Impala Skrevet 26. august 2007 #3881 Del Skrevet 26. august 2007 Hvor har det blitt av deg Vennen? Savner deg Hun er på tur i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3882 Del Skrevet 26. august 2007 GRATULERER SÅ MYE MED 2 ÅRS BRYLLUPSDAG!!!!!!!!!! Og så bra at ryggen er bedre!! Måtte den blå bølgen skylle over oss alle Takk for gratulasjon for at ryggen er bedre. Håper den blå bølgen slår over deg.... Gratulerer med bryluppsdag. :rødme: :rødme: Takk takk Gratulerer så mye med bryllupsdag Og veldig bra at ryggen er bedre da. Og klart dere kan få det til etter 19 pp Vi fikk det tross alt til (nesten helt på egenhånd..) i pp 51 Takk takk.. Ja, det gjenstår å se om vi klarer dette helt på egenhånd. ditto Håper du har det fint på jobb Gratulerte deg med bryllupsdagen i går, så det trenger jeg jo ikke gjøre igjen Mannen din er så snill altså, jeg måtte hinte veldig til min for at han skulle gå og kjøpe blomster Hi, hi. Han handlet faktisk blomster helt uten hint denne hangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3883 Del Skrevet 26. august 2007 Gratulerer med dagen på etterskudd *strør om meg med babystøv så Liljen og Liljemannen er klar for helgen* Kos deg vennen :kelm: Tusen takk. Liljen og liljemannen var klar til el ja Åhh.. :rødme: Så skjønn mannen din er! Jeg kan vel bare drømme om at mannen min kunne funnet på noe sånt. Heldig du! Og gratulerer med bryllupsdagen (på etterskudd)! Jeg er veldig heldig med mannen min ja :rødme: takk for gratulasjon. Gratulerer med overstått bryllupsdag Så søt mann du har Tusen takk Bare innom med en onsdags tenker på deg Innom for å ønske deg en fin helg! Helgen var bra !! Lykke til med EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3884 Del Skrevet 26. august 2007 Gratulerer med bryllupsdagen på etterskudd! Søte mannen som hadde roser til deg. :love: Håper alt står bra til og at dere får en herlig helg! Ja, ikke sant! 2 flotte roser for 2 år :rødme: Ha en strålende helg takk takk Håper du får klaff i helgen og kos deg med og litt Ja, tenk hvis vi kunne få klaff *drømmer* Hvor har det blitt av deg Vennen? Savner deg Forklarer nedenfor Hun er opptatt Det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3885 Del Skrevet 26. august 2007 Innom med noen klemmer og ønske om gooood helg tuusen takk, det samme Hun er på tur i helgen. jepp store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august 2007 #3886 Del Skrevet 26. august 2007 Hei snuppa. Velkommen "hjem" til KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3887 Del Skrevet 26. august 2007 Hei hei Ja, så var jeg tilbake. Har vært på hyttetur i helga. Var kjempegøy. Med mine søsken og barn. Forventet positiv el test var på torsdag. Det skjedde da ikke, den ble først positiv i går ettermiddag. Siden vi skulle på tur "safet" vi den fredag og i dag, så nå kan vi ikke gjøre så veldig mye mer enn å vente. Jobb om en time.. overtid, angrer nå. Er trett og sliten etter en hel helg på harde skumgummimaddrasser. Ha en flott søndag. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 27. august 2007 #3888 Del Skrevet 27. august 2007 Huff.. Stakkar. Er nok ikke noe moro med jobb etter en helg som man har vært på tur. Man blir sliten av å være borte, selv om det er kjempekoselig! Ta vare på deg selv da, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3889 Del Skrevet 27. august 2007 Går å legger seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. august 2007 #3890 Del Skrevet 27. august 2007 Er du klar Sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3891 Del Skrevet 27. august 2007 KLAR SOM ETT EGG :juhu: :juhu: Venter og venter på melding fra deg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. august 2007 #3892 Del Skrevet 27. august 2007 JEG ER SÅ SPENT!!!! :juhu: Godt vi er allierte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3893 Del Skrevet 27. august 2007 Ja, fy fader!!! :juhu: Blir morro dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3894 Del Skrevet 27. august 2007 ÅÅÅÅ så sliten jeg er Skal i senga nå jeg, få sovet ut litt. Først lang helg på hyttetur, så rett på nattskift på jobben, og her er jeg. Trøtt, og 16576 skritt på skrittelleren.. I morgen skal jeg rett opp å trene. 100 situps, kanskje en liten joggetur SKAL nemli ned 4 kg før vi reiser igjen!! Det trengs nemli. Nattinatt, og sov godt, jenter. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. august 2007 #3895 Del Skrevet 27. august 2007 Natta Liljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. august 2007 #3896 Del Skrevet 27. august 2007 Når og hvor skal dere?? 16576 skritt :dåne: FANTASTISK BRA!!!! Natta vennen. Skjer det noe i natt så sender vi hverandre melding ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2007 #3897 Del Skrevet 28. august 2007 Så sprek som du er da Flinke Liljen Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. august 2007 #3898 Del Skrevet 28. august 2007 Stakkars Liljen Nå må du ikke slite deg helt ut da Vennen. Husk på at ryggen akkurat er iorden igjen. Hvor skal dere? Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3899 Del Skrevet 28. august 2007 Når og hvor skal dere?? 16576 skritt :dåne: FANTASTISK BRA!!!! Natta vennen. Skjer det noe i natt så sender vi hverandre melding ok? Vi skal til syden igjen.. Har delt det opp i 2 i år. En uke i sommer og 1 uke nå i september. Mannen ønsket seg det siden han har bursdag i september Vi melder og prater på telefonen ja Tusen takk for du ringte. KOOOSELI Så sprek som du er da Flinke Liljen Ha en fin dag vennen! Jeg er kjempesprek Skulle bare sett kosehåndtakene rundt midjen min du Stakkars Liljen Nå må du ikke slite deg helt ut da Vennen. Husk på at ryggen akkurat er iorden igjen. Hvor skal dere? Stooor Ryggen min er ganske så bra nå. Kommer seg iallefall. Har begynt hos fysioterapaut. Virker det. Vi skal til syden igjen. En uke :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3900 Del Skrevet 28. august 2007 Hei hei alle. Ja i dag blir jeg lettere å finne i Impala sin dagbok ja. Her skjer det ting. Hun har rier, og Annie og meg tar rollen som sladdriser meeeget seriøs. Info skal ut til ventende kgdamer asap!! ÅÅÅÅ jeg er så spent, vet ikke hvor jeg skal sitte. Sjekker mobil hvert sekund.. Var hos fysioterapaut i går. En som knekker litt og.. Han var flink altså. Trodde hovedfeilen min lå i korsryggen så den jobber han mest med. Det kan være det har laget trøbbel for meg hele tiden på prøvefronten og, så la oss håpe det virker da Tok meg en paralgin for å sove, var helt kjempestiv etter behandlingen i går. Har så dårli samvittighet siden el var antageligvis for 2 dager siden.. Men det kan vell umulig skade nå. Jepp jepp, da får jeg gå å kle meg omsider, har ikke kommet så langt nemli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå