Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

:ler: De er kule de der mennene våre. :rødme:

Forbud mot jobbingen.. :sjenert: 12 prosent sykemeldte på jobben for tiden, så her kan vi jobbe alt vi orker med overtid. Jeg orker ikke mer enn jeg allerede gjør da, selv om enda mer penger må til for å finansiere 3 forsøk. Det er vell slik at en må legge ut for alt før en får noe igjen (eller noe slikt.. ) Er ikke sikker, men best å være forberedt.

Vil at november skal være nå :kjefte: Er drittlei prøving, temping, testing og slikt..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen :):klemmer:

kan jeg spørre hvor mye sånn koster? du kan gjerne sende på pm altså. er bare litt nyskjerrig.. :sjenert:

Klart du kan spørre hvor mye det koster.

Koster 15000 i egenandel for medisiner pluss 1500 for hvert forsøk. En må jo legge ut for medisinene før en får igjen penger, jeg har ikke helt oversikten hvor mye vi egentli må ut med, kan gå langt over 15 iallefall. Kommer an på hvor mangen forsøk vi må ha.

Håper det klaffer på første jeg.. . :sjenert: En dag må vell vi og ha litt flaks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Skjønner godt at du gleder deg til ferie nå ja, med all den jobbinga du driver med for tida :klem:

Litt misunnelig på dere da, som skal til sol og varme, men vi får ta en tur en annen gang når lille snupp har blitt litt større.

Håper du får en knallfin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 15 000,- i egenandel for hvert forsøk? Trodde det var til sammen jeg... Så dere satser på ett forsøk først, istedenfor å kjøpe en pakke?

Håper så inderlig at det går deres vei nå altså vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15000 i egenandel for medisiner er for alle ja. Mener å ha hørt at det går ca 10.000 i medisiner per forsøk, men at man også kan få medisiner som går utenfor egenandelen (men det er visst sjelden da)

Sorry kuppet ;)

:klemmer: til Liljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er mye penger, synes jeg ikke det er så alt for ille. Ikke med tanke på hvor mye glede man kan få ut av det :)

Gleder meg så masse på dine vegne, vennen.. Gleder meg til november :) :)

:klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Skjønner godt at du gleder deg til ferie nå ja, med all den jobbinga du driver med for tida :klem:

Litt misunnelig på dere da, som skal til sol og varme, men vi får ta en tur en annen gang når lille snupp har blitt litt større.

Håper du får en knallfin da :)

Så koseli å høre fra deg igjen :) Veeldig mye jobbing på meg for tiden, men nå er det bare en uke til ferie. Skal bli herli med sol og sommer, lade batteriene til vinteren. Det kan trenges :)

Er det 15 000,- i egenandel for hvert forsøk? Trodde det var til sammen jeg... Så dere satser på ett forsøk først, istedenfor å kjøpe en pakke?

Håper så inderlig at det går deres vei nå altså vennen :klemmer:

Syns Toblerone svarte godt i innlegget nedenfor :)

15000 i egenandel for medisiner er for alle ja. Mener å ha hørt at det går ca 10.000 i medisiner per forsøk, men at man også kan få medisiner som går utenfor egenandelen (men det er visst sjelden da)

Sorry kuppet ;)

:klemmer: til Liljen!

Stemmer dette. 15000 er total egenandel for alle forsøkene. En må legge ut for medisinene før en får igjen penger og, det var det jeg mente. Kan ikke helt ordlegge meg riktig av og til :ler: takk for du svarte :)

Selv om det er mye penger, synes jeg ikke det er så alt for ille. Ikke med tanke på hvor mye glede man kan få ut av det :)

Gleder meg så masse på dine vegne, vennen.. Gleder meg til november :) :)

:klemmer::klem:

Tenker ikke på pengene, det er helt klart verd det. For en pakke med 3 forsøk i Danmark f.eks. ligger på rundt 35000. Så vi sparer litt penger med å gå offentlig først :)

:klemmer: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer:

Så koseli å se deg her :) Dilla på Fitz jeg.. :sjenert: Forbaska level 21.. Mannen klikker snart på den levelen :skratte:

Ha en god helg :klemmer:

God helg til deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som får innlegg nr 4000 i dagboka mi :klø:

Snart 200 sider og. Herregud som tiden går.

Lurer litt på å åpne ny dagbok når november kommer.. Blanke ark, og nye muligheter og sånn :)

6 dager til ferie og 1 uke til mannen har bursdag forresten :juhu: Det blir morsomt det!! Noe å se frem til liker vi :Nikke:

Var i banken i går og bestillte ny takst på huset. De kommer nok i løpet av neste uke tenker jeg. Har en hel del rydding foran meg. Bankdama rådet oss til å pynte litt, finne en "rød" trå i alt, så jeg tenkte å handle nye gardiner, duker og lys. La det gå litt i bruntoner siden det er høst, og alt annet her i huset går litt i brunt og høstfarger. Det tror jeg blir bra :tommelsmil:

Har det med å prate litt i søvne av og til. Her en natt jeg var stuuuptrøtt, hadde jeg sagt til mannen (for å få han til å holde munn antageligvis :ler: ) ; Elsker deg og alt det der. God natt!!

:skratte: Snakk om å være bitchy.

Nei nå skal jeg se litt på tv faktisk. Jobb om 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du sa jo at du elsket ham da :fnise:

Spennende med takst. Håper den blir bra, men dere skal ikke selge?

Men å pynte skulle da ikke ha noe å si for taksten? :klø: Den skal jo kun gå på huset og det tekniske.

Håper du får kost deg litt i helgen til tross for jobbing :klemmer:

Når drar dere på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseli å se deg her :) Dilla på Fitz jeg.. :sjenert: Forbaska level 21.. Mannen klikker snart på den levelen :skratte:

:ler: Jeg måtte begynne på nytt igjen,og nå står jeg fast på level 20 :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det med å prate litt i søvne av og til. Her en natt jeg var stuuuptrøtt, hadde jeg sagt til mannen (for å få han til å holde munn antageligvis :ler: ) ; Elsker deg og alt det der. God natt!!

:skratte: Snakk om å være bitchy.

Nei nå skal jeg se litt på tv faktisk. Jobb om 2 timer.

:hoho: Syns vel jeg hører deg!! :skratte:

:ler:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men du sa jo at du elsket ham da :fnise:

Spennende med takst. Håper den blir bra, men dere skal ikke selge?

Men å pynte skulle da ikke ha noe å si for taksten? :klø: Den skal jo kun gå på huset og det tekniske.

Håper du får kost deg litt i helgen til tross for jobbing :klemmer:

Når drar dere på ferie?

Jo, jeg sa jo det. Han bare ler av meg, heldigvis :ler:

Vi skal ha ny takst for å refinansiere lånet. Har pusset opp en hel egtasje siden sist takst, så vi eier nok mer enn det står på papiret tenker jeg ;) Bankdama sa at hvis en gjorde litt fint inne, gjennomført med lys og greier, blomster på bordet, så kunne det imponere takstmannen. Så da gjør vi det. Rydding må til uansett siden mannen har bursdag. :)

Forbanna level 20 :fnise: og level 12 stod jeg fast på leeeeenge..

:hoho: Syns vel jeg hører deg!! :skratte:

:ler:

Ja, du ler du, men gråten tar meg :skratte: Har du klart level 21??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna level 20 :fnise: og level 12 stod jeg fast på leeeeenge..

Ja, du ler du, men gråten tar meg :skratte: Har du klart level 21??

Level 21 er umulig!! :sur:

Har du en fin helg vennen? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du måttet vente før du starter med prøverør etter at søknaden var sendt?

Jeg skal til gynekologen i slutten av oktober. Håper på å få sendt prøverør søknad da. Både jeg og mannen er blitt testet, og de finner ikke noe gale på noen av oss..... så forstår ikke hvorfor ingenting skjer!!!! Har jo prøvd i 16 mnd nå... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...