Liljen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3721 Del Skrevet 4. august 2007 Huff, like stiv i ryggen i dag og.. Mammaen min sier jeg har pådratt meg betennelse i musklaturen for jeg er knallstiv, hoven og varm langs hele ryggraden Nå er jeg pokker men så lei av å ha vondt i ryggen at jeg kan ikke få sagt det !!! Hadde egentli kommet inn i en bra treningsrytme nå, men hun sier jeg bør ta pause med det til over helgen. Dam it, sier jeg bare Ellers ja, humøret er helt på topp etter gårsdagens opptur. Alle symptomer og slikt er helt glemt denne perioden. Jeg har faktisk nesten glemt hvilken pp vi er i. Måtte tenke lenge før jeg kom på det. Tror det skulle være 18.. Nå er det bare litt frokostspising før jeg tror jeg går ut å går en tur faktisk (i regnværet ) Ha en flott lørdag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #3722 Del Skrevet 4. august 2007 Jaaaa, bruk det på meg, bruuk det på meg Hvis vi er heldige får vi kanskje gå hele 3 mnd gravide sammen. Det hadde vært kult det Selvfølgelig alt for verdens beste Liljen Og nå trenger jeg jo ikke bruke det på meg selv lenger Kos deg på regnværstur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 #3723 Del Skrevet 4. august 2007 Åh, for en fin nyhet! Gratulerer med dato allerede i november. Kanskje vi to får gå gravide sammen da, det hadde vært noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3724 Del Skrevet 4. august 2007 Selvfølgelig alt for verdens beste Liljen Og nå trenger jeg jo ikke bruke det på meg selv lenger Kos deg på regnværstur ÅÅÅ du er så snill :juhu: Åh, for en fin nyhet! Gratulerer med dato allerede i november. Kanskje vi to får gå gravide sammen da, det hadde vært noe! Ja, ikke sant. Nå satser jeg alt på at vi blir flere slitere som har litt flaks her!! Ja, tenk hvis vi får gå gravide sammen Så gøy det hadde vært da *drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2007 #3725 Del Skrevet 4. august 2007 Skaffet meg en nedtellingsboks Takk for tips, Annie Må nok dra på jobben nå jeg.. Ikke mye lyst, var kulere her.. Ser ingen nedteller jeg :klø: Men det gjør da ingenting, for jeg vet når det er :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3726 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, annie, jeg tok bort nedtellingsboksen jeg.. Nå er det jobb.. fysj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2007 #3727 Del Skrevet 4. august 2007 Du aner ikke hvor glad jeg ble i går nå du sendte meg sms altså :juhu: Nå unner jeg dere at tiden til 1. november går fort, og at det sitter en spire på første forsøk Ha en fortsatt strålende helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. august 2007 #3728 Del Skrevet 5. august 2007 Å, så bra at dere har fått time! Da kan ting endelig begynne å skje. 2008 blir nok året da dere får en liten en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. august 2007 #3729 Del Skrevet 5. august 2007 2008 er deres år! Håper jeg følger etter. Hadde vært kos å være gravid sammen med deg. Ha en fin søndag, Liljemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. august 2007 #3730 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. august 2007 #3731 Del Skrevet 5. august 2007 Så kjekt å lese at dere har fått en dato da :juhu: Så får vi bare håpe tida frem til november går kjempefort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. august 2007 #3732 Del Skrevet 5. august 2007 Honey, I'm hoooooome! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. august 2007 #3733 Del Skrevet 6. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. august 2007 #3734 Del Skrevet 6. august 2007 Så koselig å lese at dere har fått en dato!! Ikke så innmari lenge til heller Håper ryggen blir bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3735 Del Skrevet 6. august 2007 Du aner ikke hvor glad jeg ble i går nå du sendte meg sms altså :juhu: Nå unner jeg dere at tiden til 1. november går fort, og at det sitter en spire på første forsøk Ha en fortsatt strålende helg vennen Klart jeg måtte fortelle Håper og inderli det sitter en spire så fort som mulig.. Å, så bra at dere har fått time! Da kan ting endelig begynne å skje. 2008 blir nok året da dere får en liten en Ja, tenk hvis 2008 kunnet blitt det store året.. *drømmer* 2008 er deres år! Håper jeg følger etter. Hadde vært kos å være gravid sammen med deg. Ha en fin søndag, Liljemor! Hadde vært helt fantasisk om dere følgte etter krysser alt for det!! Det hadde vært topp å gå gravid med deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3736 Del Skrevet 6. august 2007 ÅÅÅ kjære vene 10x tilbake Så kjekt å lese at dere har fått en dato da :juhu: Så får vi bare håpe tida frem til november går kjempefort Tror nok tiden kommer til å gå seint, jeg Alltid slik når det er noe en gleder seg til Honey, I'm hoooooome! Sååååå bra, kjære !!! Så koselig å lese at dere har fått en dato!! Ikke så innmari lenge til heller Nei, det er under 3 mnd til. Blir veldig spennende. Er frykteli spent hvordan det går... Håper ryggen blir bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3737 Del Skrevet 6. august 2007 God dagen alle EEEEendelig litt sol, og jeg har FRIIIIIIII !!! Men det blåser stikker og strå her, så spørs hvor lenge jeg gidder sitte her ute Skal iallefall ut å gå meg en skikkelig god tur i dag, skal bli deilig. Nå er det en liten dagbokrunde (som jeg prøvde på i natt, men da gikk forumet ned.. ) Ha en toppers dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. august 2007 #3738 Del Skrevet 6. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2007 #3739 Del Skrevet 6. august 2007 Her er det nesten sol, men det er god temperatur og vindstille, så jeg kan ikke klage. Snart kommer mann og pode hjem med en kattunge. Er spendt på hvordan det kommer til å gå. Mannen er nemlig allergisk, men vil absolutt ha katt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3740 Del Skrevet 6. august 2007 Tusen takk, diger tilbake Her er det nesten sol, men det er god temperatur og vindstille, så jeg kan ikke klage. Snart kommer mann og pode hjem med en kattunge. Er spendt på hvordan det kommer til å gå. Mannen er nemlig allergisk, men vil absolutt ha katt... Oida, blir spennende det Vi har og katt, og det er faktisk kjempekos lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå