Liljen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4121 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei hei Holder ennå. Men i perioder, spesiellt på morgen og kveld, er jeg enormt røykesugen. Skal holde ut, må det.. For forsøket sin skyld, og den fremtidige graviditeten Er frisk, siste dag på penicilin og. Mannen har enda ett par dager igjen, men han hadde tross alt lungebetennelse da. Venter på takstmann.. refinansiering av lånet, men han har ikke kommet enda. Skal ringe å kjefte på han nå!! store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. oktober 2007 #4122 Del Skrevet 17. oktober 2007 Godt å se deg vennen Så flink du er med røyken Tenkt på forsøket og graviditet hver gang du er røyksugen, så klarer du nok å holde deg. Dette klarer dere!! Deilig å være frisk igjen også kan jeg tenke meg Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. oktober 2007 #4123 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så flink du er! Fortsett å stå på - dette klarer du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #4124 Del Skrevet 17. oktober 2007 Innom og oppdaterer meg og konstanterer at dere fortsatt er flinke!! Er kjempestolt av dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. oktober 2007 #4125 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå ligger "pakken" på pulten min, klar til å postes når jeg slutter ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. oktober 2007 #4126 Del Skrevet 17. oktober 2007 Aha.. Så ICSI er prøverør da? Er ikke så god på sånne forkortelser. Når skal dere ha det da? Er det bestemt dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. oktober 2007 #4127 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så flink du er med røyken! Kjempeflink! Dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. oktober 2007 #4128 Del Skrevet 18. oktober 2007 Innom med en oppmuntrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. oktober 2007 #4129 Del Skrevet 19. oktober 2007 God røykfri helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. oktober 2007 #4130 Del Skrevet 19. oktober 2007 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. oktober 2007 #4131 Del Skrevet 20. oktober 2007 God helg, Liljemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4132 Del Skrevet 20. oktober 2007 Godt å se deg vennen Så flink du er med røyken Tenkt på forsøket og graviditet hver gang du er røyksugen, så klarer du nok å holde deg. Dette klarer dere!! Deilig å være frisk igjen også kan jeg tenke meg Ha en fortsatt fin dag Kjempedeilig å være frisk igjen Fortsatt røykfri jeg Så flink du er! Fortsett å stå på - dette klarer du!!! I can do it!! Innom og oppdaterer meg og konstanterer at dere fortsatt er flinke!! Er kjempestolt av dere!!! Tusen takk, Annievennen. Ja, du vet hvor vanskeli det er å slutte å røyke.. Sanneli ikke lett. Nå ligger "pakken" på pulten min, klar til å postes når jeg slutter ikveld Pakke mottatt i dag :juhu: Tuuuuuuuuuuuuusen takk!! Aha.. Så ICSI er prøverør da? Er ikke så god på sånne forkortelser. Når skal dere ha det da? Er det bestemt dato? Icsi er prøverør ja, men det er flere måter å befrukte ett egg, dette er en av dem. Vi skal ha det i løpet av noen få måneder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4133 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så flink du er med røyken! Kjempeflink! Dette klarer du Ja, dette må jeg bare klare.. Det hjelper sånn å tenke at jeg bare ikke har røyka på 11 dager, ikke at jeg har slutta. Får helt hetta av det Innom med en oppmuntrings Takk, takk, snille du God røykfri helg Tusen takk God helg!! Thank you. God helg, Liljemor! Tusen takk, kyllingmor. store tilbake til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. oktober 2007 #4134 Del Skrevet 20. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4135 Del Skrevet 20. oktober 2007 Aaaahhh, endelig helg!! :juhu: Fri til tirsdag og alt er bra. Skal på fest i kveld, og vi gleder oss. Blir spennende med røykinga da Anyway må jeg være røyfri likevel, for vi skal snart i gang med store saker og ting Ha en strålende helg store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. oktober 2007 #4136 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har dere fått dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. oktober 2007 #4137 Del Skrevet 20. oktober 2007 Innom med en midt på natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. oktober 2007 #4138 Del Skrevet 21. oktober 2007 Icsi er prøverør ja, men det er flere måter å befrukte ett egg, dette er en av dem. Vi skal ha det i løpet av noen få måneder nå. Så fint da. Er det lang ventetid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. oktober 2007 #4139 Del Skrevet 21. oktober 2007 Håper dere hadde det gøy i går, og at du holdt deg røykfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 #4140 Del Skrevet 21. oktober 2007 Regner med at det var artig igår, siden du ikke har vært her igår Håper det gikk bra med røykinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå