Liljen Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3861 Del Skrevet 20. august 2007 Takk takk Jeg synes det var bra du endte opp med å ta betennelsesdempende. Tenk om du skulle gå inn i en graviditet med betennelse i hele ryggen ..... Det er en stor nok belastning på den kroppsdelen som det er. Ja det var nok det beste Hei snuppa Så bra at ryggen er bedre, håper du har fått tatt knekken på betennelsen Ha en fortsatt strålende helg Det kjennes faktisk sånn ut Heia vennen min Håper at du har kommet deg i løpet av helga å ikke gjør deg bedre enn du er........ for det er du spesialist i når du vil. husk å høre etter på kroppen din. Det er bedre å gå ei uke lenger å bli frisk. Da er oddsen mye bedre. Alt for at du skal bli bedre bestis. Gla i deg Jeg føler meg faktisk veldig fin nå Ser ingen vits i å ta flere nå, og det er herli!! Gla i deg og takk takk og selvsagt i fleng til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3862 Del Skrevet 20. august 2007 Håper du er helt frisk igjen Ja, jeg tror faktisk jeg er det Håper ryggen din er bedre. Er skikkelig vondt når sånn står på.. Håper alt er bra ellers vennen Det er helt pyton når det står på. Har aldri vært borti maken jeg.. Håper du er blitt frisk og rask Liljen!!! Og at det er deres tur nå!!!!!!!!!!!!!! Stoooooor Tenk hvis det kunne vært vår tur.. *drømmer* Håper du har blitt frisk Stor kos Håper alt står bare bra til med deg Alt står veldig bra til Håper ryggen er bra. Voltaren er den beste mot betennelser i sener og muskler, men den passer nok ikke så bra sammen med for å lage Voltaren tok knekken på min betennelse iallefall. Men det står ikke mindre enn 2 steder i bruksanvisningen at det skal ikke taes hvis man prøver å bli gravid Har du kommet deg tilbake på jobb? Håper ryggen er blitt bra igjen, så du er klar for EL til helgen. Vil gjerne ha deg med på denne blå bølgens som herjer KG om dagen Jeg er tilbake på jobb nå Og er veldig klar for el til helgen.. hvis el kommer.. Hadde vært helt fantastisk å vært med på den blå bølgen, men kan ikke se at det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3863 Del Skrevet 20. august 2007 Hei hei alle. Første pillefrie dag :juhu: og det har gått forbasket godt. Jeg kjenner ingenting i ryggen mere. Nå håper jeg bare at jeg ikke har ødelagt for mye, og at el kommer til helgen som planlagt.. Vil være med på den blå bølgen, men kan ikke se for meg at vi er heldige denne gangen heller. Jeg har mistet helt håpet om å klare dette selv, dessverre. Kanskje ikke så rart heller etter 19 pp.. Har begynt på jobb igjen, og skal i morgen tidli og. kl 5.30 så nå bærer det ganske straks i seng. Skal bare skrive ferdig her 2 års bryllupsdag i dag :rødme: Bomullsbrullupsdag. Kom hjem fra jobb til lasagne og 2 langstilkede røde roser. God natt alle. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. august 2007 #3864 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) GRATULERER SÅ MYE MED 2 ÅRS BRYLLUPSDAG!!!!!!!!!! Og så bra at ryggen er bedre!! Måtte den blå bølgen skylle over oss alle Endret 20. august 2007 av Leiababe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. august 2007 #3865 Del Skrevet 20. august 2007 for at ryggen er bedre. Håper den blå bølgen slår over deg.... Gratulerer med bryluppsdag. :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2007 #3866 Del Skrevet 20. august 2007 Gratulerer så mye med bryllupsdag Og veldig bra at ryggen er bedre da. Og klart dere kan få det til etter 19 pp Vi fikk det tross alt til (nesten helt på egenhånd..) i pp 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. august 2007 #3867 Del Skrevet 21. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. august 2007 #3868 Del Skrevet 21. august 2007 Håper du har det fint på jobb Gratulerte deg med bryllupsdagen i går, så det trenger jeg jo ikke gjøre igjen Mannen din er så snill altså, jeg måtte hinte veldig til min for at han skulle gå og kjøpe blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. august 2007 #3869 Del Skrevet 21. august 2007 Gratulerer med dagen på etterskudd *strør om meg med babystøv så Liljen og Liljemannen er klar for helgen* Kos deg vennen :kelm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. august 2007 #3870 Del Skrevet 21. august 2007 2 års bryllupsdag i dag :rødme: Bomullsbrullupsdag. Kom hjem fra jobb til lasagne og 2 langstilkede røde roser. Åhh.. :rødme: Så skjønn mannen din er! Jeg kan vel bare drømme om at mannen min kunne funnet på noe sånt. Heldig du! Og gratulerer med bryllupsdagen (på etterskudd)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. august 2007 #3871 Del Skrevet 22. august 2007 Gratulerer med overstått bryllupsdag Så søt mann du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. august 2007 #3872 Del Skrevet 22. august 2007 Bare innom med en onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. august 2007 #3873 Del Skrevet 25. august 2007 Innom for å ønske deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2007 #3874 Del Skrevet 25. august 2007 Lykke til med EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2007 #3875 Del Skrevet 25. august 2007 Gratulerer med bryllupsdagen på etterskudd! Søte mannen som hadde roser til deg. :love: Håper alt står bra til og at dere får en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. august 2007 #3876 Del Skrevet 25. august 2007 Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. august 2007 #3877 Del Skrevet 25. august 2007 Håper du får klaff i helgen og kos deg med og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2007 #3878 Del Skrevet 25. august 2007 Hvor har det blitt av deg Vennen? Savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. august 2007 #3879 Del Skrevet 25. august 2007 Hvor har det blitt av deg Vennen? Savner deg Hun er opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 25. august 2007 #3880 Del Skrevet 25. august 2007 Innom med noen klemmer og ønske om gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå