Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Tanta kom til kvelden den.. :tristbla: Litt lei meg nå, men det går nok over.

Skal legge meg tidli, er slett ikke i form nei.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanta kom til kvelden den.. :tristbla: Litt lei meg nå, men det går nok over.

Skal legge meg tidli, er slett ikke i form nei.

Kjente at jeg bygde opp forventning på forrige siden og datt brått ned igjen... Er lei på deres vegne, og krysser fingrene for at det klaffer snart!!!!! :troest::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, og så igår som alt virket så positivt :kose:

Dårlig gjort at alt kan snu seg sånn på 5-minutter. Håper du og mannen tar godt vare på hverandre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi blitt syke.. Begge 2. Nesten 40 i feber på oss begge.

Kommer inn i morgen.

Hvordan er formen i dag vennen? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

Formen er den samme. Syk, høy feber. Jeg har influensa, mannen har lungebetennelse.

Har ikke hatt feber siden barneskolen tror jeg, ikke sånn..

Eeyore: Du vil ikke spare testene til nestemann da?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, feberen på mannen holder stand på høy enda den. Ser dårli ut for forsøket vårt dette siden høy feber griller det meste han har av soldater.. Men men, vi får ta det som det kommer.

Må tenke positivt, skulle forsøket bli utsatt, kan jeg iallefall drikke aquavitt i jula :ler:

Nå skal jeg ta meg en etterlengtet dusj, kanskje skifte på senga (hvis jeg orker), få ut noe av feber og svette fra soverommet.

Ha en flott dag

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at dere ble syke nå da. Men det kan man desverre ikke styre selv. Håper det går fort over. :klemmer:

Imponert over at du klarer å se det positive i at det kan spøke for første forsøket deres.

Nå syns jeg du skal slappe av og kose deg, og bli frisk, men skjønner godt at du vil skifte på senga ja :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det bare være motgang for dere? :tristbla:

Veldig bra at dere holder humøre opp i denne situasjonen. Dette er jo en prøvelse for deres forhold også som jeg tror bringer deg og mannen enda nærmere hverandre. Og det er jo ikke så dumt ;)

"Sykesenger" er skikkelig æsj når man begynner å bli frisk ja :ler:

God bedring Vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe artig å bli såå syk da :tristbla: Får håpe det bedrer seg fort nå og at forsøket deres kan gå som normalt :klemmer::klemmer:

Goood bedring vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at dere ble syke nå da. Men det kan man desverre ikke styre selv. Håper det går fort over. :klemmer:

Imponert over at du klarer å se det positive i at det kan spøke for første forsøket deres.

Nå syns jeg du skal slappe av og kose deg, og bli frisk, men skjønner godt at du vil skifte på senga ja :klemmer:

Vi er nødt å tenke positivt.. Ellers synker vi rett ned i kjelleren begge 2.

Skiftet på sengen, så nå skal det bli deilig å legge seg :)

Skal det bare være motgang for dere? :tristbla:

Veldig bra at dere holder humøre opp i denne situasjonen. Dette er jo en prøvelse for deres forhold også som jeg tror bringer deg og mannen enda nærmere hverandre. Og det er jo ikke så dumt ;)

"Sykesenger" er skikkelig æsj når man begynner å bli frisk ja :ler:

God bedring Vennen :klem:

Ser ut som om det skal bare være motgang, prøver å tenke at etter mye motgang kommer en stor oppoverbakke. Håper det gjelder barnløshet og..

Vi har bare kommet nærmere og nærmere hverandre, og det er jo positivt :)

Ikke noe artig å bli såå syk da :tristbla: Får håpe det bedrer seg fort nå og at forsøket deres kan gå som normalt :klemmer::klemmer:

Goood bedring vennen :klemmer:

Han har fortsatt feber, men den er ikke så høy lenger. Heldigvis.

Det ordner seg nok.. Til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ordner seg for snille piker. Og det er jo du :klemmer:

Håper dere blir friske i en fei! Ikke noe er mere slitsomt enn nettopp det å være syk. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...