Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og når jeg endelig kom meg på msn, så var du borte... Men det blir kos imorgen da, gleder meg :)

Du får passe på å sitte når du tester da :fnise:

Var kjempekos med sjokoladepuddingfest.Takk for dere ventet på meg. :)

Bklager at jeg ikke har vært innom her på en stund.. Mye tanker og planlegging ang flytting gjør at jeg blir nok borte en liten stund. :)

Håper alt er bra med deg, selv om du har en vond rygg.. :kose:

Ha en fin fin dag, vennen. :)

:klemmer:

Pass på din rygg og oppi all flyttinga :)

Er det IKM i morgen??

Håper du sender meg sms eller ringer hvis den er positiv, for jeg vet ikke når jeg rekker innom KG for tida.

Bra og høre at ryggen er bra, og at humøret er på topp, det er viktig det :)

Masse :klemmer: fra meg som nok er litt i ammetåka for tida :ler:

IKM er mandag;) Skal sms'e deg eller ringe hvis vi får fantastiske nyheter. :)

Her var det spenning til å ta og føle på!

Må visst komme innom her oftere... :)

Håper du har det bra!

Så koseli å høre fra deg :) Må nok ta meg en tur inn til deg og å se hvordan dere har det. :)

I forhold til lista di er jeg gravid... :hoho: Har mange av de symptomene, men de er jeg født med... :fnise:

Og for ordens skyld - Jeg er IKKE gravid!!

:ler: Ikke? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god helg! :klemmer:

GOD HELG SNUPPA!!! :klemmer:

God helg! :klemmer:

Ha en fin helg :klemmer:

God helg :klemmer:

God helg vennen :klemmer:

Takk takk, og god helg til dere og.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Nå har endelig mannen og helg. OG han ligger å sover allerede :ler:

I morgen skal vi ha fest her. Skal feire mannens bursdag litt. Jeg er da 12 dpo, er det ikke litt tidli å teste kanskje? Må nok ta en for sikkerhets skyld, en vet jo aldri, men det er heller tvilsomt at det skal klaffe nå, når det ikke har gjort det i de 19 andre periodene.. :sjenert: Ingen symptomer heller, borsett fra at mannen min kommenterte jeg lukta så metall i munnen i går :hakeslepp: Sikkert ingenting annet enn litt dårli ånde :ler:

Nå skal jeg gå å ta litt sol, så skal jeg svare alle dere siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og det samme til deg, Shatika :klemmer:

Tok en test i dag, og den var selvsagt som alle de andre million testene, negativ..

Tar det med ro i alkoholen likevel i dag, for en vet jo aldri.. Er på dag 28 i dag, og har faktisk aldri hatt så lang syklus før :juhu: Det gleeeder meg, for jeg var så bekymret siden syklusene mine ble kortere og kortere en stund.. Helt ned på 24 dager var jeg...

Det som og er positivt, er at det ser ut som homepatmedisinene virker. Endometriosen virker å ha forsvunnet. Smertene er nesten borte, sekretet er PERFEKT!!, og jeg har fått lengre syklus :juhu: Det er lov å juble for, gravid eller ei. Da er jeg iallefall klar til prøverørsforsøk!!

Ha en flott helg, det skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :hoppe: Men når syklusene dine har blitt korter er det da EL som har forskjøvet seg eller har lutealfasen blitt kortere?

Trodde endomitrose måtte opereres bort jeg...?

Ha en strålende bursdagsfeiring i helgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at homepatmedisinene ser ut til å fungere :hoppe::hoppe: Jeg har stor tro på at sånne alternative ting kan hjelpe :tommelsmil:

Håper du får en finfin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :hoppe: Men når syklusene dine har blitt korter er det da EL som har forskjøvet seg eller har lutealfasen blitt kortere?

Trodde endomitrose måtte opereres bort jeg...?

Ha en strålende bursdagsfeiring i helgen :klemmer:

I de fleste tilfeller må endometriose opereres ja, men i mitt tilfelle der de ikke så noe på kvinneklinikken, men homepaten påstår at jeg hadde snev av det, så fikk vi det bort med medisin :hoppe:

EL har forskjøvet seg fra dag 11 til dag 16, lutefasen er like lang :)

:juhu: for bedring!! :klemmer: Kos dere i dag!!

Ja ikke sant :juhu:

Så flott at homepatmedisinene ser ut til å fungere :hoppe::hoppe: Jeg har stor tro på at sånne alternative ting kan hjelpe :tommelsmil:

Håper du får en finfin søndag :klemmer:

Jeg har og blitt overbevist på alternativ medisin i barnløshet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, i dag er skikkelig sløvedag her i huset. Hadde folk her i går, masse søsken, og gode venner. Kjempegøy var det, og sitter igjen med gofølelse :)

Ellers 13 dpo i dag, og ingen tante.

Er spent denne gangen, innrømmer det..

Kryss fingrene for at tanta holder seg borte og at vi har en bitteliten smule flaks, FOR EN GANGS SKYLD!!

Symptomer i dag; mensverk, vondt i ryggen, trett, hodepine, ømme pupper! (som jeg aldri har), kramper..

Så enten kommer tanta til kvelden, ellers så vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du var på msn i sted, men når jeg skulle sende deg ei melding så var du borte :(

Blir spennende å se i morgen da, hva som skjer. Krysser fingra for deg jeg hvertfall!

Og så er det vel ikke så lenge til dere skal på forsamtale heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å chatte med deg istad, selv om det ble litt brå slutt for meg... Sambo bare bråbestemte seg, så da måtte jeg bare henge på.

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...