Liljen Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3921 Del Skrevet 5. september 2007 håper du har det fint, selv om du jobber masse.. Jeg har det bra Heisann snuppedupp! Tudelutt tilbake håper det går bra med solstråla!!! Går ganske bra Ønsker deg en strålende mandag, og håper det blir litt mindre jobbing på deg denne uken Blir nok ikke mindre jobbing nei.. skal forklare hvorfor nedenfor Hallo, vennen! Hvordan står det til der oppe hos dere? Her i sør er alt bra, men akk så trøtt jeg er! Her oppe er det bare bra. Trøtt du ja, huff, men håper det bedrer seg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3922 Del Skrevet 5. september 2007 Hei hei, alle. Og tusen takk for koselige hilsener. Jeg tar dagbokrunden etter jobb i morgen, for jeg vil legge meg nå å se csi i sengen Tidli jobb i morgen. Jobber en del overtid nå både meg og mannen. Vi sparer penger til prøverørsforsøket, så jeg tenker på det når jeg er sliten. Bruker å hjelpe. Har finansiert hele greia med overtidspenger snart Denne gangen ser det ut som jeg får 28 dagers syklus igjen Jeg er kjempeglad for det, for sist ble det bare 25. Ingen symptomer bortsett fra at jeg har halsbrann og er forferdeli trett, men det kan jo komme av andre årsaker. Har ingen som helst forhåpninger iallefall, og det er kanskje like greit. Ellers 14 dager til 10 dager ferie :juhu: Gleder meg. !! Ingen fridager før det faktisk, men noen av vaktene er ganske bra da. Gir gode penger til babyprosjektet vårt det Ha en flott kveld. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 6. september 2007 #3923 Del Skrevet 6. september 2007 Så flinke dere er!! Og tenk, nå er det allerede september. Tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. september 2007 #3924 Del Skrevet 6. september 2007 Så lure dere er som sparer penger til prøverørsforsøket. Det burde kanskje vi også starte med nå. Bare synd at ikke jeg kan jobbe overtid i mitt yrke! Jaja, vi skal nok klare å betale for oss.. Jaja, tenk at dette skulle bli vår skjebne, Liljen. Det hadde vi nok ikke trodd for ett år siden... Håper det går raskt for oss slik at vi evt. kan gå gravide samtidig. Det hadde vært noe det. Skal bli spennende å følge hverandre iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2007 #3925 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Nå må dere ikke slite dere helt ut da Men det går nok greiere å jobbe mye når det er til eget formål, og det er en så stor gulrot i enden. Og så deilig med ferie snart da. Skal dere til varmere strøk igjen? Kjempekoselig å høre fra deg igjen. Har savnet deg... Og jeg krysser armer og bein for at det er en god grunn til halsbrann og tretthet Når er IKM? Masse Endret 6. september 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3926 Del Skrevet 6. september 2007 Så flinke dere er!! Og tenk, nå er det allerede september. Tiden går fort! Ja, tiden går heldigvis fort Så lure dere er som sparer penger til prøverørsforsøket. Det burde kanskje vi også starte med nå. Bare synd at ikke jeg kan jobbe overtid i mitt yrke! Jaja, vi skal nok klare å betale for oss.. Jaja, tenk at dette skulle bli vår skjebne, Liljen. Det hadde vi nok ikke trodd for ett år siden... Håper det går raskt for oss slik at vi evt. kan gå gravide samtidig. Det hadde vært noe det. Skal bli spennende å følge hverandre iallfall! Nei, dette hadde jeg virkeli ikke trodd for ett år siden. Men nå skjer det saker og ting for oss begge, og jeg har stor tro på at vi går gravide sammen neste år. Blir spennende å dele erfaringer, sorger og gleder Dette skal vi klare, Kylling !! Nå må dere ikke slite dere helt ut da Men det går nok greiere å jobbe mye når det er til eget formål, og det er en så stor gulrot i enden. Og så deilig med ferie snart da. Skal dere til varmere strøk igjen? Kjempekoselig å høre fra deg igjen. Har savnet deg... Og jeg krysser armer og bein for at det er en god grunn til halsbrann og tretthet Når er IKM? Masse Blir ganske rørt jeg når jeg hører jeg er savnet. Jobber helt sykt mye, og blir supersliten, men det går greit. Vi skal til varmere strøk igjen, bare en uke, men veldig herli for det. Sommeren her i Norge er helt tragisk.. IKM er på lørdag eller søndag. Har ikke helt kontrollen. Ja, tenk hvis vi skulle hatt så flaks, ganske usannsynlig er det iallefall. Men er lov å håpe uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2007 #3927 Del Skrevet 6. september 2007 Bare innom pg litt på deg nå som du er her Må aldri miste håpet, selv om det ser håpløst ut noen ganger. Hva skulle vi ha levd for da? Hvordan går det med røykeslutten forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2007 #3928 Del Skrevet 6. september 2007 Varmere strøk? Så deilig. Godt å få ladet batteriene litt. Men ikke slit deg ut med jobb i forkant, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3929 Del Skrevet 6. september 2007 Bare innom pg litt på deg nå som du er her Må aldri miste håpet, selv om det ser håpløst ut noen ganger. Hva skulle vi ha levd for da? Hvordan går det med røykeslutten forresten? Nei, hva skulle vi ha levd for da.. Jeg slutter aldri å håpe selv om 19 prøveperioder tar litt på.. Røykeslutt?? Har ikke helt klart det vell.. Men er nede i 3-4 til dagen. Må motivere meg opp på ny. Varmere strøk? Så deilig. Godt å få ladet batteriene litt. Men ikke slit deg ut med jobb i forkant, da. Skikkeli godt å få ladet batteriene før November. Skal love deg at jeg er nok halvdød før ferien. Mye jobb!! men sånt blir det penger av til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3930 Del Skrevet 6. september 2007 Hei hei. Endelig fikk jeg tid til en aldri så liten dagbokrunde. Mannen og jeg er for en gangs skyld hjemme samtidig, så nå skal vi ha litt kvalitetstid med middag og prat Han jobber og litt ekstra, så jeg er virkeli glad vi har fri familie abonnement på telefonen Jeg er trett, selv om arbeidsdagen var kort (7 timer), jeg sov 8 timer i natt , men halsbrannen har gitt seg. Jeg klør som vanlig i fingrene etter å teste, men denne gangen skal jeg holde meg. Kan røpe at tempen har ikke sunket som den bruker på 11 dpo!! Men det kan være tilfeldig. Håper alle får en strålende kveld store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 6. september 2007 #3931 Del Skrevet 6. september 2007 oi oi!! er jo spennende da Hvor skal dere på ferie da? Og: jeg vil fortsatt være med i kofferten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. september 2007 #3932 Del Skrevet 6. september 2007 Hvordan går det med røykeslutten forresten? Hun har vært sladris for Impala jo. Kan ikke slutta da... Krysser fingrene for dere snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. september 2007 #3933 Del Skrevet 6. september 2007 Innom og oppdaterer meg. Og si fra om du har plass til en liten frosk i kofferten også. Vil ha sol og varme jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 6. september 2007 #3934 Del Skrevet 6. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2007 #3935 Del Skrevet 7. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. september 2007 #3936 Del Skrevet 7. september 2007 Hei snuppa. IKM i helga ja! Spennende.. Hadde jo vært fantastisk om det likevel hadde klaffet for dere på naturlig måte. 3-4 røyk om dagen er lite da.. Hvor mange sigaretter har du vært oppe i før? Jeg har ikke røyket siden mandag, og jeg har ikke hatt særlig lyst på engang. Eller, jeg har kjent suget, men lungene mine er litt rare etter lap`en, så jeg tør ikke røyke. Like greit. Hvis jeg klarer det så kan jeg jo prøve å benytte denne sjansen til å slutte helt... Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2007 #3937 Del Skrevet 7. september 2007 Innom for å ønske deg en god helg Håper du får tid til å kose deg litt med mannen også, og ikke bare jobbe. Og så er jeg kjempeklar for SMS dersom det blir noen fantastiske nyheter i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. september 2007 #3938 Del Skrevet 8. september 2007 Hei vennen Og tusen takk for glimrende sladring Høres slitsomt ut med all jobbinga, men det er jo kjempelurt å spare pengene til prøverørsforsøkene, hvis dere trenger de da. Syns det er så spennende at tempen ikke har sunket jeg altså :juhu: Du må love å sende meg sms hvis det er gode nyheter ja Håper dere får en knallfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. september 2007 #3939 Del Skrevet 8. september 2007 BABE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3940 Del Skrevet 9. september 2007 Hei hei Bare innom en kjapp etter nattskiftet.. Er nå kan en trygt si, men det ble gode penger i prøverørskassa vår nå Har jo pusset opp en hel etasje her hjemme, i tillegg til lekkasje i varmtvannsberederen som spredte seg til 5 rom nede, så vi har vell stort sett brukt det meste av pengene på slikt. Men nå er hele forsøket finansiert i overtidspenger :juhu: Ang. temp.. Den sank litt i dag, men er fortsatt over coverline. Har ikke store troen på klaff nei, så jeg er forberedt. Ikke noe sure miner denne gangen, skal faktisk bli greit å komme over i pp 20 nå. Vi gir som sagt aldri opp. Skal skrive litt mer i morgen. store til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå