Gå til innhold

Liljens dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oida, blir spennende det :) Vi har og katt, og det er faktisk kjempekos :tommel: lykke til. :klem:

Bilde av den inne i boka mi ;)

Skrevet

Hei vennen :)

Fint vær her også idag, og ikke så mye vind som hos dere nei, men det er godt med en vindtrekk syns jeg. Er jo litt varm for tida ;)

Ha en fortsatt strålende mandag vennen :klem:

Gjest Leiababe
Skrevet

Hei sveis!!

Innom og oppdaterer meg på hva du har drevet med i det siste. Lenge siden jeg har vært her nå, men har tatt meg en KG ferie sammen med den "ordentlige" ferien. Håper du har det bra.

:klem:

Skrevet

Frida Frosk, Annie, Impala og Leiababe: :klem::klem::klem::klem:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er såååååå røykesjuk!!!!

Vi har nemli kutta røyken i dag, og jeg holder rett og slett på å gå fullstendig på veggene. Hadde 1 i morges, men thats it!!

Liljemannen er helt fantastisk flink, ikke røykesjuk, like blid og røykfri.. Fatter ikke hvor den mannen tar det fra. Greit å snylte staten sier han :legrine: Har ringt han på jobb i dag en million ganger og fått motivasjon. Gode mannen min :rødme:

Skal klistre på røykeplaster den første uka tror jeg, ryker hvis ikke, jeg kjenner det.. :sjenert:

Ellers; bare bra :ler:

Ha en flotters kveld

stor :klem:

Skrevet

Herremin som jeg svetter i dag.. Kan være nikotin som vil ut tro ?? :klø:

*rister på hodet, og går å lager meg en cafe latte*

Skrevet

Skal nok ikke se bort fra at svettingen kan være nikotinen som skal ut nei ;)

Stå på - dette klarer dere begge to!!

Skrevet
Frida Frosk, Annie, Impala og Leiababe: :klem::klem::klem::klem:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er såååååå røykesjuk!!!!

Vi har nemli kutta røyken i dag, og jeg holder rett og slett på å gå fullstendig på veggene. Hadde 1 i morges, men thats it!!

Liljemannen er helt fantastisk flink, ikke røykesjuk, like blid og røykfri.. Fatter ikke hvor den mannen tar det fra. Greit å snylte staten sier han :legrine: Har ringt han på jobb i dag en million ganger og fått motivasjon. Gode mannen min :rødme:

Skal klistre på røykeplaster den første uka tror jeg, ryker hvis ikke, jeg kjenner det.. :sjenert:

Ellers; bare bra :ler:

Ha en flotters kveld

stor :klem:

Herremin som jeg svetter i dag.. Kan være nikotin som vil ut tro ?? :klø:

*rister på hodet, og går å lager meg en cafe latte*

Kan ikke si annet enn: STAKKARS DEG!! :troest:

Skrevet

Ja fyyyyy faen om jeg skal si det så stygt, syns og litt synd på meg selv. Vondt er det, men jeg SKAL klare det :tommel:

Litt irriterende da at mannen er så forbaska flink :sur::ler: Neida, jeg er utrolig stolt av han, virkeli.

Nå skal jeg forresten hente han på jobb.

sees :hallo:

Skrevet

Annie; det er bare å henge seg på endelig ikke røyker bølgen her altså :tommel:

Har holdt meg snart 12 timer, og jeg er faktisk ikke død ennå. You better believe it :overrasket::ler:

Skrevet

Har holdt meg snart 12 timer, og jeg er faktisk ikke død ennå. You better believe it :overrasket::ler:

Mannen og jeg har prøvd, og det var ikke vi som døde. Ungene derimot levde farlig....

Gjest CatClaw
Skrevet

Ååh, jeg er så stolt av deg vennen!! :)

:tommel:

Skulle ønske jeg var like flink.. Men dere har jo heldigvis noe som motiverer da :) (med tanke på et vidunder som skal skje etter november engang.. ;) )

:klem: til deg for at du er så flink! :)

*holde motivasjonen til Liljen oppe*

Skrevet

Så flinke dere er :klappe:

Nå må du ikke sprekke nei, tenk på hva dere skal igjen i november, det vil holde deg oppe :)

Ha en strålende dag :sol:

Skrevet

Så bra. Nå blir det bare enklere og enklere. :klem:

Skrevet

Stiller meg på sidelinjen og heier og motiverer jeg også! :tommel:

Du er kjempeflink. :klem:

Skrevet

Hvordan går det med røykeslutten? Har du bjeffa til mange i dag? :ler:

Skrevet

Så flinke dere er :klappe:

Du får gå og kjøpe deg masse god frukt som du kan gnafse på istedet. Og kanskje unne seg en sjokolade hver kveld som belønning nå i begynnelsen?

Du heller ikke irritere deg over mannen, men bruke han som inspirator. For du kan jo ikke være noe dårigere enn han ;)

Lykke til Vennen, dette klarer du :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...