Frida Frosk Skrevet 6. august 2007 #3741 Del Skrevet 6. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2007 #3742 Del Skrevet 6. august 2007 Oida, blir spennende det Vi har og katt, og det er faktisk kjempekos lykke til. Bilde av den inne i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2007 #3743 Del Skrevet 6. august 2007 Hei vennen Fint vær her også idag, og ikke så mye vind som hos dere nei, men det er godt med en vindtrekk syns jeg. Er jo litt varm for tida Ha en fortsatt strålende mandag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 6. august 2007 #3744 Del Skrevet 6. august 2007 Hei sveis!! Innom og oppdaterer meg på hva du har drevet med i det siste. Lenge siden jeg har vært her nå, men har tatt meg en KG ferie sammen med den "ordentlige" ferien. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3745 Del Skrevet 6. august 2007 Frida Frosk, Annie, Impala og Leiababe: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er såååååå røykesjuk!!!! Vi har nemli kutta røyken i dag, og jeg holder rett og slett på å gå fullstendig på veggene. Hadde 1 i morges, men thats it!! Liljemannen er helt fantastisk flink, ikke røykesjuk, like blid og røykfri.. Fatter ikke hvor den mannen tar det fra. Greit å snylte staten sier han Har ringt han på jobb i dag en million ganger og fått motivasjon. Gode mannen min :rødme: Skal klistre på røykeplaster den første uka tror jeg, ryker hvis ikke, jeg kjenner det.. Ellers; bare bra Ha en flotters kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3746 Del Skrevet 6. august 2007 Herremin som jeg svetter i dag.. Kan være nikotin som vil ut tro ?? :klø: *rister på hodet, og går å lager meg en cafe latte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 6. august 2007 #3747 Del Skrevet 6. august 2007 Skal nok ikke se bort fra at svettingen kan være nikotinen som skal ut nei Stå på - dette klarer dere begge to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2007 #3748 Del Skrevet 6. august 2007 Frida Frosk, Annie, Impala og Leiababe: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er såååååå røykesjuk!!!! Vi har nemli kutta røyken i dag, og jeg holder rett og slett på å gå fullstendig på veggene. Hadde 1 i morges, men thats it!! Liljemannen er helt fantastisk flink, ikke røykesjuk, like blid og røykfri.. Fatter ikke hvor den mannen tar det fra. Greit å snylte staten sier han Har ringt han på jobb i dag en million ganger og fått motivasjon. Gode mannen min :rødme: Skal klistre på røykeplaster den første uka tror jeg, ryker hvis ikke, jeg kjenner det.. Ellers; bare bra Ha en flotters kveld stor Herremin som jeg svetter i dag.. Kan være nikotin som vil ut tro ?? :klø: *rister på hodet, og går å lager meg en cafe latte* Kan ikke si annet enn: STAKKARS DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3749 Del Skrevet 6. august 2007 Ja fyyyyy faen om jeg skal si det så stygt, syns og litt synd på meg selv. Vondt er det, men jeg SKAL klare det Litt irriterende da at mannen er så forbaska flink Neida, jeg er utrolig stolt av han, virkeli. Nå skal jeg forresten hente han på jobb. sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3750 Del Skrevet 6. august 2007 Annie; det er bare å henge seg på endelig ikke røyker bølgen her altså Har holdt meg snart 12 timer, og jeg er faktisk ikke død ennå. You better believe it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 6. august 2007 #3751 Del Skrevet 6. august 2007 Flinke jenta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3752 Del Skrevet 6. august 2007 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2007 #3753 Del Skrevet 6. august 2007 Annie; det er bare å henge seg på endelig ikke røyker bølgen her altså Har holdt meg snart 12 timer, og jeg er faktisk ikke død ennå. You better believe it Mannen og jeg har prøvd, og det var ikke vi som døde. Ungene derimot levde farlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 6. august 2007 #3754 Del Skrevet 6. august 2007 Ååh, jeg er så stolt av deg vennen!! Skulle ønske jeg var like flink.. Men dere har jo heldigvis noe som motiverer da (med tanke på et vidunder som skal skje etter november engang.. ) til deg for at du er så flink! *holde motivasjonen til Liljen oppe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 #3755 Del Skrevet 7. august 2007 Så flinke dere er Nå må du ikke sprekke nei, tenk på hva dere skal igjen i november, det vil holde deg oppe Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2007 #3756 Del Skrevet 7. august 2007 Annie; det er bare å henge seg på endelig ikke røyker bølgen her altså Har holdt meg snart 12 timer, og jeg er faktisk ikke død ennå. You better believe it Så bra. Nå blir det bare enklere og enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2007 #3757 Del Skrevet 7. august 2007 Go Liljen go Liljen Du er kjempedyktig :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. august 2007 #3758 Del Skrevet 7. august 2007 Stiller meg på sidelinjen og heier og motiverer jeg også! Du er kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. august 2007 #3759 Del Skrevet 7. august 2007 Hvordan går det med røykeslutten? Har du bjeffa til mange i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. august 2007 #3760 Del Skrevet 7. august 2007 Så flinke dere er Du får gå og kjøpe deg masse god frukt som du kan gnafse på istedet. Og kanskje unne seg en sjokolade hver kveld som belønning nå i begynnelsen? Du heller ikke irritere deg over mannen, men bruke han som inspirator. For du kan jo ikke være noe dårigere enn han Lykke til Vennen, dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå