Gå til innhold

Liljens dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle ikke dere glemme den prøvinga? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, Annie, vi har pause, og føler slett ikke for noe sparing og telling :) Har kontrollen så jeg vet hvordan alt virker med tanke på prøverørsforsøket vi skal ha.

Skrevet

EL igjen? Synes du har EL hele tiden jeg :ler:

Da er det bare å spare opp og satse alt, eller har dere fortsatt pausepp? :dusje: deg med babystøv uansett jeg :klem:

Skrevet
EL igjen? Synes du har EL hele tiden jeg :ler:

Da er det bare å spare opp og satse alt, eller har dere fortsatt pausepp? :dusje: deg med babystøv uansett jeg :klem:

Jeg har bare 26 dagers sykluser jeg.. :sjenert: EL bruker være dag 12 - 14 og jeg er på 10 allerede. Har egentli pause, dvs vi stresser ikke med sparing og slikt. Tar det som det kommer. Fullt kjør fra neste pp :tommel: Jeg dusjer meg grådig i babystøv jeg. Takk takk, vennen :)

stor :klem:

Skrevet

Det er så lenge siden jeg har vært på KG nå, så i kveld er jeg på en liten oppdateringsrunde.

Stor :klem: til deg!

Skrevet

Hei vennen :)

Det var koselig å se dere igjen ja, håper ikke det blir lenge til neste gang :)

Nå må du prøve å glemme prøvinga litt, så skal du se det ordner seg før du vet ordet av det :klem:

Fortsatt god ferie, selv om det ikke er mange dagene igjen til du begynner å jobbe :)

Stooor :klem:

Skrevet

Innom med en klem til deg :klem:

Skrevet

Hei igjen vennen :)

Må bare takke enda en gang for den fine gaven vi fikk til babyen. Det gleder jeg meg til å bruke :)

Håper alt er bare bra med dere :klem:

Skrevet

Prøvepause? Hah, det skal jeg like å tro! :tunge1:

Neida. Det kan være fint med en syklus uten å stresse for mye. :)

Skrevet
Det er så lenge siden jeg har vært på KG nå, så i kveld er jeg på en liten oppdateringsrunde.

Stor :klem: til deg!

Å så gøy å se deg igjen :hoppe:

God lørdagskveld. :klem:

takk takk :)

Hei vennen :)

Det var koselig å se dere igjen ja, håper ikke det blir lenge til neste gang :)

Nå må du prøve å glemme prøvinga litt, så skal du se det ordner seg før du vet ordet av det :klem:

Fortsatt god ferie, selv om det ikke er mange dagene igjen til du begynner å jobbe :)

Stooor :klem:

Jeg har aldri hatt prøvingen såpass på avstand som jeg har nå :) Syns personlig jeg er kjempeflink ;)

Jeg tror ikke det blir noe graviditet før prøverør skal jeg være ærlig.. :sjenert:

Hei hei :klem:

Tudelutt :hallo:

:hallo:

Er alt bra med Liljen?

Alt er strålende med Liljen :)

Skrevet
Bare innom og :klem: litt på deg.

Tusen takk, vennen.

Innom med en klem til deg :klem:

tusen takk :)

Hei igjen vennen :)

Må bare takke enda en gang for den fine gaven vi fikk til babyen. Det gleder jeg meg til å bruke :)

Håper alt er bare bra med dere :klem:

Bare hyggelig :) Det var så lite så. Håper dere får bruk for det :)

Prøvepause? Hah, det skal jeg like å tro! :tunge1:

Neida. Det kan være fint med en syklus uten å stresse for mye. :)

Blæh :ler: Ja, tenk prøvepause, og det går veldig bra faktisk :) Vi er veldig stolte av oss selv. Livet mitt er iallefall mye mindre stressfyllt etter at jeg la det litt på hylla :)

Men vi mister selvsagt aldri håpet da :sjenert:

stor :klem: til dere alle

Skrevet

Hei hei :)

Ja, da var første arbeidsdag over. Trett som ett flybud :Gjesp: Var oppe 4.30 i morges, så det begynner å bli rimeli sent på meg nå. Grunnen til at jeg enda er oppe, er fordi jeg syns ikke min kjære mann kunne spasere hjem (tar 30 min) i dette drittværet. Her regner det monsterdråper :regn:

Jeg er faktisk ikke sikker på hvor jeg er i syklusen min, men antar el var for 2 dager siden. Hadde ikke noe annet enn noen billigstripser denne gangen (gadd ikke kaste bort mer penger på cb), og de er vanskelige å tolke av og til syns jeg.

Grunnen for testing er som jeg har sagt før, for å være best mulig forberedt for prøverørsforsøket vi forhåpentligvis får :)

Nå er det en superrask dagbokrunde før jeg finner sengen.

stor :klem:

Skrevet
Jeg har aldri hatt prøvingen såpass på avstand som jeg har nå :) Syns personlig jeg er kjempeflink ;)

Jeg tror ikke det blir noe graviditet før prøverør skal jeg være ærlig.. :sjenert:

Tror det er en kjempesunn innstilling faktisk. Håper allikevel at det klaffer for dere. Leste at tomatsuppe var bra for sædceller.

Skrevet

Tomatsuppe altså ?? :overrasket:

*Løper å kjøper lassevis med tomatsuppe i butikken i morgen* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...