Liljen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4081 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tanta kom til kvelden den.. Litt lei meg nå, men det går nok over. Skal legge meg tidli, er slett ikke i form nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. oktober 2007 #4082 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. oktober 2007 #4083 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tanta kom til kvelden den.. Litt lei meg nå, men det går nok over. Skal legge meg tidli, er slett ikke i form nei. Kjente at jeg bygde opp forventning på forrige siden og datt brått ned igjen... Er lei på deres vegne, og krysser fingrene for at det klaffer snart!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. oktober 2007 #4084 Del Skrevet 8. oktober 2007 Æsj, og så igår som alt virket så positivt Dårlig gjort at alt kan snu seg sånn på 5-minutter. Håper du og mannen tar godt vare på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. oktober 2007 #4085 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mange trøsteklemmer til deg Liljenvennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. oktober 2007 #4086 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dustetante. Men hold motet oppe, lille venn. Dere får god hjelp, og da sitter nok snart den lille spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 8. oktober 2007 #4087 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det nå dere skal til forsamtale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4088 Del Skrevet 8. oktober 2007 I dag har vi blitt syke.. Begge 2. Nesten 40 i feber på oss begge. Kommer inn i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 9. oktober 2007 #4089 Del Skrevet 9. oktober 2007 Huff da, ikke noe gøy å være syk. Håper du blir fort frisk. Goood bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #4090 Del Skrevet 9. oktober 2007 I dag har vi blitt syke.. Begge 2. Nesten 40 i feber på oss begge. Kommer inn i morgen. Hvordan er formen i dag vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. oktober 2007 #4091 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper formen er bedre idag vennen Også så dumt med tanta da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2007 #4092 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan går det med deg vennen? Tenker masse på deg Vil du forresten at jeg skal sende deg de testene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 9. oktober 2007 #4093 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så kjedelig å være syk da God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4094 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei. Formen er den samme. Syk, høy feber. Jeg har influensa, mannen har lungebetennelse. Har ikke hatt feber siden barneskolen tror jeg, ikke sånn.. Eeyore: Du vil ikke spare testene til nestemann da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4095 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, feberen på mannen holder stand på høy enda den. Ser dårli ut for forsøket vårt dette siden høy feber griller det meste han har av soldater.. Men men, vi får ta det som det kommer. Må tenke positivt, skulle forsøket bli utsatt, kan jeg iallefall drikke aquavitt i jula Nå skal jeg ta meg en etterlengtet dusj, kanskje skifte på senga (hvis jeg orker), få ut noe av feber og svette fra soverommet. Ha en flott dag store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. oktober 2007 #4096 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så dumt at dere ble syke nå da. Men det kan man desverre ikke styre selv. Håper det går fort over. Imponert over at du klarer å se det positive i at det kan spøke for første forsøket deres. Nå syns jeg du skal slappe av og kose deg, og bli frisk, men skjønner godt at du vil skifte på senga ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2007 #4097 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal det bare være motgang for dere? Veldig bra at dere holder humøre opp i denne situasjonen. Dette er jo en prøvelse for deres forhold også som jeg tror bringer deg og mannen enda nærmere hverandre. Og det er jo ikke så dumt "Sykesenger" er skikkelig æsj når man begynner å bli frisk ja God bedring Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 10. oktober 2007 #4098 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ikke noe artig å bli såå syk da Får håpe det bedrer seg fort nå og at forsøket deres kan gå som normalt Goood bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4099 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så dumt at dere ble syke nå da. Men det kan man desverre ikke styre selv. Håper det går fort over. Imponert over at du klarer å se det positive i at det kan spøke for første forsøket deres. Nå syns jeg du skal slappe av og kose deg, og bli frisk, men skjønner godt at du vil skifte på senga ja Vi er nødt å tenke positivt.. Ellers synker vi rett ned i kjelleren begge 2. Skiftet på sengen, så nå skal det bli deilig å legge seg Skal det bare være motgang for dere? Veldig bra at dere holder humøre opp i denne situasjonen. Dette er jo en prøvelse for deres forhold også som jeg tror bringer deg og mannen enda nærmere hverandre. Og det er jo ikke så dumt "Sykesenger" er skikkelig æsj når man begynner å bli frisk ja God bedring Vennen Ser ut som om det skal bare være motgang, prøver å tenke at etter mye motgang kommer en stor oppoverbakke. Håper det gjelder barnløshet og.. Vi har bare kommet nærmere og nærmere hverandre, og det er jo positivt Ikke noe artig å bli såå syk da Får håpe det bedrer seg fort nå og at forsøket deres kan gå som normalt Goood bedring vennen Han har fortsatt feber, men den er ikke så høy lenger. Heldigvis. Det ordner seg nok.. Til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. oktober 2007 #4100 Del Skrevet 10. oktober 2007 Alt ordner seg for snille piker. Og det er jo du Håper dere blir friske i en fei! Ikke noe er mere slitsomt enn nettopp det å være syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå