funnet ut at kombinasjonen paracet og ibux hjelper best. Styrken får du bli enig med legen om. Eller, du kan kanskje ikke ta sånne medisiner nå du? Jeg får ikke ta ibux nei.. Legen sa i telefonen i dag at jeg skulle ta en paralgin om gangen, og det hjelper ganske bra Heldigvis. Så finner nok legen ut i morgen hva som feiler det hodet mitt.. Får ikke jobbe iallefall. Sender varme tanker din vei Vennen Det er litt av en prøvelse dere må igjenom, men hva gjør man ikke for å bli foreldre... Håper virkelig dere lykkes på første forsøk! Det håper virkeli vi og. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #4175 Del Skrevet 30. oktober 2007 God formiddag vennen! Hvordan gikk det hos legen? Hadde forresten sovna på sofaen når du plinga på msn i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4176 Del Skrevet 30. oktober 2007 God formiddag vennen! Hvordan gikk det hos legen? Hadde forresten sovna på sofaen når du plinga på msn i går God ettermiddag, snuppa Gikk bra hos legen, han har gitt meg total arbeidsforbud, ikke lov å løfte noe som er over en kilo osv.. Nakken har låst seg, og jeg er nesten ikke bevegelig i hodet. Fått beskjed om å ta det helt med ro, slappe godt av. Legen sa og at jeg måtte ta meg en tur til kiropraktor for å få knekka nakken og. Var helt nødvendig. kanskje msn i kveld? stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #4177 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er nestenklar for msn i kveld.... Det er den store TVkvelden vet du, men bonderomantikk og Greys... Kom deg til kiropraktor med en gang, og ikke løft noenting som legen sa! Håper det retter seg fort. Hvor lenge er du sykemeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2007 #4178 Del Skrevet 31. oktober 2007 Håper du kommer deg fort til kiroptaktor og får knekt opp igjen nakken Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. oktober 2007 #4179 Del Skrevet 31. oktober 2007 God bedring, og håper virkelig dere lykkes på første forsøk, det hadde vært vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #4180 Del Skrevet 31. oktober 2007 Innom og på. Får du til å lyde legens ordre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå