Annie Skrevet 23. juli 2007 #3641 Del Skrevet 23. juli 2007 Antibiotika? Hva hjelper det for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 24. juli 2007 #3642 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja, jeg lurer sammen med Annie på hva antibiotikaen kan hjelpe for? Nyskjerrig vettu.. Tusen takk for klem i boka mi, og :klem: masse tilbake på vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. juli 2007 #3643 Del Skrevet 24. juli 2007 Kjedelig med gåen varmtvannsbereder. Må bytte her og snart, og gleder meg ikke... Henger meg på de som lurer på hva antibiotika skal være godt for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. juli 2007 #3644 Del Skrevet 24. juli 2007 Superkjedelig med sånne dyre ting som ryker Håper det meste holder seg en stund i det nyrenoverte huset vi skal kjøpe. Så bra at legene ikke har gitt opp håpet om mannen. Godt at det finnes medisiner som kan få fart i svømmerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. juli 2007 #3645 Del Skrevet 24. juli 2007 Brukes antibiotika som svømmemedisin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3646 Del Skrevet 24. juli 2007 Antibiotika? Hva hjelper det for? Ja, jeg lurer sammen med Annie på hva antibiotikaen kan hjelpe for? Nyskjerrig vettu.. Tusen takk for klem i boka mi, og :klem: masse tilbake på vennen Kjedelig med gåen varmtvannsbereder. Må bytte her og snart, og gleder meg ikke... Henger meg på de som lurer på hva antibiotika skal være godt for... Antibiotika hjelper for betennelseceller. Det var god virk i forrige kur, men alt forsvant ikke. Satser på dette gjør susen Superkjedelig med sånne dyre ting som ryker Håper det meste holder seg en stund i det nyrenoverte huset vi skal kjøpe. Så bra at legene ikke har gitt opp håpet om mannen. Godt at det finnes medisiner som kan få fart i svømmerne ja, ikke sant Brukes antibiotika som svømmemedisin? Ikke som svømmemedisin, men som medisin mot betennelseceller i spermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3647 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei hei I dag har jeg vært hos kiropraktor igjen. Han var mye mere fornøyd med meg i dag. Det går heldigvis fremover Føler meg noe bedre og, selv om det er ett stykke igjen. Skal styrke muskler hver dag fra neste uke, det vet jeg hjelper Har ferie nå, så det tenker jeg å holde også på treningsfronten. Nå er det natten. Er kjempetrett Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 25. juli 2007 #3648 Del Skrevet 25. juli 2007 Innom med en klem og for å ønske deg en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. juli 2007 #3649 Del Skrevet 25. juli 2007 Velkommen hjem av ferie. Hørtes ut som en deilig tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juli 2007 #3650 Del Skrevet 25. juli 2007 Har du blitt helt natterangler du? Ser deg jo aldri her til "normale" tider lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. juli 2007 #3651 Del Skrevet 25. juli 2007 Betennelseceller - hva gjør de for noe galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. juli 2007 #3652 Del Skrevet 25. juli 2007 Innom og på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 #3653 Del Skrevet 26. juli 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3654 Del Skrevet 26. juli 2007 Innom med en klem og for å ønske deg en finfin dag Takk, takk Velkommen hjem av ferie. Hørtes ut som en deilig tur. Det var helt fantastisk Har du blitt helt natterangler du? Ser deg jo aldri her til "normale" tider lenger Ikke helt natterangler Har blitt noe bedre nå Betennelseceller - hva gjør de for noe galt? De ødelegger kvaliteten noe.. Innom og på! takk takk God morgen! God morgen til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3655 Del Skrevet 26. juli 2007 God morgen Ja, nå må dere være skikkeli imponerte. Er her inne rett etter 10 på morgenen Skal pakke noen saker nå og reise på besøk til Impala og mannen til i morgen. Gleder oss masse Ha en kjempesuper dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. juli 2007 #3656 Del Skrevet 26. juli 2007 Kos deg masse Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juli 2007 #3657 Del Skrevet 26. juli 2007 God morgen Ja, nå må dere være skikkeli imponerte. Er her inne rett etter 10 på morgenen Skal pakke noen saker nå og reise på besøk til Impala og mannen til i morgen. Gleder oss masse Ha en kjempesuper dag stor Kos dere masse og hils henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. juli 2007 #3658 Del Skrevet 26. juli 2007 Kos deg masse på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3659 Del Skrevet 28. juli 2007 Kos deg masse Vennen Kos dere masse og hils henne! Kos deg masse på besøk. Takk, vi koste oss kjempemasse :) stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3660 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei og god morgen Har kost oss kjempemasse på besøk. Vi ankom tidlig ettermiddag. Fikk servert fantastisk middag av Impala (du er virkeli en god kokk ) Fikk sittet en bitteliten stund på terassen før regnet kom å tok oss. Regna tigerdråper hele kvelden og natten . Fikk skravla masse. Satt oppe til langt på natt Vi har hatt det fantstisk, og gleder oss allerede til neste gang. Hun hilser masse masse tilbake Er på dag 10 i dag. Begynt med el tester. Negativ i dag, men en tydelig strek. Regner med El kommer tirsdag som den pleier. Ha en fantastisk helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå